X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTOGP

Πρώτη έξοδος για τη GP12

Η πίστα της Χερέθ φιλοξένησε το ντεμπούτο της GP12. Τέσσερις διαφορετικοί αναβάτες συμμετείχαν στις δοκιμές εξέλιξης. Ενθουσιασμένοι οι Ρόσι και Χέιντεν (video).

Τι κι αν η Ducati δεν έχει ακόμα λύσει τα θέματα με την GP11, η εξέλιξη της GP12 της μοτοσικλέτας 1000cc που θα διεκδικήσει τον παγκόσμιο τίτλο το 2012 βρίσκεται σε φουλ ρυθμούς.

Οι δύο αναβάτες της "κόκκινης" ομάδας, ο Βαλεντίνο Ρόσι και ο Νίκι Χέιντεν πραγματοποίησαν τις πρώτες δοκιμές με τη μοτοσικλέτα της επόμενης χρονιάς. Δεν ήταν οι μοναδικοί, καθώς ο τιμ μάνατζερ Βίτο Γκουαρέσκι και ο αναβάτης δοκιμών, Φράνκο Μπαταΐνι κατέγραψαν τις εντυπώσεις τους.

Ο Γκουαρέσκι είχε πρώτος την τιμή την Παρασκευή (9/4) με την τετράδα να πραγματοποιεί 1.000 χιλιόμετρα με τη GP 12.

Τόσο ο Ρόσι, όσο και ο Χέιντεν δεν έκρυψαν τον ενθουσιασμό τους. " Είμαι ευτυχισμένος. Μου αρέσει η GP12. Κατά τη γνώμη μου είναι περισσότερο ευχάριστη, περισσότερο φιλική. Ήταν η πρώτη φορά που βγήκε στην πίστα, αλλά ο κινητήρας είναι καλύτερος. Είναι πιο διασκεδαστική και... γλιστράει ωραία. Είναι η μοτοσικλέτα που θα έχουμε του χρόνου, οπότε είναι σημαντικό και πολύ καλό, που ήμουν ένας από τους πρώτους που την έβγαλαν στην πίστα", επισήμανε ο Ιταλός που πρωταγωνίστησε στον αγώνα της Χερέθ.

Ο Χέιντεν υποστήριξε " όλα πήγαν καλά και δεν αντιμετωπίσαμε κανένα πρόβλημα. Ο κινήτηρας είναι πολύ καλός και πέρασα πολύ ωραία, οδηγώντας αυτή τη μοτοσικλέτα".

Ίσως ο καταλληλότερος για να μιλήσει για τη GP12 είναι ο τεχνικός διευθυντής, Φίλιππο Πρετσιόζι, αφού και η νέα μοτοσικλέτα είναι δημιούργημα του.

" Το πιο ευχάριστο είναι ότι οι τεχνικές επιλογές που έγιναν για τη GP12 και αναφέρομαι στον big bang κινητήρα, ήρθαν από τον Βαλεντίνο. Μας ικανοποιεί και είμαστε αισιόδοξοι για τη δουλειά που πρέπει να γίνει. Γνωρίζουμε ότι οι ανταγωνιστές μας δουλεύουν σκληρά στην εξέλιξη της μοτοσικλέτας τους για το 2012, αλλά αυτό κάνει μεγαλύτερη την πρόκληση".

TAGS MOTOGP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ