X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Ράλι Μεξικού: Μαεστρική νίκη του Οζιέ

Δεύτερη νίκη σε τρεις αγώνες για τον Σεμπαστιάν Οζιέ, που κερδίζοντας και την Power Stage στο Μεξικό πλησίασε τον Οττ Τάνακ στους 4 βαθμούς.

Ένας Σεμπαστιάν Οζιέ στα καλύτερά του κέρδισε το Ράλι Μεξικού και μαζί την Power Stage του 3ου φετινού γύρου του WRC για να φύγει από το Λεόν με τη μέγιστη συγκομιδή των 30 βαθμών.

Παρότι ο Οττ Τάνακ με τη δεύτερη θέση (αλλά χωρίς βαθμό από την Power Stage, όπου έκανε τον 6ο χρόνο) παρέμεινε στην κορυφή της βαθμολογίας, ο Οζιέ τον πλησίασε στους 4 βαθμούς (65-61) ενώ ο Τιερί Νεβίλ ακολουθεί στους 6 βαθμούς (55). Ο Βέλγος της Hyundai ήταν τέταρτος στην τελική κατάταξη και έκανε τον τρίτο χρόνο στην PS.

Για τον Οζιέ, η πέμπτη του νίκη στο Ράλι Μεξικού και 46η της καριέρας του στο WRC ήρθε με τη μαεστρία ενός εξάκις παγκόσμιου πρωταθλητή, καθώς εξαρχής είχε πετύχει τις ρυθμίσεις του Citroen C3 WRC για να το κάνει ταχύ (σε αντίθεση με τους Τάνακ και Νεβίλ που δεν βρήκαν ποτέ κάτι αντίστοιχο για τα Toyota Yaris WRC και Hyundai i20 WRC).

FIA World Rally Championship 2019 / Round 03 / Rally Mexico / March 7th-10th, 2019 // Worldwide Copyright: Toyota Gazoo Racing WRC TOYOTA GAZOO RACING WRC

Παράλληλα, ο Γάλλος κινήθηκε σε άρτιο ρυθμό από την πρώτη ημέρα, που είχε το μειονέκτημα να εκκινεί τρίτος, αλλά και μετά το κλατάρισμα που τον έριξε προσωρινά δεύτερο το πρωί του Σαββάτου και έπειτα μετά από ένα πρόβλημα σε ένα διαφορικό. «Αυτό ήταν πάντα ένα ιδιαίτερο μέρος για μένα και είμαι χαρούμενος που εξακολουθεί να συμβαίνει αυτό», είπε ο Οζιέ, που είχε κάνει στο Μεξικό το 2008 το ντεμπούτο του στο WRC.

Ο πρωταθλητής, που κέρδισε την Power Stage με διαφορά μόλις 25 χιλιοστών από τον Κρις Μικ, κατέληξε: «Δεν ήταν ένα τριήμερο χωρίς προβλήματα για εμάς, αλλά είμαι χαρούμενος που τελείωσε χωρίς πρόβλημα. Θα γιορτάσω στο αεροπλάνο με λίγη σαμπάνια και μετά στο σπίτι με τη γυναίκα και τον μικρό μου! Στην Κορσική σίγουρα θα έχω τον ίδιο στόχο, τη νίκη και τους μέγιστους βαθμούς». Ο Γύρος Κορσικής, πρώτος φετινός αγώνας αμιγώς σε άσφαλτο, θα διεξαχθεί στις 28-31 Μαρτίου.

Ο Τάνακ κατάφερε στο ξεκίνημα της τελευταίας μέρας του αγώνα να πάρει τη δεύτερη θέση από τον Έλφυν Έβανς, ο οποίος έκανε έναν εξαιρετικό αγώνα για την M-Sport Ford αλλά πλήρωσε μια λανθασμένη επιλογή ελαστικών το τελευταίο πρωί. Ο Εσθονός είχε πλησιάσει τον Άγγλο στα 2,2 δευτ. το προηγούμενο απόγευμα και κατάφερε να τον περάσει το πρωί της Κυριακής, σε έναν αγώνα που πλήρωσε ακριβά την πρώτη θέση εκκίνησής του την πρώτη μέρα, αλλά κυρίως το ότι ποτέ δεν είχε την ταχύτητα που ήθελε.

Αντίστοιχα, ο Νεβίλ πάσχιζε σε όλο τον αγώνα να καταφέρει να κάνει το i20 WRC ταχύτερο, αλλάζοντας διαρκώς ρυθμίσεις, αλλά ποτέ δεν το κατάφερε. Με τον χρόνο που είχε χάσει την Παρασκευή, εκκινώντας δεύτερος, ο Βέλγος έμοιαζε εξαρχής συμβιβασμένος με μια θέση εκτός βάθρου - και η ίωση που τον ταλαιπωρούσε δεν τον βοήθησε.

Με το κλατάρισμα και το πρόβλημα στο κιβώτιο το Σάββατο ο Κρις Μικ έκλεισε την πεντάδα, ενώ έχοντας εγκαταλείψει την Παρασκευή οι Γιάρι Μάτι Λάτβαλα (Toyota) και Ντάνι Σόρδο (Hyundai) κατάφεραν να μπουν στην δεκάδα, στην όγδοη και ένατη θέση - παρότι ο Φινλανδός τερμάτισε με σπασμένο ψυγείο. Αντίθετα οι Μίκελσεν και Λάπι βρέθηκαν εκτός αυτής. Ωστόσο, οι Σόρδο και Λάπι πήραν 2 και 1 βαθμό αντίστοιχα στην τελική Power Stage.

ΡΑΛΙ ΜΕΞΙΚΟΥ 2019

ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΤΟΥΟΤΑ

Από το 2017 που επέστρεψε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, η Toyota έχει θέσεις ως στόχο της κορυφή. Πέρυσι, το 2018, κατάφερε να κατακτήσει τον παγκόσμιο τίτλο στους κατασκευαστές και λίγο έλειψε να κάνει το νταμπλ και στους οδηγούς, με τον Τάνακ, που διεκδίκησε μέχρι τελευταίο ράλι τον τίτλο.

FIA World Rally Championship 2019 / Round 03 / Rally Mexico / March 7th-10th, 2019 // Worldwide Copyright: Toyota Gazoo Racing WRC TOYOTA GAZOO RACING WRC

Φέτος, τo Yaris WRC του 2019 με σημαντικές βελτιώσεις σε όλα τα μηχανικά μέρη, αποδεικνύει την αξιοπιστία του, ενώ ενσωματώνει τη νοοτροπία της Toyota για συνεχή βελτίωση (ever better mobility), βάσει της οποίας εξελίσσει και τα καθημερινά αυτοκίνητα της.

Επιπρόσθετα, η αγωνιστική ομάδα Gazzo Racing Toyota, δείχνει δείγματα γραφής και στην 5η γενιά του μοντέλου Gazoo Racing Supra, που παρουσιάστηκε στο σαλόνι του Ντιτρόιτ τον Ιανουάριο, από τον Ακιο Τογιόντα και τον πρωταθλητή της Φόρμουλα 1, Φερνάντο Αλόνσο.

Είναι η 5η γενιά του μοντέλου 17 χρόνια αφότου σταμάτησε η παραγωγή της 4ης γενιάς. Διαθέτει πίσω κίνηση και 6κύλινδρο σε σειρά κινητήρα με turbo (πιστό στην παράδοση της Supra) 3 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 340 άλογα και επιταχύνει στα 0-100 σε κάτω από 5 δευτ. Η ομάδα τεχνικών της Toyota έδωσε ιδιαίτερη βάση στην οδηγική ευχαρίστηση κάτι που προκύπτει και από την κατανομή του βάρους (50:50), αλλά και από τις ρυθμίσεις σε ανάρτηση, κινητήρα και μετάδοση. To Gazoo Racing Supra, είναι το πρώτο από μια σειρά σπορ αυτοκινήτων που θα λανσάρει η Toyota στο άμεσο μέλλον, ενώ στην Ελλάδα αναμένεται τον Μάιο.

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ