Προβάδισμα νίκης για Λεμπ
Με προβάδισμα σχεδόν πενήντα δευτερολέπτων θα ξεκινήσει την τελευταία ημέρα του Ράλι Κύπρου ο Λεμπ
Ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής κατάφερε να αντέξει στην πίεση των αντιπάλων του και παρότι έβγαινε πρώτος στο δρόμο, να κερδίσει και μία ειδική διαδρομή. Έτσι όχι μόνο διατήρησε τα ηνία του αγώνα αλλά ουσιαστικά αύξησε και τη διαφορά του από τον δεύτερο, αν και σε αυτή τη θέση δεν βρίσκεται πλέον ο teammate του, Ντάνι Σόρντο, αλλά ο Μίκο Χίρβονεν.
Ως πρωτοπόρος στο φινάλε της Παρασκευής, ο Αλσατός οδηγός της Citroen έπρεπε να βγαίνει πρώτος στο δρόμο και να "καθαρίζει" τη διαδρομή. Ωστόσο, το νωπό από τη νυχτερινή βροχή χώμα, μείωσε τις χρονικές απώλειες. Ηττήθηκε από τους οδηγούς της Ford στην 7η ειδική, ήταν οριακά δεύτερος στην 8η και πήγε στο μεσημεριανό σέρβις έχοντας στο ενεργητικό του και μία πρωτιά – στην 9η ειδική.
" Σε κάποια σημεία υπήρχε πολλή λάσπη και εκεί χάναμε χρόνο. Ωστόσο διατηρήσαμε ανέπαφο το προβάδισμα μας και ελπίζω να μη στεγνώσουν οι δρόμοι, γιατί αυτό δεν θα είναι ευνοϊκό για εμάς", είπε ο Λεμπ κατά τη διάρκεια της μεσημεριανής ανασυγκρότησης στη Λεμεσό.
Δηλώσεις προφητικές, αφού ανεβαίνοντας στα βουνά για τις δύο τελευταίες ειδικές της ημέρας, οι δρόμοι ήταν πιο σκληροί και η διαδικασία "καθαρισμού" έφερε απώλειες σε χρόνο. Παράλληλα, ο Γάλλος αντιμετώπισε πρόβλημα υπερθέρμανσης των φρένων του C4 WRC, ενώ στιγμιαία έσβησε και ο κινητήρας του. Ως αποτέλεσμα, ο Χίρβονεν μείωσε τη μεταξύ τους διαφορά στα 49.8 δευτερόλεπτα.
" Οι δύο απογευματινές ειδικές ήταν πολύ δύσκολες για εμάς. Η θερμοκρασία των φρένων έφτανε τους 600οC πίσω και τους 200οC μπροστά. Προσπαθήσαμε λοιπόν να μην πιέσουμε πολύ για να τη διατηρήσουμε όσο το δυνατόν πιο χαμηλά. Έπειτα, ένα χιλιόμετρο πριν το τέλος της 11η ειδικής, κάναμε ένα τετ α κε και ο κινητήρας του C4 έσβησε. Χάσαμε πολύ χρόνο αλλά είμαστε ακόμα μπροστά και αυτό είναι το μόνο που έχει σημασία", σχολίασε ο πρωταθλητής.
Ενώ ο Λεμπ διατηρεί τον έλεγχο του αγώνα, ο Σόρντο έχει μπροστά του διπλή πρόκληση: πρέπει να προσπαθήσει να καλύψει το χαμένο έδαφος από τον Hirvonen που βρίσκεται πλέον 46.2 δευτερόλεπτα μπροστά, αλλά και τα νώτα του από τον Σόλμπεργκ, που κερδίζοντας τις απογευματινές ειδικές διαδρομές, τον πλησίασε στα 15.9 δεύτερα.
Όσο για τον ταλαντούχο Ογκιέρ της Citroen Junior Rally Team, στη διαδρομή "Πάνω Παναγιά", έχασε τον έλεγχο όταν ένα πρόβλημα με τους υαλοκαθαριστήρες περιόρισε την ορατότητα του με αποτέλεσμα να βγει εκτός δρόμου και το C4 WRC να αναποδογυρίσει. Ωστόσο, κατάφερε να επιστρέψει στο δρόμο και πλέον κυνηγάει την 5η θέση.
Στη μάχη της κατηγορίας Production, ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Σαντέλ, κέρδισε μία ειδική με το Skoda Fabia S2000. Ο Σουηδός βρίσκεται στην δεύτερη θέση της κατηγορίας και τη δωδέκατη της γενικής.
Αναλυτικά η κατάταξη της 2ης ημέρας:
1. Sebastien Loeb/Daniel Elena Citroen C4 WRC 3h33:43.8
2. Mikko Hirvonen/Jarmo Lehtinen Ford Focus RS WRC + 49.8
3. Dani Sordo/Marc Marti Citroen C4 WRC + 1:36.0
4. Petter Solberg/Phil Mills Citroen Xsara WRC + 1:51.9
5. Matthew Wilson/Scott Martin Ford Focus RS WRC + 5:13.7
6. Sebastien Ogier/Julien Ingrassia Citroen C4 WRC + 5:42.8
Το τρίτο και τελευταίο σκέλος του Ράλι Κύπρου περιλαμβάνει 3 χωμάτινες ειδικές διαδρομές (καμία επαναλαμβανόμενη) σε 82.27 αγωνιστικά χιλιόμετρα και οι Loeb/Elena θα είναι ξανά το πρώτο πλήρωμα που θα βγαίνει στο δρόμο.
Ως πρωτοπόρος στο φινάλε της Παρασκευής, ο Αλσατός οδηγός της Citroen έπρεπε να βγαίνει πρώτος στο δρόμο και να "καθαρίζει" τη διαδρομή. Ωστόσο, το νωπό από τη νυχτερινή βροχή χώμα, μείωσε τις χρονικές απώλειες. Ηττήθηκε από τους οδηγούς της Ford στην 7η ειδική, ήταν οριακά δεύτερος στην 8η και πήγε στο μεσημεριανό σέρβις έχοντας στο ενεργητικό του και μία πρωτιά – στην 9η ειδική.
" Σε κάποια σημεία υπήρχε πολλή λάσπη και εκεί χάναμε χρόνο. Ωστόσο διατηρήσαμε ανέπαφο το προβάδισμα μας και ελπίζω να μη στεγνώσουν οι δρόμοι, γιατί αυτό δεν θα είναι ευνοϊκό για εμάς", είπε ο Λεμπ κατά τη διάρκεια της μεσημεριανής ανασυγκρότησης στη Λεμεσό.
Δηλώσεις προφητικές, αφού ανεβαίνοντας στα βουνά για τις δύο τελευταίες ειδικές της ημέρας, οι δρόμοι ήταν πιο σκληροί και η διαδικασία "καθαρισμού" έφερε απώλειες σε χρόνο. Παράλληλα, ο Γάλλος αντιμετώπισε πρόβλημα υπερθέρμανσης των φρένων του C4 WRC, ενώ στιγμιαία έσβησε και ο κινητήρας του. Ως αποτέλεσμα, ο Χίρβονεν μείωσε τη μεταξύ τους διαφορά στα 49.8 δευτερόλεπτα.
" Οι δύο απογευματινές ειδικές ήταν πολύ δύσκολες για εμάς. Η θερμοκρασία των φρένων έφτανε τους 600οC πίσω και τους 200οC μπροστά. Προσπαθήσαμε λοιπόν να μην πιέσουμε πολύ για να τη διατηρήσουμε όσο το δυνατόν πιο χαμηλά. Έπειτα, ένα χιλιόμετρο πριν το τέλος της 11η ειδικής, κάναμε ένα τετ α κε και ο κινητήρας του C4 έσβησε. Χάσαμε πολύ χρόνο αλλά είμαστε ακόμα μπροστά και αυτό είναι το μόνο που έχει σημασία", σχολίασε ο πρωταθλητής.
Ενώ ο Λεμπ διατηρεί τον έλεγχο του αγώνα, ο Σόρντο έχει μπροστά του διπλή πρόκληση: πρέπει να προσπαθήσει να καλύψει το χαμένο έδαφος από τον Hirvonen που βρίσκεται πλέον 46.2 δευτερόλεπτα μπροστά, αλλά και τα νώτα του από τον Σόλμπεργκ, που κερδίζοντας τις απογευματινές ειδικές διαδρομές, τον πλησίασε στα 15.9 δεύτερα.
Όσο για τον ταλαντούχο Ογκιέρ της Citroen Junior Rally Team, στη διαδρομή "Πάνω Παναγιά", έχασε τον έλεγχο όταν ένα πρόβλημα με τους υαλοκαθαριστήρες περιόρισε την ορατότητα του με αποτέλεσμα να βγει εκτός δρόμου και το C4 WRC να αναποδογυρίσει. Ωστόσο, κατάφερε να επιστρέψει στο δρόμο και πλέον κυνηγάει την 5η θέση.
Στη μάχη της κατηγορίας Production, ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Σαντέλ, κέρδισε μία ειδική με το Skoda Fabia S2000. Ο Σουηδός βρίσκεται στην δεύτερη θέση της κατηγορίας και τη δωδέκατη της γενικής.
Αναλυτικά η κατάταξη της 2ης ημέρας:
1. Sebastien Loeb/Daniel Elena Citroen C4 WRC 3h33:43.8
2. Mikko Hirvonen/Jarmo Lehtinen Ford Focus RS WRC + 49.8
3. Dani Sordo/Marc Marti Citroen C4 WRC + 1:36.0
4. Petter Solberg/Phil Mills Citroen Xsara WRC + 1:51.9
5. Matthew Wilson/Scott Martin Ford Focus RS WRC + 5:13.7
6. Sebastien Ogier/Julien Ingrassia Citroen C4 WRC + 5:42.8
Το τρίτο και τελευταίο σκέλος του Ράλι Κύπρου περιλαμβάνει 3 χωμάτινες ειδικές διαδρομές (καμία επαναλαμβανόμενη) σε 82.27 αγωνιστικά χιλιόμετρα και οι Loeb/Elena θα είναι ξανά το πρώτο πλήρωμα που θα βγαίνει στο δρόμο.