ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022

Πρώτος ο Νεβίλ στο φαντασμαγορικό σόου της Υπερειδικής στο ΟΑΚΑ που άνοιξε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Πρώτος ο Νεβίλ στο φαντασμαγορικό σόου της Υπερειδικής στο ΟΑΚΑ που άνοιξε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
ΥΠΕΡΕΙΔΙΚΗ ΕΚΟ SUPER SPECIAL STAGE OAKA MEDIA ACROPOLIS RALLY / RALLYPIXELS

Με μια γιορτή 60 χιλιάδων θεατών στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας και με τον πρώτο χρόνο του Τιερί Νεβίλ της Hyundai ξεκίνησε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022.

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έστειλε μετά από 17 χρόνια σε όλο τον κόσμο τις εικόνες ενός κατάμεστου Ολυμπιακού Σταδίου, καθώς ο 10ος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ ξεκίνησε εμπρός σε 60 χιλιάδες θεατές που είδαν τον Τιερί Νεβίλ με το Hyundai i20 N Rally1 να σημειώνει τον πρώτο χρόνο στην ΕΚΟ Super Special Stage.

«Έτσι πρέπει να είναι παντού, είναι τόσο σπουδαία η ατμόσφαιρα εδώ», είπε τερματίζοντας την προσπάθειά του ο Νεβίλ στο wrc.com. «Συγχαρητήρια στους οργανωτές που οργάνωσαν όλο αυτό για εμάς και τους θεατές που ήρθαν σήμερα εδώ. Δείχνει ότι είναι εφικτό να φέρουμε τεράστια πλήθη στο WRC και πρέπει να δούμε πώς θα κάνουμε κάτι ανάλογο και σε άλλους αγώνες».

Όμως, δύο σημαντικές ειδήσεις προέκυψαν από δύο οδηγούς της κατηγορίας WRC2: η πρώτη ήταν το ατύχημα του Αντρέας Μίκελσεν, που ξεκίνησε με το χειρότερο δυνατό τρόπο την προσπάθειά του να διατηρήσει το στέμμα του παγκόσμιου πρωταθλητή της κατηγορίας: προσέκρουσε στην τσιμεντένια μπαριέρα μετά το άλμα της πίστας, στα πρώτα 200 μέτρα της προσπάθειάς του.

Το αποτέλεσμα ήταν να σπάσει όλο το εμπρός αριστερό άκρο του Skoda Fabia Rally2 Evoτου και, μοιραία, να εγκαταλείψει - παρά την προσπάθειά του να συνεχίσει, υπό τις επευφημίες των θεατών. Έτσι, ξεκινά έναν αγώνα που πρέπει να κερδίσει με ποινή 10 λεπτών, και έχοντας πλέον χάσει σχεδόν κάθε ελπίδα. Παρότι δεν υπάρχει Σέρβις μέχρι αύριο το απόγευμα, η ομάδα Toksport έχει το δικαίωμα να επιδιορθώσει το αυτοκίνητο μέχρι αύριο το πρωί.

Η δεύτερη σημαντική είδηση είναι ότι τον αμέσως επόμενο χρόνο μετά τον Νεβίλ, και μάλιστα με αυτοκίνητο Rally2, σημείωσε ο Τέμου Σούνινεν - με διαφορά μόλις 1 δεκάτου του δευτερολέπτου από τον Βέλγο με το πανίσχυρο i20 N Rally1. Μαζί με τον Ντάνι Σόρδο και τον Οττ Τάνακ, που ακολούθησαν 1,0'' και 1,1'' πιο πίσω, ολοκληρώθηκε η κυριαρχία της Hyundai στην EKO Υπερειδική Διαδρομή του Ακρόπολις με το 1-2-3-4 στην κορυφή.

Μάλιστα, τους ακολούθησαν άλλα δύο πληρώματα με Skoda Fabia Rally2, οι Λίντχολμ-Χαμαλάινεν και Τζιλ-Μοράλες, και μετά ακολούθησε ο ανταγωνισμός της Rally1: ο Σεμπάστιαν Λεμπ με το Ford Puma Rally1 βρέθηκε στην 7η θέση, 1,3'' μακριά από τον Νεβίλ, και δύο δέκατα πίσω του ακολούθησε ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος Κάλε Ροβάνπερα με το πρώτο Toyota στο τέλος της οκτάδας.

Ο Λεμπ φάνηκε να έχει απαλλαχθεί από το πρωινό μηχανικό πρόβλημα του Ford Puma Rally1 στο shakedown, ενώ η Hyundai έδειξε να διατηρεί την ταχύτητα που έστεψε τον Τάνακ νικητή των δύο τελευταίων αγώνων, στη Φινλανδία και στο Βέλγιο.

Μετά την Υπερειδική, το «καραβάνι» του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις θα διανυκτερεύσει στην Κόρινθο, από όπου θα ξεκινήσει τη διαδρομή του προς τη Λαμία καλύπτοντας τις Ειδικές Διαδρομές χωρίς μεσημεριανό Σέρβις - που είναι η μεγάλη πρόκληση του φετινού Ακρόπολις.

Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών

  • #50 Αλέξανδρος Τσουλόφτας – Ρος Γουίτοκ (Volkswagen Polo GTI Rally2)

«Ήταν εκπληκτικά που ξεκινήσαμε πρώτοι σε αυτό τον ωραίο αγώνα. Μια φανταστική εμπειρία. Νιώθω ευλογημένος».

  • #47 Γιώργος Κεχαγιάς / Δημήτρης Σαΐνης (Skoda Fabia Evo Rally2)

«Σπουδαίο συναίσθημα. Πολύς κόσμος, τους ευχαριστούμε πολύ. Καλή συνέχεια».

  • #49 Λάμπρος Αθανασούλας - Νίκος Ζακχαίος (Hyundai i20 N Rally2)

«Ήταν πολύ ωραία. Ήθελα να πάω συγκρατημένα, αλλά μπροστά σε αυτό το πλήθος δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς».

  • #52 Μάνος Στεφανής / Κώστας Στεφανής (Hyundai i20 N Rally2)

«Ήταν φανταστικά. Άκουγα τον κόσμο μέσα από το αυτοκίνητο. Ιδιαίτερη στιγμή. Χρειάζεται να συγκεντρωθούμε για αύριο».

  • #21 Γιόχαν Ρόσελ – Βαλεντίν Σαρόντ (Citroen C3 Rally2)

«Είναι κρίμα [για τον Andreas Mikkelsen]. Η ατμόσφαιρα ήταν εκπληκτική».

  • #7 Πιερ Λουί Λουμπέ – Βίνσεντ Λαντέ (M-Sport Ford WRT)

«Είναι απίστευτο. Δεν ήταν εύκολο, αλλά ήταν φανταστικά έτσι κι αλλιώς».

  • #9 Ιορδάνης Σερδερίδης - Φρεντερίκ Μικλότ (M-Sport Ford WRT)

«Απίστευτο, εμπειρία ζωής! Οι Έλληνες είναι “τρελοί”. Τώρα ξέρουμε γιατί».

  • #6 Ντάνι Σόρντο – Καντίτο Καρέρα (Hyundai Shell Mobis WRT)

«Πραγματικά ωραία. Πολύς κόσμος. Είναι εύκολο να κάνεις λάθος εδώ, γι’ αυτό πήγαμε συγκρατημένα».

  • #44 Γκας Γκρίνσμιθ - Γιόνας Άντερσον (M-Sport Ford WRT)

«Δεν ήμουν αγχωμένος, αλλά ενθουσιασμένος. Είδαμε όλοι τι συνέβη στον Andreas. Είναι ένας μεγάλος αγώνας και ελπίζουμε να τα καταφέρουμε. Πολύ ωραία ειδική».

  • #4 Εσαπέκα Λάπι – Γιάνε Φερμ (Toyota Gazoo Racing WRT)

«Πιστεύω το αυτοκίνητο είναι ΟΚ. Μόνο εξωτερική ζημιά. Έχασα τον έλεγχο στο φρενάρισμα και μετά δεν μπορούσα να επανεκκινήσω τον κινητήρα».

  • #19 Σεμπάστιαν Λεμπ - Ισαμπέλ Γκαλμίς (M-Sport Ford WRT)

«Είναι εντυπωσιακό να βλέπεις τόσο κόσμο στο στάδιο. Απίστευτη ατμόσφαιρα».

  • #18 Τακαμότο Κατσούτα – Άαρον Τζόνστον (Toyota Gazoo Racing WRT New Generation)

«Το Σαββατοκύριακο θα είναι πρόκληση. Θα χρειαστεί να κινηθώ έξυπνα και θα προσπαθήσω να βρω ρυθμό».

  • #42 Κρεγκ Μπριν - Πολ Ναγκλ (M-Sport Ford WRT)

«Απίστευτη ατμόσφαιρα. Πολύ χαρούμενος που δεν έκανα κανένα λάθος. Έχουμε ένα πραγματικά σκληρό Σαββατοκύριακο μπροστά μας».

  • #11 Τιερί Νεβίλ – Μάρτιν Βίνταγκε (Hyundai Shell Mobis WRT)

«Είναι όπως θα έπρεπε πάντα να είναι. Φανταστικό κοινό και ατμόσφαιρα. Συγχαρητήρια στην Οργάνωση που έδωσε αυτήν τη δυνατότητα σε εμάς και στους θεατές που ήρθαν σήμερα. Αποδεικνύει ότι είναι δυνατόν να φέρεις πολύ κόσμο στο WRC, και θα πρέπει να γίνουν παρόμοια πράγματα και σε άλλους αγώνες».

  • #33 Έλφυν Έβανς – Σκοτ Μάρτιν (Toyota Gazoo Racing WRT)

«Αρκετά δύσκολο! Όχι η καλύτερή μας επίδοση, αλλά φυσικά ένα ωραίο μέρος για να ξεκινήσει ο αγώνας».

  • #69 Κάλε Ροβάνπερα – Γιόνε Χάλτουνεν (Toyota Gazoo Racing WRT)

«Σίγουρα όχι μία από τις πιο διασκεδαστικές ειδικές που έχω ποτέ οδηγήσει, αλλά οπωσδήποτε από τις πιο cool. Αλλά όταν οδηγείς μπροστά σε ένα τέτοιο κοινό, αυτές οι ειδικές αξίζουν».

  • #8 Οτ Τάνακ – Μάρτιν Γιαρβεόγια (Hyundai Shell Mobis WRT)

«Απίστευτη ατμόσφαιρα. Είναι συναρπαστικό το άθλημά μας, αλλά ακόμα και τέτοια πράγματα δε μας συμβαίνουν συχνά. Ήταν πολύ διασκεδαστικό».

To SPORT24 ζει το εμβληματικό EKO Acropolis Rally παρέα με την ΕΚΟ, τη μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία εμπορίας στην κατηγορία της και μέγα χορηγό της διοργάνωσης αλλά και της Υπερ-Ειδικής Διαδρομής "EKO Super Special Stage" στο ΟΑΚΑ.

TAGS ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022 ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ RALLY ACROPOLIS 2022 WRC HYUNDAI I20 HYUNDAI MOTORSPORT HYUNDAI ΤΙΕΡΙ ΝΕΒΙΛ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ