ΡΑΛΙ

Πρωταθλητής ο Τσολακίδης

Πρωταθλητής ο Τσολακίδης

Με εξαιρετικές επιδόσεις και τις δύο ημέρες του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος, ο Σωκράτης Τσολακίδης κατάφερε να κατακτήσει για δεύτερη φορά το Πρωτάθλημα Ελλάδος - μετά το 2003.

Με τον Χρήστο Δήμο στο δεξί μπάκετ του εντυπωσιακού Skoda Fabia R5 της ουγγρικής Eurosol, κυριάρχησαν στον αγώνα σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στις δέκα ειδικές διαδρομές του! Παράλληλα, όπως και χθες, έτσι και σήμερα το πλήρωμα από τη Θεσσαλονίκη κατέκτησε το μέγιστο των βαθμών για το Κύπελλο Ράλλυ Βορείου Ελλάδος, αφού το σκέλος προσμετρούσε σαν πέμπτος γύρος στο συγκεκριμένο θεσμό.

Σε επίπεδο χρόνων, ο Τάκης Καμπύλης με τον Σταύρο Σταμέλο και το Skoda Fabia S2000 ολοκλήρωσαν τον αγώνα με μια διαφορά της τάξης των δύο λεπτών πίσω από τους νικητές, ενώ τρίτοι τερμάτισαν οι Γιάννης Μπαντούνας-Κώστας Σούκουλης με το Mitsubishi Lancer EVO VI, μια θέση που -έπειτα από μια εξαιρετική χρονιά για τους ίδιους- ισούται και με τη δεύτερη θέση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα.

Ο νεαρός Κώστας Μυλωνάς από τη Λαμια με συνοδηγό τον Γιάννη Καλοπίτα, συνέχισε και σήμερα σε πολύ καλό ρυθμό με την Toyota Corolla KE 30 και εν τέλει επικράτησε στην κατηγορία των Ιστορικών. Την πρώτη τριάδα εκεί συμπλήρωσαν οι Μάριος Σταφυλοπάτης-Κώστας Κακκαλής που σήμερα σημείωσαν εξαιρετικούς χρόνους με το Ford Sierra Cosworth, αλλά και εκμεταλλεύθηκαν ένα πρόβλημα -στην τελευταία ε.δ.- στον κινητήρα της Toyota Corolla AE92 των Κώστα Αργυρίου-Αποστόλη Πάλλα οι οποίοι τερμάτισαν τρίτοι.

Επιστρέφοντας στο θεσμό του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος, τους βαθμούς της δεύτερης θέσης πήραν και σήμερα οι Τάκης Καμπύλης - Σταύρος Σταμέλος, ενώ, βαθμολογικά, την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι Γιώργος Γεροδήμος-Σωτήρης Γρηγορίου με το Opel Astra OPC. Τέλος, από τον 2ο αγώνα του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος, οι Νίκος Βάτσος-Χρήστος Θεοφανίδης με το Renault Clio R3 αποκόμισαν τους μέγιστους βαθμούς που τους διατηρούν στην διεκδίκηση του τίτλου της F2 του Κυπέλλου Ασφάλτου.

Η καρό σημαία έπεσε λίγο νωρίτερα στη Δημοτική Πινακοθήκη της Λάρισας, της πόλης που φιλοξενήσε ιδανικά για ένα τριήμερο το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2017.

Regularity: Κρίθηκε στο νήμα

Έπειτα από τρεις ημέρες και 516 χλμ. σε πανέμορφες διαδρομές της Θεσσαλίας, τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Regularity ολοκλήρωσαν τον μεγαλύτερο φετινό αγώνα του είδους, που αποδείχτηκε και ένας από τους πιο απαιτητικούς ακόμα και για τα πιο έμπειρα πληρώματα.

Tο ενδιαφέρον διατηρήθηκε αμείωτο μέχρι το τέλος, δικαιώνοντας τις προβλέψεις που μίλαγαν για υψηλό επίπεδο ανταγωνισμού. Ενδεικτική, άλλωστε, είναι η διαφορά μεταξύ του πρώτου και του τέταρτου πληρώματος, η οποία δεν ξεπερνά τους 2,6 βαθμούς ποινής.

Νικητές του αγώνα, που διεξήχθη στο πλαίσιο του Επάθλου Ιστορικών Regularity Αυτοκινήτων της Διεθνούς Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (FIA) είναι οι Κονταράτος Θεμιστοκλής-Ιατρίδης Ιούλιος με Porsche 911 SC. Επιδεικνύοντας εξαιρετική ακρίβεια, βρέθηκαν ήδη από το πρώτο σκέλος στην κορυφή, θέση που κατάφεραν να διατηρήσουν τόσο στο τέλος του δεύτερου σκέλους, όσο και μέχρι τη ράμπα του τερματισμού, με 31 βαθμούς ποινής.

Τη δεύτερη θέση κατέκτησαν οι Γιώργος Κατσαούνης-Μαθιός Μανσόλας με VW Golf GTI και 32,8 βαθμούς ποινής, ενώ το πόντιουμ συμπλήρωσαν οι Σπύρος και Νίκος Μουστάκας με Alfa Romeo Alfasud Ti και 33,1 βαθμούς ποινής. Με την τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης ο Joseph Lambert, συνοδηγός του Christian Crusifix, εξασφάλισε τον τίτλο συνοδηγών στο Επάθλο Ιστορικών Regularity Αυτοκινήτων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι παρά την κακή τους επίδοση στο τρίτο σκέλος του αγώνα, οι Οικονόμου Γιώργος-Οικονόμου Νίκος κατάφεραν να εξασφαλίσουν την πρώτη θέση στο ελληνικό Πρωτάθλημα Regularity.

Η απονομή των επάθλων πραγματοποιήθηκε στη Δημοτική Πινακοθήκη της Λάρισας, της πόλης που φιλοξένησε τον αγώνα, παρουσία εκπροσώπων των χορηγών, όπως και εκπροσώπων όλων των περιοχών που φιλοξένησαν Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2017.

TAGS ΡΑΛΙ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ