Πρωταθλητής ο Χέιντεν
Στο θεαματικότερο και πλέον αμφίρροπο άθλημα του κόσμου ο Χέιντεν ανακηρύχθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής
Η καλή μέρα λένε πως φαίνεται από το πρωί και για τον εφτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή (κάτι θυμίζει από Σουμάχερ) η παροιμία επαληθεύθηκε πλήρως. Έκανε πολύ άσχημη εκκίνηση από την pole, η ψυχολογία του καταρρακώθηκε και αναπόφευκτα ήρθε η πτώση στο τέταρτο γύρο.
Ο Ρόσι μπορεί να σηκώθηκε αλλά ήταν ήδη πολύ αργά για να διεκδικήσει το πρωτάθλημα, με την τύχη να του γυρνάει για μία ακόμη φορά τη φετινή χρονιά την πλατη, τερματίζοντας τελικά στην 13η θέση.
Ο Νίκι Χέιντεν από την τρίτη θέση έκανε αυτό ακριβώς που έπρεπε, δεν πίεσε και έφτασε στον τερματισμό πανηγυρίζοντας την κατάκτηση του παγκόσμιου τίτλου.
Ο Αμερικανός παρά τον τρόπο που πήρε την πρωτιά στη γενική βαθμολογία δικαιούται απόλυτα το… στέμμα καθώς πρόκειται για ένα εξαιρετικό αναβάτη.
Στον αγώνα, οι Ducati απέδειξαν σε έναν ακόμη αγώνα πως είναι σε εξαιρετική κατάσταση με τους Μπέιλις και Καπιρόσι να κάνουν το 1-2 ανενόχλητοι και με επιβλητικό τρόπο.
Ο Αυστραλός μετά από εκπληκτική εκκίνηση μπήκε οδηγός και δεν έχασε τη θέση του μέχρι το τέλος κατακτώντας την πρώτη του νίκη. Ο αγώνας με εξαίρεση την πτώση του Ρόσι κινήθηκε σε απόλυτα λογικά πλαίσια.
* Να σημειωθεί πως ήταν ο τελευταίος αγώνα με 900+ κυβικά αφού από την επόμενη σεζόν οι κινητήρες περιορίζονται στα 800, με τις περισσότερες ομάδες να εγκαταλείπουν τους V5 για V4.
Η κατάταξη στην Βαλένθια
Θέση Αριθμος Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά
01
12 T.BAYLISS DUCATI 0'00"000
02 65 L.CAPIROSSI DUCATI 0'01"319 + 0'01"319
03 69 N.HAYDEN HONDA 0'09"230 + 0'09"230
04 26 D.PEDROSA HONDA 0'12"065 + 0'12"065
05 33 M.MELANDRI HONDA 0'16"306 + 0'16"306
06 24 T.ELIAS HONDA 0'17"390 + 0'17"390
07 56 S.NAKANO KAWASAKI 0'19"329 + 0'19"329
08 10 K.ROBERTS Jr KR HONDA 0'23"174 + 0'23"174
09 5 C.EDWARDS YAMAHA 0'26"072 + 0'26"072
10 7 C.CHECA YAMAHA 0'28"194 + 0'28"194
11 21 J.HOPKINS SUZUKI 0'29"364 + 0'29"364
12 6 M.TAMADA HONDA 0'29"707 + 0'29"707
13 46 V.ROSSI YAMAHA 0'38"546 + 0'38"546
14 77 J.ELLISON YAMAHA 1'20"013 + 1'20"013
15 8 G.McCOY ILMOR STR 7 lap(s)
Ο Ρόσι μπορεί να σηκώθηκε αλλά ήταν ήδη πολύ αργά για να διεκδικήσει το πρωτάθλημα, με την τύχη να του γυρνάει για μία ακόμη φορά τη φετινή χρονιά την πλατη, τερματίζοντας τελικά στην 13η θέση.
Ο Νίκι Χέιντεν από την τρίτη θέση έκανε αυτό ακριβώς που έπρεπε, δεν πίεσε και έφτασε στον τερματισμό πανηγυρίζοντας την κατάκτηση του παγκόσμιου τίτλου.
Ο Αμερικανός παρά τον τρόπο που πήρε την πρωτιά στη γενική βαθμολογία δικαιούται απόλυτα το… στέμμα καθώς πρόκειται για ένα εξαιρετικό αναβάτη.
Στον αγώνα, οι Ducati απέδειξαν σε έναν ακόμη αγώνα πως είναι σε εξαιρετική κατάσταση με τους Μπέιλις και Καπιρόσι να κάνουν το 1-2 ανενόχλητοι και με επιβλητικό τρόπο.
Ο Αυστραλός μετά από εκπληκτική εκκίνηση μπήκε οδηγός και δεν έχασε τη θέση του μέχρι το τέλος κατακτώντας την πρώτη του νίκη. Ο αγώνας με εξαίρεση την πτώση του Ρόσι κινήθηκε σε απόλυτα λογικά πλαίσια.
* Να σημειωθεί πως ήταν ο τελευταίος αγώνα με 900+ κυβικά αφού από την επόμενη σεζόν οι κινητήρες περιορίζονται στα 800, με τις περισσότερες ομάδες να εγκαταλείπουν τους V5 για V4.
Η κατάταξη στην Βαλένθια
Θέση Αριθμος Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά
01
12 T.BAYLISS DUCATI 0'00"000
02 65 L.CAPIROSSI DUCATI 0'01"319 + 0'01"319
03 69 N.HAYDEN HONDA 0'09"230 + 0'09"230
04 26 D.PEDROSA HONDA 0'12"065 + 0'12"065
05 33 M.MELANDRI HONDA 0'16"306 + 0'16"306
06 24 T.ELIAS HONDA 0'17"390 + 0'17"390
07 56 S.NAKANO KAWASAKI 0'19"329 + 0'19"329
08 10 K.ROBERTS Jr KR HONDA 0'23"174 + 0'23"174
09 5 C.EDWARDS YAMAHA 0'26"072 + 0'26"072
10 7 C.CHECA YAMAHA 0'28"194 + 0'28"194
11 21 J.HOPKINS SUZUKI 0'29"364 + 0'29"364
12 6 M.TAMADA HONDA 0'29"707 + 0'29"707
13 46 V.ROSSI YAMAHA 0'38"546 + 0'38"546
14 77 J.ELLISON YAMAHA 1'20"013 + 1'20"013
15 8 G.McCOY ILMOR STR 7 lap(s)