X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ράικονεν: "Το DRS είναι γελοίο"

Ο Κίμι Ράικονεν δεν ανήκει στους υποστηρικτές του DRS. Ποιες σκέψεις κάνει ο Φινλανδός οδηγός μετά την επιστροφή του στη Φόρμουλα 1.

Μπορεί να έλειψε μόλις δύο χρόνια από τη Φόρμουλα 1, ωστόσο πολλά πράγματα είναι καινούργια για τον Κίμι Ράικονεν.

Το πρώτο από όλα είναι η κινούμενη πίσω αεροτομή που... ευνοεί τα προσπεράσματα, γνωστή και ως DRS με το οποίο είναι... εφοδιασμένο και το μονοθέσιο της Lotus Renault που οδηγεί.

Σε συνέντευξη του στο περιοδικό "Auto Motor und Sport" ο Φινλανδός παγκόσμιος πρωταθλητής το 2007 δεν έκρυψε πως δεν ανήκει στους υποστηρικτές του DRS.

" Μου φαίνεται γελοίο. Το προσπέρασμα δεν είναι τέχνη πλέον. Χρησιμοποιείς το DRS και προσπερνάς εύκολα. Ο οδηγός μπροστά σου δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Συμφωνώ βέβαια πως κάνει καλύτερο το σόου".

Κι αποδεδειγμένα ο Ράικονεν περνούσε καλά στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι και παρουσίαζε βελτίωση, παραδέχθηκε πως δεν είχε συνειδητοποιήσει πόσο του έλειπαν οι αγώνες στην πίστα παρά μόνο όταν έκανε δοκιμές στα NASCAR.

" Αυτό δεν σημαίνει βέβαια πως βαρέθηκα τα ράλι, θέλω και τα δύο να κάνω, ωστόσο τώρα αυτό δεν είναι δυνατό να γίνει. Αν όμως θέλεις να αγωνίζεσαι, το πρώτο πράγμα που κοιτάς είναι η Φόρμουλα 1".

Η προσαρμογή στα ελαστικά της Pirelli αποτελεί εύκολη υπόθεση για τον ίδιο γιατί " αισθάνομαι σαν να κάνω μια καινούργια αρχή. Όσο για τον κανονισμό του ανεφοδιασμού δεν είναι σημαντικό τρόπο. Το pit stop είναι συντομότερο. Το να οδηγείς βαρύ μονοθέσιο δεν αλλάζει κάτι, είναι το ίδιο σπορ. Απλά πατάς περισσότερα κουμπιά".



TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ