X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Πρώτος ο Αλόνσο στα δοκιμαστικά του Μονακό

alonso_2010_5_10_16_55_37_b_2010_5_13_14_45_41

Ο Αλόνσο πρώτος στα δοκιμαστικά

Είναι χαρακτηριστικό πως οι διαφορές στους χρόνους που σημείωσαν οι τρεις πρώτοι πιλότοι περιορίσθηκαν σε μόλις 0,089 του δευτερολέπτου, δείγμα και αυτό της σκληρής μάχης που αναμένεται στα επίσημα δοκιμαστικά.
Και αν για τις Ferrari και Red Bull το αποτέλεσμα στα ελεύθερα δοκιμαστικά ήταν λίγο ως πολύ αναμενόμενο, δύο πράγματα δεν μπορούν να περάσουν απαρατήρητα από όσα συνέβησαν πριν λίγη ώρα στους δρόμους του Πριγκιπάτου.

Κατ’ αρχάς, η πολύ καλή επίδοση που πραγματοποίησε ο Κούμπιτσα. Η Renault του Πολωνού έδειξε ανταγωνιστική προς τις Ferrari και Red Bull στο ιδιαίτερο περιβάλλον των δρόμων του Μονακό. Και, ο Πολωνός βάζει πλώρη για σκαλί στο βάθρο, δεδομένου πως η Renault αγωνίζεται εντός έδρας

Το δεύτερο στοιχείο το οποίο πρέπει να κρατήσουμε από τα ελεύθερα δοκιμαστικά είναι η 7η και 8η θέση των δύο Mc Laren , με τους Χάμιλτον και Μπάτον στις αντίστοιχες θέσεις. Θα καταφέρουν άραγε οι μηχανικοί της ομάδας να βρουν τις ρυθμίσεις εκείνες που θα επιτρέψουν στους δύο οδηγούς να ανταγωνισθούν τις Ferrari, Red Bull και Renault.

Το τρίτο στοιχείο, είναι η 6η θέση του Μίκαελ Σουμάχερ. Ο Γερμανός έφερε την Mercedes μπροστά από τους Χάμιλτον και Μπάτον και πίσω από τους Γουέμπερ (Red Bull 4ος) και Μάσα (Ferrari 5ος). Κάτι που δείχνει πως ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής βρίσκει ξανά τον καλό αγωνιστικό εαυτό του και είναι υπολογίσιμος αντίπαλος.

Ο Τίμο Γκλοκ της Virgin ήταν ταχύτερος μεταξύ των νέων ομάδων, ακριβώς μπροστά από το δίδυμο Lotus.

Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Γύροι

1. Αλόνσο Ferrari 1:15.927 31
2. Φέτελ Red Bull-Renault 1:16.000 + 0.073 26
3. Κούμπιτσα Renault 1:16.016 + 0.089 28
4. Γουέμπερ Red Bull-Renault 1:16.382 + 0.455 24
5. Μάσα Ferrari 1:16.517 + 0.590 29
6. Σουμάχερ Mercedes 1:16.589 + 0.662 21
7. Χάμιλτον McLaren-Mercedes 1:16.647 + 0.720 32
8. Μπάτον McLaren-Mercedes 1:16.692 + 0.765 29
9. Σούτιλ Force India-Mercedes 1:16.805 + 0.878 23
10. Μποεμί Toro Rosso-Ferrari 1:16.857 + 0.930 30
11. Ρόσμπεργκ Mercedes 1:17.149 + 1.222 14
12. Μπαρικέλο Williams-Cosworth 1:17.331 + 1.404 28
13. Λιούτζι Force India-Mercedes 1:17.704 + 1.777 26
14. Πετρόφ Renault 1:17.718 + 1.791 38
15. Αλγκεσουάρι Toro Rosso-Ferrari 1:17.991 + 2.064 36
16. Χούλκενμπεργκ Williams-Cosworth 1:18.397 + 2.470 39
17. Ντε Λα Ρόσα Sauber-Ferrari 1:18.434 + 2.507 37
18. Κομπαγιάσι Sauber-Ferrari 1:18.547 + 2.620 32
19. Γκλοκ Virgin-Cosworth 1:19.527 + 3.600 23
20. Κοβαλάινεν Lotus-Cosworth 1:19.606 + 3.679 31
21. Τρούλι Lotus-Cosworth 1:19.902 + 3.975 30
22. Ντι Γκράτσι Virgin-Cosworth 1:20.566 + 4.639 18
23. Σένα HRT-Cosworth 1:21.688 + 5.761 27
24. Χάντχοκ HRT-Cosworth 1:21.853 + 5.926 6






































TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ