X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Προτεραιότητα ο Χίρβονεν

Μίκο Χίρβονεν AP

O Mάλκολμ Γουίλσον έστειλε το μήνυμα ότι ο Μίκο Χίρβονεν θα είναι ο Νο1 οδηγός της Ford το 2010

Διαβάζοντας τις δηλώσεις του επικεφαλής της ομάδας της Ford, Μάλκολμ Γουίλσον θα σκεφτόμασταν ότι το πάθημα έγινε μάθημα. Ωστόσο ο Γουίλσον δεν θα παραδεχθεί ποτέ δημόσια ότι έκανε λάθος.
Ο Βρετανός παλιός οδηγός υποστήριξε ότι το 2010 ο Χίρβονεν θα είναι ταχύτερος από ότι το 2009 και ξεκαθάρισε ότι όταν ο 29χρονος Χίρβονεν φτάσει στα χρόνια του Λεμπ (35 ετών) θα έχει αρκετούς τίτλους στο ενεργητικό του.

Αυτό άραγε σημαίνει ότι ο Γουίλσον έχει χάσει την πίστη του τον ταλαντούχο πλην επιρρεπή στα λάθη, Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα. Μάλλον γιατί δεν βλέπει τον νεαρό Φινλανδό να διεκδικεί τον τίτλο το 2010.

" Κοιτάξτε αυτούς τους δύο (Λεμπ και Χίρβονεν), στο Ράλι Ουαλίας βρίσκονταν σε διαφορετικό επίπεδο από τους υπόλοιπους. Δεν βλέπω αυτό να αλλάζει την επόμενη σεζόν. Είμαι σίγουρος ότι ο Γιάρι-Μάτι θα κερδίσει αγώνες, αλλά νομίζω ότι είναι νωρίς για αυτόν ακόμα να διεκδικεί τον τίτλο".

Βέβαια με έναν περισσότερο έμπειρο συνοδηγό, ίσως ο Λάτβαλα να κατάφερνε να διεκδικήσει ακόμα και το 2010 τον τίτλο, αλλά μάλλον ο Γουίλσον θεωρεί ότι ο Χίρβονεν αξίζει μεγαλύτερης προσοχής. Στη Σαρδηνία γιατί δεν το σκέφτηκε;






TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ