Προετοιμάζοντας ένα WRCar για το Ράλι Σουηδίας
Φέτος οι απαιτήσεις είναι ακόμα μεγαλύτερες καθώς τα νέα WRCars είναι πιο ισχυρά και απαιτείται καλύτερη προετοιμασία. (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)
Η οδήγηση στις ειδικές διαδρομές του Ράλι Σουηδίας που διεξάγεται από 9 έως 12 Φεβρουαρίου, είναι δύσκολη και απαιτητική, καθώς οι επιφάνειες είναι στρωμένες από χιόνι και πάγο, γεγονός που καθιστά ιδιαίτερα δύσκολη την αποστολή των πληρωμάτων.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ, ΦΩΤΟ: HYUNDAI MOTORSPORT, M-SPORT, TOYOTA GAZOO
Φέτος ειδικά που τα WRCars είναι πιο ισχυρά , οι οδηγοί καλούνται να επιδείξουν ακόμα καλύτερα αντανακλαστικά προκειμένου όχι μόνο να κινηθούν γρήγορα αλλά και να μείνουν εντός διαδρομής.
Για να μπορέσει ένα αγωνιστικό που αποδίδει σχεδόν 400 ίππους να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις ενός τόσο απαιτητικού αγώνα, λόγω του χιονισμένου/παγωμένου τερέν και της χαμηλής θερμοκρασίας, θα πρέπει να έχει και το κατάλληλο set-up.
Τα ευμεγέθη αεροδυναμικά βοηθήματα που από φέτος "ντύνουν" τα Citroen C3 WRC, Ford Fiesta WRC, Hyundai i20 Coupe WRC, Toyota Yaris WRC χρειάζονται κάποιες τροποποιήσεις ειδικά στο εμπρόσθιο τμήμα ώστε να προστατευθούν όσο το δυνατόν καλύτερα γίνεται το φίλτρο αέρα και το ψυγείο από το χιόνι και τον πάγο.
Ειδική ρύθμιση απαιτείται τόσο για τα διαφορικά (από φέτος είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενα) όσο και για την ανάρτηση, λόγω των σπέσιαλ ελαστικών που χρησιμοποιούνται αλλά και των μεγάλων αλμάτων που υπάρχουν στις ειδικές.
Για να μπορέσει ωστόσο ένα πλήρωμα να κινηθεί γρήγορα στις χιονισμένες/παγωμένες επιφάνειες θα πρέπει πέρα από το καλό στήσιμο του αυτοκινήτου να έχει και τα κατάλληλα... πατούμενα. Τα λάστιχα που χρησιμοποιούνται για την περίπτωση είναι εφοδιασμένα με καρφιά.
Συγκεκριμένα τα Michelin για το χιόνι φέρουν 384 καρφιά τα οποία τοποθετούνται με το χέρι. Πρόκειται για μια διαδικασία απαιτητική και χρονοβόρα καθώς οι τεχνικοί της εταιρείας χρειάζονται περί τα 45 λεπτά για να μπορέσουν να ετοιμάσουν το κάθε λάστιχο! Σημειώστε δε ότι ηεπιβάρυνση των ελαστικών φέτος είναι ακόμα μεγαλύτερη λόγω της μεγαλύτερης ιπποδύναμης που αποδίδουν τα νέας γενιάς αγωνιστικά .
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ CAR AND DRIVER