ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ

Ράλι Ακρόπολις - 1ο Σκέλος

Ράλι Ακρόπολις - 1ο Σκέλος
wrcacrop1607s

Μετά την ολκλήρωση του πρώτου σκέλους προηγείται ο Marcus Groholm. «Δηλώσεις οδηγών»

Στη δεύτερη θέση βρίσκεται ο αγαπημένος του Ελληνικού κοινού Petter Solberg με το Subaru, ενώ τρίτος ο ομόσταυλός του Chris Atkinson που ήταν μάλιστα νικητής της τρίτης και τέταρτης ειδικής.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Sebastian Loeb με το Citroen C4 δεν ξεκίνησε δυνατά, βελτιώθηκε στη συνέχεια κάνοντας μάλιστα τον καλύτερο χρόνο στη τελευταία ειδική (SS8) και βρίσκεται πλέον στη τέταρτη θέση.

Τα κύρια σημεία των ειδικών

SS2



Το πρώτο σκέλος άρχισε με τον καλύτερο τρόπο για τον Marcus Gronholm καθώς κατάφερε να πάρει την πρώτη ειδική στο Σχηματάρι με τον ομόσταυλό του, Mikko Hirvonen, να βρίσκεται στη δεύτερη θέση και τρίτος να ακολουθεί ο Petter Solberg με Subaru. Ο Γάλλος παγκόσμιος πρωταθλητής Sebastian Loeb, όπως σας προαναφέραμε δεν έκανε καλή αρχή και με χρόνο 10:29.5 ήταν μόλις έβδομος.

SS3




Στη τρίτη ειδική ο Chris Atkinson με Subaru έκανε τον καλύτερο χρόνο, αφήνοντας πίσω τον Petter Solberg, ο οποίος ήταν μόλις 0,3 του δευτερολέπτου, πιο αργός. Στη τρίτη θέση ήταν ο Sebastian Loeb, πολύ κοντά στο Νορβηγό καθώς είχαν διαφορά μόλις ενός δευτερολέπτου, ενώ τέταρτος ο Marcus Gronholm με το Ford Focus.

SS4




Ο Chris Atkinson συνέχισε τη καλή του εμφάνιση παίρνοντας και την τέταρτη ειδική, με τον νεαρό οδηγό της Ford Mikko Hirvonen, να είναι στη δεύτερη θέση. Τρίτο ένα άλλο Subaru αυτό του Petter Solberg, ενώ τέταρτος ήταν ο Dani Sordo με Citroen C4. Οι Sebastian Loeb και Marcus Gronholm, βρέθηκαν στη πέμπτη και έβδομη θέση αντίστοιχα.

SS5




Η αντεπίθεση της Subaru συνεχίστηκε κάνοντας το 1-2 με τον Peter Solberg να κάνει το καλύτερο χρόνο και τον Chris Atkinson να τον ακολουθεί στη δεύτερη θέση. Τρίτος ήταν ο Jari-Matti Latvala με το Ford Focus ενώ τον τέταρτο καλύτερο χρόνο τον έκανε ο Sebastian Loeb. Ο Marcus Gronholm ήταν όγδοος με 39,3 δευτερόλεπτα διαφορά από τον πρώτο.

SS6




Ο 39χρονος Φινλανδός της Ford, Marcus Gronholm, πήρε και πάλι εμπρός καθώς ήταν ταχύτερος όλων στη έκτη ειδική που πραγματοποιήθηκε στο Σχηματάρι και πάλι που φαίνεται πως του φέρνει γούρι. Στη δεύτερη θέση με διαφορά μόλις 3,9 δευτερολέπτων ήταν ο Sebastian Loeb, ενώ πίσω βρέθηκαν τα Ford του Mikko Hirvonen και Jari-Marri Latvala. Πέμπτος ο πάντα εντυπωσιακός Peter Solberg.

SS7

Η ειδική στη Θήβα ήταν η πρώτη που κέρδισε η Citroen με οδηγό όχι τον Loeb αλλά το Dani Sordo. Δεύτερος με διαφορά 4,6 δευτερολέπτων ο Marcus Gronholm, με το Sebastian Loeb να πλησιάζει από κοντά κάνοντας το τρίτο καλύτερο χρόνο. Ο Peter Solberg ήταν τέταρτος ενώ πίσω του βρισκόταν ο Mikko Hirvonen.

SS8

Στη τελευταία ειδική του πρώτου σκέλους που πραγματοποιήθηκε στη Αγία Σωτήρα, ο Sebastian Loeb μπορεί να ήταν ο νικητής, ο Marcus Gronholm όμως προηγείται πλέον μετά την ολοκλήρωση του πρώτου σκέλους. Δεύτερο καλύτερο χρόνο πραγματοποίησε ο Mikko Hirvonen, ενώ τρίτος Dani Sordo. Ο 39χρονος Gronholm που προπορεύεται πλέον ήταν τέταρτος, ενώ ο Peter Solberg δεν έκανε καλό χρόνο ήταν έβδομος και έχασε την ευκαιρία να βρεθεί στη πρώτη θέση της προσωρινής κατάταξης.

Οι δηλώσεις των οδηγών στο Service Park μετά τη λήξη του 1ου σκέλους

1. LOEB Sebastien / ELENA Daniel



«Αύριο είναι η σημαντικότερη ημέρα του αγώνα. Θα δούμε τι θα συμβεί μετά την μεγάλη ειδική διαδρομή που ακολουθεί. Σήμερα η Ε.Δ. 4 ήταν πολύ σκληρή και πολύ δύσκολη. Αύριο θα επιτεθούμε».

2. SORDO Daniel / MARTI Marc

«Είναι μια εντυπωσιακή μάχη μεταξύ έξι οδηγών κι αυτό είναι καλό για το πρωτάθλημα. Είναι επίσης καλό για το ηθικό μας που καταφέραμε να κερδίσουμε μία ειδική σε χωμάτινο αγώνα. Tο αυτοκίνητο είναι πολύ καλό και αύριο θα πάμε flat out».

3. GRONHOLM Marcus / RAUTIAINEN Timo

«Είναι εντυπωσιακό πόσο κοντά είναι όλοι οι οδηγοί μεταξύ τους. Οι δύο πρώτες ειδικές του loop ήταν καλές, όχι όμως και η τελευταία. Εξαιτίας των πετρών δημιουργούνταν ένας φριχτός θόρυβος στο αυτοκίνητο που σε έκανε να φοβάσαι πως κάτι θα σπάσει. Δεν έχουμε άλλη επιλογή αύριο από το να πάμε flat out».

4. HIRVONEN Mikko / LEHTINEN Jarmo

«Νομίζω ότι χάσαμε πρόσφυση στο δεύτερο πέρασμα. Είμαστε ευχαριστημένοι από την απόδοση των ελαστικών και το στήσιμο του αυτοκινήτου, οπότε πρέπει να δούμε τι άλλο φταίει. Αύριο στην πρωϊνή ειδική των 48 χιλιομέτρων πρέπει να είμαστε ξύπνιοι γιατί αν ξεχαστούμε θα χάσουμε τον αγώνα. Αν κάποιος θέλει να κερδίσει πρέπει να πάρει ρίσκα».

5. STOHL Manfred / Ms MINOR Ilka

«Δεν είχαμε κανένα πρόβλημα. Πιέζουμε αρκετά και το αυτοκίνητο αποδίδει καλά. Σχετικά με τη αυριανή μεγάλη ειδική πιστεύω πως όποιος δεν αντιμετωπίσει προβλήματα σε αυτή θα τερματίσει και στο πόντιουμ».

7. SOLBERG Petter / MILLS Philip

«Σήμερα δεν ήταν και τόσο άσχημα. Γνωρίζαμε ότι θα χάσουμε χρόνο στο δεύτερο πέρασμα κι αυτό πιστεύω θα συμβεί και αύριο καθώς δεν μπορούμε να πάμε ταχύτερα».

8. ATKINSON Chris / PREVOT Stephane

«Δεν τα καταφέραμε το ίδιο καλά όσο στο πρώτο πέρασμα. Η επιλογή των ελαστικών που κάναμε το πρωί ήταν καλύτερη. Δεν περιμέναμε να είμαστε στη μάχη της κορυφής αλλά αυτό μας εξέπληξε ευχάριστα. Η αυριανή μεγάλη ειδική είναι δύσκολη αλλά έχουμε καλή θέση εκκίνησης».

9. LATVALA Jari Matti / ANTTILA Miika

«Ο συνδυασμός ελαστικών και στησίματος δεν ήταν ο ιδανικός και αυτό μας δυσκόλεψε στις πρωινές ειδικές. Τα αλλάξαμε και τα δύο και η κατάσταση βελτιώθηκε. Σχετικά με τη μεγάλη ειδική αύριο, εάν την αντιμετωπίσεις θετικά μπορεί να σε αποζημιώσει».

10. SOLBERG Henning / MENKERUD Cato

«Η ημέρα μας κύλισε ομαλά και είμαι χαρούμενος γι’ αυτό. Οι σημερινές ειδικές ήταν πολύ σκληρές. Αύριο θα είμαστε πιο προσεκτικοί και δεν θα κάνουμε αλλαγές στο αυτοκίνητο».

15. VOVOS Aris / « EL EM »

«Το αυτοκίνητο δεν λειτουργεί σωστά. Ειδικά στην Αγία Σωτήρα εμφάνισε προβλήματα και μπήκε σε safe mode. Στη δεύτερη Θήβα συνέβη το ίδιο πράγμα ενώ στην τελευταία ειδική ως δια μαγείας άρχισε να βελτιώνεται. Χάσαμε δύο θέσεις αλλά ακόμη είναι νωρίς. Σε γενικές γραμμές ο αγώνας είναι όμορφος, μόνο η Αγ. Σωτήρα ήταν πολύ σκληρή».

PWRC



Υψηλό είναι το ενδιαφέρον και στο PWRC, με την πρώτη θέση να αλλάζει πολλές φορές χέρια. Ο Toshihiro Arai με τον Juho Hanninen δίνουν μια σπουδαία μάχη, με τον Ιάπωνα οδηγό να φτάνει στο Μαρκόπουλο με μια διαφορά 4,8 δλ. υπέρ του. Στη μάχη της κορυφής βρέθηκε και ο Andreas Aigner, ο οποίος όμως είχε ένα κλαταρισμένο ελαστικό στην τελευταία ειδική, με αποτέλεσμα να χάσει πολύτιμο χρόνο. Ο τρίτος στην κατηγορία Gabriel Pozzo ακολουθεί περισσότερο από 1,5 λεπτό πίσω.

Το SPORT 24 στο Service Park


Το SPORT 24 έκανε μια βόλτα στο Service Park που βρίσκεται δίπλα απο το πάρκινκ του Ιπποδρόμου στο Μαρκόπουλο, και σας μεταφέρει χρησίμες πληροφορίες-εμπειρίες.

Είχαμε την ευκαιρά να δούμε απο κοντά κάποια απο τα μεγαλύτερα αστέρια του WRC, όπως είναι ο Mikko Hirvonen (νικητής της χθεσινής σούπερ ειδικής), ο Henning Solberg και ο Αυστραλός οδηγός, Chris Atkinson με το Subaru λίγο πριν ξεκινήσει για τις εναπομείναντες ειδικές. Μια πρωτότυπη εικόνα που μας έκανε εντύπωση ήταν, όταν ένα μέλος του πληρώματος έκανε μασάζ στον Ιάπωνα οδηγό Kamada, λίγα λεπτά πριν δώσει συνέντευξη σε δημοσιογράφους της χώρας του.

Οι περισσότεροι αν όχι όλοι οι οδηγοί και τα πληρώματα, ήταν χαμογελαστοί, φιλόξενοι και δεν αρνήθηκαν να ποζάρουν στον φακό. Για του λόγου του αληθές, δείτε απολαυστικές φωτογραφίες μέσα απο το Service Park την ώρα που οι μηχανικοί και οι οδηγοί εργάζονταν πυρετωδώς πριν ριχθούν ξανά στη μάχη, δείτε στο Photo Story.

H κατατάξη όπως έχει διαμορφωθεί μετά το πρώτο σκέλος


1 GRÖNHOLM Marcus (FORD Focus RSWRC 06) 1:19:16.0

2 SOLBERG Petter (SUBARU Impreza WRC 06) +8.3

3 ATKINSON Chris (SUBARU Impreza WRC 06) +9.0

4 LOEB Sebastien (CITROEN C4) +9.7

5 HIRVONEN Mikko (FORD Focus RSWRC 06) +10.3

6 SORDO Dani (CITROEN C4) +10.7

7 SOLBERG Henning (FORD Focus RS WRC 06) +45.2

8 LATVALA Jari- Matti (FORD Focus RS WRC 06) +48.3
...
15. ΒΩΒΟΣ Άρης (SUBARU Impreza WRC S11) +4:06.1
































































TAGS ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ