WRC

Ράλι Φινλανδίας (ΕΔ5): Τάνακ και Όστμπεργκ σε "χαμηλές πτήσεις"

FIA World Rally Championship 2018 / Round 08 / Rally Finland 2018 / July 26-29, 2018 // Worldwide Copyright: Toyota Gazoo Racing WRC
FIA World Rally Championship 2018 / Round 08 / Rally Finland 2018 / July 26-29, 2018 // Worldwide Copyright: Toyota Gazoo Racing WRC TOYOTA GAZOO RACING WRC

Οττ Τάνακ (Toyota) και Μαντς Όστμπεργκ (Citroen) στο δευτερόλεπτο στην κορυφή. - Ένα λάθος του Τιερί Νεβίλ τον έχει αφήσει 40 δευτ. πίσω από τον Σεμπαστιάν Οζιέ.

Ο Οττ Τάνακ ξεκίνησε ταχύτερος όλων τις χαμηλές πτήσεις στις flat-out Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Φινλανδίας, και έτσι ηγείται της γενικής κατάταξης μετά το πρώτο πρωί του 8ου φετινού γύρου του WRC.

Ο Εσθονός, που επιβεβαιώνει τον τίτλο του φαβορί που έχουν στη σκανδιναβική χώρα τα Toyota Yaris WRC, ξεκίνησε με τον πρώτο χρόνο στη χθεσινοβραδυνή Υπερειδική Διαδρομή στους δρόμους της Jyvaskyla, και συνέχισε με άλλες δύο νίκες στις τέσσερις σημερινές Ειδικές.

Παρότι έχασε για λίγο την πρωτοπορία της γενικής από τον Μαντς Όστμπεργκ, που βρίσκει ιδιαίτερα ταιριαστή για εκείνον τη νέα γεωμετρία της εμπρός ανάρτησης του Citroen C3 WRC, ο Τάνακ έφτασε στο μεσημβρινό Σέρβις με προβάδισμα 1,1 δευτερολέπτου από τον Νορβηγό.

Την ίδια στιγμή, οι Τιερί Νεβίλ και Σεμπαστιάν Οζιέ έχουν κάνει ξεκάθαρο ότι δεν πρόκεται να ρισκάρουν στο ρυθμό των πρωτοπόρων για να κερδίσουν τον αγώνα, αλλά να αφοσιωθούν στη μεταξύ τους μάχη για τον τίτλο - στην οποία ο Νεβίλ προς το παρόν προηγείται με διαφορά 27 βαθμών.

Σ’ αυτή τη μάχη, ωστόσο, το ξεκίνησε του Νεβίλ στη Φινλανδία ήταν ατυχές, καθώς μέσα στην τελευταία πρωινή Ειδική «Αανεκόσκι» σκεφτόμενος να διορθώσει μια σημείωση για την προηγούμενη στροφή, έχασε τα φρένα της επόμενης, έκανε τετ-α-κε και είχε επαφή με ένα δέντρο. Αυτό του κόστισε μισό λεπτό, τον άφησε στην 10η θέση της γενικής, και 40 δευτ. μακριά από τον 7ο Οζιέ.

Ράλι Φινλανδίας (ΕΔ5): Τάνακ και Όστμπεργκ σε "χαμηλές πτήσεις"

Από την τρίτη θέση ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα κερδίζοντας μία Ειδική ακολουθεί από κοντά τη μάχη για τη νίκη - αν και παραδέχθηκε ότι η υστέρηση 10,8 δευτερολέπτων που έχει από τον Τάνακ οφείλεται κυρίως στο άγχος εμπρός στους συμπατριώτες του.

Αντίθετα, άσχημα ξεκίνησαν το Ράλλυ Φινλανδίας ο Αντρέας Μίκελσεν της Hyundai, που είχε έξοδο και έχασε 3 λεπτά, ο Εσαπέκα Λάπι -του οποίου το Yaris WRC έσβησε σε ένα σημείο φρεναρίσματος- και ο Κρεγκ Μπριν της Citroen, που έχασε αρκετό χρόνο από ένα κλατάρισμα.

Διεκδικώντας την πρώτη νίκη Εσθονού στη Φινλανδία μετά το 2003, και τον Μάρκο Μάρτιν, ο Τάνακ είπε: «Νιώθω καλά για αυτό το Ράλλυ. Κάναμε το Ράλλυ Εσθονίας με το αυτοκίνητο και μου έδωσε καλή αίσθηση, και επιπλέον κάναμε και ορισμένα βήματα εξέλιξής του στην ανάρτηση. Θα είναι ωραία να κερδίσω τους Φινλανδούς στην δική τους ‘αυλή’, αλλά δεν θα είναι καθόλου εύκολο γιατί υπάρχουν τέσσερις με πολύ καλά αυτοκίνητα και με μεγάλες πιθανότητες νίκης».

Τέλος, ο Οζιέ επιβεβαίωσε και με τα λόγια του ότι εστιάζει κυρίως στη μάχη του με τον Νεβίλ σ’ αυτόν τον αγώνα: «Ξέρουμε ότι η Toyota κάνει πολλές δοκιμές στη Φινλανδία και ότι το αυτοκίνητό της είναι πολύ δυνατό σε τέτοιου είδους δρόμους. Νομίζω ότι θα θέσουν τα δεδομένα αυτό το τριήμερο, καθώς είδαμε και πέρσι ότι είχαν το πάνω χέρι. Σίγουρα μια νίκη θα ήταν σπουδαία για μένα, αλλά η μάχη μου με τον Τιερί είναι πιο σημαντική», κατέληξε ο Γάλλος.

WRC - ΡΑΛΙ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ 2018

ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ (Μετά την ΕΔ5)

Ράλι Φινλανδίας (ΕΔ5): Τάνακ και Όστμπεργκ σε "χαμηλές πτήσεις"
TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ