X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Πρώτες "καρατομήσεις" στη Ferrari

Ο Λούκα Μαρμορίνι, επικεφαλής του τμήματος κινητήρων και ηλεκτρονικών της Ferrari, αποτελεί παρελθόν από την ομάδα. Θα συνεχιστούν οι αλλαγές.

Δύο βάθρα, καμιά νίκη σε έντεκα αγώνες δείχνουν την καταστροφική σεζόν για τη Ferrari. Στο Μαρανέλο ξεκίνησαν και οι αποχωρήσεις στο τεχνικό τμήμα, το οποίο είναι πολυπληθές σε ονόματα.

Επιβεβαιώθηκε πως ο Λούκα Μαρμορίνι, μέχρι πρότινος επικεφαλής του τμήματος κινητήρων και ηλεκτρονικών της Ferrari, αποτελεί παρελθόν από την ομάδα. Αντικαταστάθηκε από τον Ματία Μπινότο.

Το προηγούμενο χρονικό διάστημα υπήρξε έντονη φημολογία πως και ο τεχνικός διευθυντής Πατ Φράι θα αποχωρήσει από την ομάδα.

Στη Ferrari έχει ήδη γίνει μια σημαντική αλλαγή. Η παραίτηση του επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος Στέφανο Ντομενικάλι και η αντικατάσταση του από τον Μάρκο Ματιάτσι, ο οποίος δεν έχει καθόλου πείρα από τους αγώνες.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ