Πρώτος χρόνος του Χάμιλτον με τη Ferrari SF-25 το δεύτερο πρωί των δοκιμών του Μπαχρέιν

Ο Λιούις Χάμιλτον της Ferrari και ο Τζορτζ Ράσελ της Mercedes που τον ακολούθησε 0,4’’ μακριά έγιναν οι πρώτοι οδηγοί στις φετινές δοκιμές εξέλιξης των φετινών μονοθεσίων της Formula 1 στο Μπαχρέιν που έριξαν τον ταχύτερο γύρο κάτω από το 1:30, στο πρωινό τετράωρο της δεύτερης ημέρας στο -συννεφιασμένο και βροχερό- Σακίρ.
Οι εντελώς απρόσμενες καιρικές συνθήκες στην έρημο του Μπαχρέιν συνεχίστηκαν και σήμερα (27/2), στο ξεκίνημα της δεύτερης ημέρας των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης της Formula 1. Μάλιστα, η βαριά συννεφιά επεφύλασσε ακόμα και βροχή, η οποία χάλασε εν μέρει το πρόγραμμα των ομάδων.
Η βροχή, όχι καταρρακτώδης αλλά αρκετή για να περιορίσει τις ομάδες στα γκαράζ τους, ήρθε νωρίς στο σημερινό πρωινό τετράωρο των δοκιμών. Ήταν ελαφριά, επιτρέποντας στους οδηγούς να μπουν στην πίστα με τα σλικς και να σημειώσουν χρόνους παρεμφερείς με χθες (Ράσελ 1:30.379, Χάμιλτον 1:30.080).
Όταν πλέον η άσφαλτος ήταν αρκετά βρεγμένη για τα σλικς οι οδηγοί επέστρεψαν στα γκαράζ – με εξαίρεση τον Εστεμπάν Οκόν που μπήκε στην πίστα με την ενδιάμεση βρόχινη γόμα. Η Haas, για την οποία οδηγεί από φέτος ο Γάλλος, μαζί με την Aston Martin, είναι οι μόνες από τις 10 ομάδες που έχουν προ-επιλέξει “βρόχινα” ελαστικά για αυτό το τριήμερο δοκιμών.
Παρότι ο ουρανός πάνω από το Σακίρ παρέμεινε βαρύς, η πίστα στέγνωσε και η βροχή δεν ήρθε ξανά. Στο μέσον του τετραώρου ο Χάμιλτον μπήκε στην πίστα με τη Ferrari SF-25 εναλλάχτηκε στην κορυφή των χρόνων με τον Ράσελ – καθώς και οι δύο έριξαν τους χρόνους τους κάτω από το 1:30.
Ένα περίεργο συμβάν της ημέρας ήταν η σύγκρουση του Όσκαρ Πιάστρι της McLaren με τον Νίκο Χούλκενμπεργκ της Sauber στη στροφή 8, περίπου μισή ώρα πριν το τέλος.
Επίσης, η Red Bull RB21 –που ο Μαξ Φερστάπεν δήλωσε χθες ότι του επεφύλαξε ορισμένες ευχάριστες εκπλήξεις- παρουσίασε ένα πρόβλημα στο υδραυλικό της σύστημα. Ήταν το πρώτο μηχανικό πρόβλημα του διημέρου, και είχε ως αποτέλεσμα ο Λίαμ Λόσον να μην καταφέρει να συμπληρώσει περισσότερους από 28 γύρους, λιγότερους από τους μισούς που έγραψε σήμερα ο Τζορτζ Ράσελ.
Στα τελευταία λεπτά της διαδικασίας οι οργανωτές διέκοψαν τις δοκιμές με κόκκινες σημαίες, έτσι ώστε να κάνουν προσομοίωση της διαδικασίας Εικονικού Οχήματος Ασφαλείας (VSC), έπειτα της διαδικασίας εκκίνησης και τέλος της αναβολής της εκκίνησης με δεύτερο γύρο σχηματισμού.
Αυτή τη μέρα οι διαφορές ήταν μεγαλύτερες μεταξύ των δέκα πρώτων, καθώς στην κορυφή τον Χάμιλτον χώρισαν 4 δέκατα από τον Ράσελ, άλλα τρία από τον τρίτο Κάρλος Σάινθ με τη Williams και ακόμα τόσα από τον Πιέρ Γκασλί, που ήταν πάνω από ένα δευτερόλεπτο μακριά στην 4η θέση. Βεβαίως, ως γνωστόν, στις δοκιμές εξέλιξης οι απόλυτοι χρόνοι δεν είναι ενδεικτικοί.
Δοκιμές Μπαχρέιν – Ημέρα 2 – Πρωί
- 1. Λιούις Χάμιλτον – Ferrari SF-25 1:29.379 (45)
- 2. Τζορτζ Ράσελ – Mercedes W16 +0.399 (71)
- 3. Κάρλος Σάινθ – Williams FW47 +0.711 (44)
- 4. Πιέρ Γκασλί – Alpine A525 +1.051 (40)
- 5. Φερνάντο Αλόνσο – Aston Martin AMR25 +1.321 (45)
- 6. Γιούκι Τσουνόντα – Racing Bulls VCARB02 +1.414 (46)
- 7. Όσκαρ Πιάστρι – McLaren MCL39 +1.442 (44)
- 8. Λίαμ Λόσον – Red Bull RB21 +1.854 (28)
- 9. Νίκο Χούλκενμπεργκ – Sauber C45 +2.078 (56)
- 10. Εστεμπάν Οκόν – Haas VF-25 +3.692 (69)
*Σε παρένθεση οι συνολικοί γύροι που συμπλήρωσε κάθε οδηγός.