X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Ράλι Μόντε Κάρλο: Μυθική νίκη του Λεμπ

Ο Λεμπ στο Ράλι Μόντε Κάρλο RED BULL CONTENT POOL

Στα 47 του χρόνια ο πιο επιτυχημένος οδηγός της ιστορίας των Ράλι, Σεμπάστιαν Λεμπ, επέστρεψε στην κορυφή του WRC κερδίζοντας το Ράλι Μόντε Κάρλο. Θρίαμβος και των Ford και M-Sport, που κέρδισαν με το Puma Rally1 τον παρθενικό αγώνα της υβριδικής εποχής του σπορ.

Στην μάχη τιτάνων με τον Σεμπαστιάν Οζιέ, ο Λεμπ πήρε την πρώτη του νίκη στο WRC μετά από σχεδόν 3,5 χρόνια, από το Ράλι Ισπανίας του 2018 που είχε κερδίσει τότε με τη Citroen. Το 2018, επίσης, είχε πάρει την τελευταία της νίκη -στο Ράλι Ουαλίας- και η M-Sport, με το ford Fiesta WRC τότε.

Η σημερινή τελευταία μέρα του αγώνα ξεκίνησε με μεγάλο προβάδισμα (21 δευτερολέπτων) του Οζιέ στην κορυφή, που διευρύνθηκε στα 24,6'' μετά τις δύο σημερινές πρωινές ειδικές υπέρ του οκτάκις πρωταθλητή με το Toyota Yaris Rally1.

Ο Λεμπ και ο Οζιέ το απολάμβαναν, ο πρώτος πιέζοντας χωρίς μεγάλα ρίσκα και ο δεύτερος με την πολυτέλεια του συντηρητικού ρυθμού. Όμως, στην προτελευταία ειδική των 19,37 χιλιομέτρων ο Οζιέ είχε κλατάρισμα στον εμπρός αριστερό τροχό, που είχε ως αποτέλεσμα να χάσει 34 δευτερόλεπτα από τον Λεμπ, και μαζί την πρωτοπορία.

Ο Οζιέ στο Ράλι Μόντε Κάρλο RED BULL CONTENT POOL

Ο πολυπρωταθλητής της M-Sport και η νέα συνοδηγός του Ιζαμπέλ Γκαλμίς κράτησαν την ψυχραιμία τους, και στην τελευταία Power Stage τερμάτισαν με ασφάλεια για να κερδίσουν με διαφορά 10,5 δευτερολέπτων. Ο Οζιέ ήταν ταχύτερος, αλλά δέχθηκε ποινή 10'' για πρόωρη εκκίνηση – χωρίς αυτή την ποινή η διαφορά των δύο θα ήταν μόλις 1,5 δευτερόλεπτο.

Έτσι, ο Λεμπ βγήκε νικητής της συγκλονιστικής μονομαχίας των δύο Γάλλων θρύλων του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, που διήρκησε από το βράδυ της Πέμπτης (20/1) μέχρι σήμερα το μεσημέρι. Ήταν η 8η νίκη του εννέα φορές πρωταθλητή στον αγώνα της "πίσω αυλής" των δύο.

Επίσης, αυτή ήταν η πρώτη νίκη γυναίκας συνοδηγού στο WRC μετά από σχεδόν δυόμισι δεκαετίες – καθώς η τελευταία νικήτρια ήταν η Φαμρπίτσια Πονς, στο δεξί μπάκετ του Subaru Impreza WRC του Πιέρο Λιάτι στον ίδιο αγώνα το 1997.

Ο Κρεγκ Μπριν με το έτερο Ford Puma Rally1 ανέβηκε στο βάθρο, βρίσκοντας τα πατήματά του και τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου από το Σάββατο το πρωί – αλλά και εκμεταλλευόμενος τα μυριάδες προβλήματα της Hyundai με το νέο i20 N Rally1. Ήταν το τέταρτο διαδοχικό βάθρο του Ιρλανδού, μετά τα τρία προηγούμενα πέρσι με τη Hyundai.

Με τα προβλήματα των Τιερί Νεβίλ και Οττ Τάνακ της Hyundai το Σάββατο, αλλά και βρίσκοντας σταδιακά από το Σάββατο το απόγευμα της ρυθμίσεις που ήθελε, ο Κάλε Ροβάνπερα της Toyota ανέβηκε στην 4η θέση της γενικής - και αποκόμισε μαζί και τους μέγιστους 5 βαθμούς της νίκης στην Power Stage.

Τους υπόλοιπους 4-3-2-1 βαθμούς της τελευταίας ειδικής κατέκτησαν οι Έλφυν Έβανς, Νεβίλ, Λεμπ και Οζιέ. Ο Έβανς τέθηκε εκτός βαθμών μετά από ένα λάθος στην 11η ειδική, του Σαββάτου, έπεσε εκτός της πρώτης 20άδας και η μόνη του συγκομιδή ήταν αυτοί οι 4 βαθμοί της Power Stage. Η μόνη του παρηγοριά, για τη μάχη του τίτλου, είναι ότι δεν φεύγει με υπερβολικούς βαθμούς (11) από το Μόντε ο Νεβίλ, και πόσω μάλλον ο Τάνακ. Όμως, ο Ροβάνπερα φεύγει συνολικά με 17.

Με τα πολλαπλά προβλήματα που προκάλεσε η σπασμένη του ανάρτηση το απόγευμα του Σαββάτου ο Νεβίλ τερμάτισε εντέλει στην 6η θέση, πίσω από τον Γκας Γκρίνσμιθ της M-Sport Ford ο οποίος επίσης αντιμετώπισε θέματα με το υβριδικό σύστημα του Puma Rally1 χθες. Πάντως, το Hyundai i20 N Rally1 έδειξε την ταχύτητά του κερδίζοντας την 15η ειδική, με τον Νεβίλ.

Αντίθετα, το πρόβλημα των αναθυμιάσεων καυσαερίων στην καμπίνα του Όλιβερ Σόλμπεργκ αποδείχθηκε αρκετά σοβαρό, καθώς μετά τις ζαλάδες και τον πόνο στο στήθος που ένιωθε χθες ο Νορβηγός και ο συνοδηγός του Έλιοτ Έντμοντσον, η Hyundai αποφάσισε να τους αποσύρει από τον αγώνα σήμερα.

TAGS WRC FORD TOYOTA HYUNDAI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ