X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΡΑΛΙ

Ράλι Ισπανίας: "Αόρατος" ο Νεβίλ τη δεύτερη μέρα

HYUNDAI MOTORSPORT MEDIA

Ο Τιερί Νεβίλ ξεκίνησε τη δεύτερη μέρα του Ράλι Ισπανίας όπως τελείωσε την πρώτη: κέρδισε και τις τρεις Ειδικές του πρωινού loop, και αύξησε τη διαφορά του από τον Έλφυν Έβανς στα 9 δευτερόλεπτα. Στα δύο δέκατα από τον τρίτο Σεμπαστιάν Οζιέ έφτασε ο Ντάνι Σόρδο.

Ο Τιερί Νεβίλ της Hyundai έθεσε τις βάσεις για τη νίκη στο Ράλι Ισπανίας, 11ο φετινό αγώνα του WRC, διευρύνοντας τη διαφορά του από τον Έλφυν Έβανς της Toyota από τα 0,7 στα 9 δευτερόλεπτα - καθώς ο Σεμπαστιάν Οζιέ έμεινε πλέον πάνω από μισό λεπτό μακριά, και απειλείται για το βάθρο από τον Ντάνι Σόρδο.

Ο Νεβίλ κέρδισε και τις τρεις Ειδικές του πρωινού loop του Σαββάτου (16/10) με διαφορά 1,7 και 4,3 και 2,3 δευτερολέπτων αντίστοιχα από τον Έβανς - καθώς ο Ουαλός στη δεύτερη σημερινή Ειδική σημείωσε μόλις τον 5ο χρόνο.

Ο Έβανς ταλαιπωρείται λίγο από το στήσιμο του Yaris WRC, καθώς είπε πως "ακόμα πασχίζω με την υπερστροφή του αυτοκινήτου - απλώς δεν μπορώ να επιταχύνω αρκετά νωρίς και να κρατήσω τη γραμμή μου, οπότε αυτό είναι κάτι που πρέπει να δουλέψουμε".

Βεβαίως, και ο Νεβίλ εξηγεί πως ούτε για εκείνον είναι όλα τέλεια με τις ρυθμίσεις του i20 WRC: "Στην τελευταία Ειδική ήμουν λίγο προσεκτικός, σε πολλές στροφές υπήρχε το περιθώριο να τις κόψεις και δεν ήθελα να ρισκάρω ένα κλατάρισμα. Ακόμα παλεύω με την υποστροφή, χωρίς αυτήν θα μπορούσα να ήμουν ταχύτερος", είπε ο Βέλγος.

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ έχασε την επαφή με τους δύο πρωτοπόρους και η νίκη φαντάζει πλέον μακρινή για τον Γάλλο - αλλά, ακόμα χειρότερα για εκείνον, τώρα καλείται να υπερασπιστεί την 3η θέση από τον Ντάνι Σόρδο. Ο Ισπανός της Hyundai προελαύνει στον αγώνα της πατρίδας του, και στις τελευταία Ειδική πριν το Σέρβις έκανε το δεύτερο χρόνο και πήρε 6 δευτερόλεπτα από τον πρωταθλητή.

Μετά την εγκατάλειψη του Οττ Τάνακ σε ένα σφοδρό -αλλά χωρίς σοβαρές συνέπειες- ατύχημα χθες το απόγευμα, ο Κάλε Ροβάνπερα κάνει μοναχικό αγώνα στην 5η θέση. Ένα κλατάρισμα δεν του επέτρεψε να μπει στη μάχη Οζιέ-Σόρδο, αλλά όπως αποκάλυψε τα πράγματα θα μπορούσαν να ήταν πολύ χειρότερα για εκείνον.

"Είχαμε ένα κλατάρισμα στην 7η Ειδική, οπότε δεν ήθελα να ρισκάρω κόβοντας τις στροφές. Είχαμε, επίσης, μια πολύ οριακή στιγμή στην ίδια Ειδική - μία από τις πιο οριακές που είχα σε όλη μου την καριέρα, οπότε είμαι τυχεροί που γλιτώσαμε από αυτό", εξήγησε ο Φινλανδός.

Ο Τάνακ δεν επέστρεψε σήμερα στον αγώνα, καθώς μετά τη χθεσινή του πρόσκρουση σε έναν κορμό -όπως ανακοίνωσε η Hyundai- υπήρξε εκτεταμένη ζημιά στο σασί του αυτοκινήτου, που δεν ήταν εφικτό να επιδιορθωθεί στο Σέρις Παρκ.

Ο Αντριέν Φουρμό είναι ο μόνος που διατηρεί επαφή με τα πληρώματα των Hyundai και Toyota, σημειώνοντας μάλιστα έναν αρκετά εντυπωσιακό δεύτερο χρόνο στην πρώτη σημερινή Ειδική με το Fiesta WRC της M-Sport. Ο ομόλογός του, Γκας Γκρίνσμιθ, έπεσε από την 7η στην 9η θέση, χάνοντας ένα λεπτό μέσα στην τελευταία Ειδική, λόγω κλαταρίσματος που επέλεξε να μην αλλάξει πριν φτάσει στο στοπ του τερματισμού.

WRC - ΡΑΛΙ ΙΣΠΑΝΙΑΣ 2021 - ΕΔ9

1. Νεβίλ (Hyundai) 1:31:22.2

2. Έβανς (Toyota) +9.0

3. Οζιέ (Toyota) +32.0

4. Σόρδο (Hyundai) +32.2

5. Ροβάνπερα (Toyota) +53.7

6. Φουρμό (M-Sport Ford) +1:26.2

7. Σόλμπεργκ (Hyundai) +2:44.4

8. Σολάνς (Hyundai) +3:11.0

9. Γκρίνσμιθ (M-Sport Ford) +3:16.4

10. Καμιλί (Citroen / WRC2) +5:51.5

TAGS ΡΑΛΙ WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ