Πρώτες δοκιμές για το Citroen C3 WRC 2017
Η Citroen είναι αυτή που μας έδειξε το νέο, υπό εξέλιξη αγωνιστικό της "όπλο" εν ώρα δράσης. Την περασμένη εβδομάδα βρέθηκε στις σκληροτράχηλες διαδρομές του Château de Lastours και του Fontjoncouse για τις πρώτες δοκιμές του νέου της αγωνιστικού.
Η Volkswagen ήταν η πρώτη που μας έδωσε μια ιδέα για το πως θα είναι τα αγωνιστικά του 2017, μέσω ενός σκίτσου του Polo R WRC που δημοσίευσε, ωστόσο η Citroen είναι αυτή που μας έδειξε το νέο, υπό εξέλιξη αγωνιστικό της "όπλο" εν ώρα δράσης!
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ
Η γαλλική εταιρεία αποφάσισε να μείνει εκτός Πρωταθλήματος φέτος ούτως ώστε να αφοσιωθεί στην εξέλιξη του νέου αγωνιστικού και να επιστρέψει δριμύτερη το 2017 οπότε και θα τεθούν σε ισχύ οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί που θα αλλάξουν άρδην την εικόνα των WRCars.
Την περασμένη εβδομάδα η γαλλική εταιρεία βρέθηκε στις σκληροτράχηλες διαδρομές του Château de Lastours και του Fontjoncouse για τις πρώτες δοκιμές του νέου της αγωνιστικού.
Είχε προηγηθεί στις 9 Απριλίου το shakedown το οποίο έγινε από τον Alexandre Bengué στη μικρή πίστα που διαθέτει η Citroen στις εγκαταστάσεις στο Satory.
Τις δοκιμές πραγματοποίησε ο Kris Meeke που δήλωσε ενθουσιασμένος. «Επιστρέφουμε στο πνεύμα του Group B, με πιο επιθετικά σε σχεδίαση αυτοκίνητα αλλά και με σαφώς πιο προηγμένη τεχνολογία από εκείνη την εποχή. Έχοντας οδηγήσει ένα - δύο αγωνιστικά του Group B, μπορώ να επιβεβαιώσω ότι δεν υπάρχει σύγκριση. Οι δυνατότητες του νέου μας αγωνιστικού είναι απίστευτες!», σχολίασε ο 36χρονος Βρετανός.
Το αγωνιστικό προδιαγραφών 2017 βασίζεται στη νέα γενιά του C3 που θα παρουσιαστεί πιθανότατα στο Σαλόνι του Παρισιού τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Το πρωτότυπο των δοκιμών ήταν καμουφλαρισμένο και έφερε στη γρίλια του εμπρόσθιου προφυλακτήρα τις λέξεις "#TEST 1".
Από εξωτερικής άποψης η νέα γενιά των WRCars θα είναι σαφώς πιο εντυπωσιακή σε σχέση με αυτά που πρωταγωνιστούν τώρα στις ειδικές των Ράλι. Με περισσότερες ελευθερίες στην αεροδυναμική, με αμάξωμα κατά 55mm πιο φαρδύ, με μεγαλύτερες πίσω αεροτομές, με διαχύτη και μεγαλύτερους προφυλακτήρες, θα θυμίζουν αρκετά τα θηρία του θρυλικού Group B.
Η επέμβαση που έχει γίνει στο turbo του 1.600άρη υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της ιπποδύναμης στους 380 ίππους. Τα νέα αγωνιστικά θα είναι κατά 25 κιλά ελαφρύτερα, ενώ θα διαθέτουν κεντρικό διαφορικό που θα αναλαμβάνει την κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες ανάλογα με την περιστροφική ταχύτητα των τροχών, γεγονός που υπόσχεται ακόμα καλύτερα επίπεδα πρόσφυσης.
Πέρα από τη Citroen, η Volkswagen έχει ήδη ξεκινήσει να δοκιμάζει κάποια εξαρτήματα που προορίζονται για το νέο της αγωνιστικό στο υπάρχον Polo R WRC, ενώ σε διαδικασία δοκιμών εξέλιξης βρίσκονται και οι Hyundai, η Ford αλλά και η Toyota που θα επιστρέψει από του χρόνου σε φουλ ρυθμούς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ CAR AND DRIVER