X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Πού οφείλεται η χειρότερη φετινή εμφάνιση της Ferrari στο Μεξικό

FERRARI F1 TEST BARCELLONA MERCOLEDI 23/02/2022 credit @Scuderia Ferrari Press Office CREDIT: @SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Ο Ματία Μπινότο και οι δύο οδηγοί της Scuderia εξηγούν τι έφταιξε και η Ferrari δεν είχε την ταχύτητα να ακολουθήσει ούτε καν τη Mercedes στο GP Μεξικού, αφήνοντας τους Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ να κάνουν έναν μοναχικό αγώνα στην ουρά της εξάδας.

Η έλλειψη ανταγωνιστικότητας της Ferrari F1-75 στους αγώνες της Formula 1 είναι ένα φαινόμενο που επαναλαμβάνεται σταθερά από τα τέλη του περασμένου Ιουλίου, αλλά στο GP Μεξικού το ιταλικό μονοθέσιο δεν είχε ούτε καν τη συνήθη του ταχύτητα στον έναν γύρο των δοκιμών κατάταξης.

Κατά συνέπεια, η Scuderia έμεινε μακριά από τη Mercedes -και φυσικά από τη RBR- τόσο στις κατατακτήριες όσο και στον αγώνα, και οι Σάινθ και Λεκλέρ δεν έδειξαν ποτέ να έχουν την παραμικρή ελπίδα -και την ταχύτητα- για να διεκδικήσουν μία θέση στο βάθρο.

Οι οδηγοί της Ferrari παραδέχθηκαν ότι το μεγάλο υψόμετρο του σιρκουί Χερμάνος Ροντρίγκεζ στην Πόλη του Μεξικού, 2.240 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας, επηρέασε ιδιαίτερα τη λειτουργία της μονάδας ισχύος της F1-75. Όμως, ο διευθυντής της ομάδας, Ματία Μπινότο, είπε ότι δεν ήταν μόνο αυτό που έφταιξε για το γεγονός ότι τερμάτισαν ένα λεπτό μακριά από τον νικητή, Μαξ Φερστάπεν.

Μιλώντας για το χειρότερο φετινό αποτέλεσμα της Scuderia, χειρότερο και από τις θέσεις 4-6 στην Ουγγαρία, ο Μπινότο είπε: «Είτε βάζαμε τη μέση ή τη σκληρή γόμα, δεν θα άλλαζε τίποτα. Δεν είχαμε την ταχύτητα. Ποιο ήταν το πρόβλημα; Σίγουρα δεν προετοιμαστήκαμε καλά, αλλά δεν υστερήσαμε σε κανέναν συγκεκριμένο τομέα. Είχαμε προβλήματα όλο το τριήμερο με τη μονάδα ισχύος, αλλά και με το αυτοκίνητο - πιστεύω ότι του έλειπε η πρόσφυση και η γενικότερη ισορροπία».

Ο Ιταλός συμπλήρωσε: «Προς το παρόν δεν έχουμε να πούμε πολλά. Ήταν ένα δύσκολο διήμερο από τις κατατκτήριες, και ακόμα περισσότερο στον αγώνα. Ό,τι συνέβη το Σάββατο επαναλήφθηκε και την Κυριακή. Ήταν δύσκολος αγώνας για εμάς, και έχουμε πολλά να αναλύσουμε. Προφανώς δεν είναι αυτό που θέλουμε να βλέπουμε στην πίστα, αλλά τέτοιου είδους αγώνες μας βοηθούν να καταλάβουμε τα όρια και τους τομείς στους οποίους πρέπει να αφοσιωθούμε».

Από την πλευρά του, Κάρλος Σάινθ συμπλήρωσε: «Δεν είχαμε προβλήματα. Αυτό το τριήμερο ήμασταν απλώς αργοί, αλλά γνωρίζαμε τους συμβιβασμούς που έπρεπε να κάνουμε ερχόμενοι εδώ. Γνωρίζαμε εκ των προτέρων πριν από αυτό το τριήμερο ότι με αυτό το αυτοκίνητο, σε αυτό το υψόμετρο, θα χάναμε αρκετή από την απόδοσή μας.

Ήμασταν ένα λεπτό πίσω. Δεν έχω κάνει πλήρη αγώνα εδώ και ένα μήνα [μετά τις εγκαταλείψεις στην Ιαπωνία και στις ΗΠΑ], οπότε είναι καλό που κάναμε και πάλι μια πλήρη διαχείριση των ελαστικών και μάθαμε περισσότερο το αυτοκίνητο, για να έχουμε πιο ανταγωνιστικό ρυθμό στη Βραζιλία και στο Άμπου Ντάμπι», κατέληξε ο Ισπανός.

Με την εμφάνισή της στο Μεξικό, η Ferrari είδε το προβάδισμά της για τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών από τη Mercedes να μειώνεται στους 40 βαθμούς, δύο αγώνες πριν το τέλος της σεζόν. Πρόκειται για μία μάχη αρκετών εκατομμυρίων δολαρίων από τα τηλεοπτικά δικαιώματα του σπορ.

Την ίδια στιγμή, με την 3η θέση του Σέρτζιο Πέρεζ στην πατρίδα του, ο Μεξικανός πέρασε και πάλι τον Λεκλέρ στη μάχη τους για τη 2η θέση στο πρωτάθλημα οδηγών. «Ήταν μια μικρή παρένθεση, πιστεύω, λόγω των ιδιαίτερων και διαφορετικών συνθηκών εδώ, κι ελπίζω να επιστρέψουμε στη φυσιολογική μας απόδοση στη Βραζιλία», είπε ο Μονεγάσκος.

«Έχω την αίσθηση ότι πήραμε το μέγιστο που μπορούσαμε σήμερα, αλλά παρόλα αυτά τερματίσαμε ένα λεπτό πίσω από τον Μαξ, που είναι τεράστια διαφορά. Πρέπει να δούμε πώς θα κάνουμε τις κακές μας μέρες καλύτερες, διότι όποτε έχουμε μια κακή μέρα, ειδικά την Κυριακή, τείνει να εξελίσσεται σε μια πολύ κακή μέρα», κατέληξε ο 25χρονος οδηγός της Scuderia.

Photo credits: Scuderia Ferrari Press Office

TAGS FORMULA 1 FERRARI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ