X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΡΑΛΙ

Ράλι Ντακάρ, ΕΔ3: Εκτός μάχης Σάινθ και Λεμπ!

300 SAINZ Carlos (spa); CRUZ Lucas (spa); Mini; X-Raid Mini JCW Team; Group T1; Class 4; Auto; action during the Dakar 2019; Stage 3; San Juan de Marcona - Arequipa; peru; on january 9 - Photo Antonin Vincent / DPPI ASO/DPPI/A. VINCENT

Επικεφαλής μετά την 3 μέρα ξανά ο Αλ Ατίγια (Toyota) και σε θέση μάχης ο Πετερανσέλ (Mini X-Raid) στα αυτοκίνητα, ενώ στις μοτοσικλέτες πρώτος ανέβηκε ο Κιντανίγια (Husqvarna).

Το Ράλι Ντακάρ, αν και το μικρότερο φέτος της ιστορίας του, άρχισε να δείχνει το σκληρό του πρόσωπο από την τρίτη κιόλας φετινή του ημέρα, καθώς στα 331 χιλιόμετρα από το Σαν Χουάν ντε Μαρκόνα μέχρι την Αρεκίπα είδαν τις ελπίδες τους για νίκη να εξανεμίζονται οι Σεμπάστιαν Λεμπ και Κάρλος Σάινθ, καθώς και ο Χουάν Μπαρέδα στις μοτοσικλέτες.

Πρώτα απ’ όλα πρέπει να ειπωθεί ότι ο Στεφάν Πετερανσέλ κέρδισε την 75 του νίκη Ειδικής Διαδρομής της καριέρας του στο Ράλι Ντακάρ - την 42 με αυτοκίνητο. Ο Γάλλος της Mini X-Raid τέθηκε από νωρίς επικεφαλής, την ώρα που ο Λεμπ εκκινώντας πρώτος στις περιοχές της Duna Grande και της Duna Argentina έκανε ένα λάθος πλοήγησης που του κόστισε 42 λεπτά!

Στην ίδια περιοχή, μόλις στο 39 χιλιόμετρο, ο Σάινθ έσπασε την εμπρός αριστερή ανάρτηση του Mini buggy και έμεινε σταματημένος στο σημείο για 3 ώρες και 15 λεπτά. Ο μέχρι χθες πρώτος γενικής Ζινιέλ ντε Βιγέρ επίσης σταμάτησε (στο 172 χιλιόμετρο) και δεν είχε τερματίσει μέχρι το βράδυ, ενώ και οι Νάνι Ρόμα και Μπέρναρντ τεν Μπρίνκε έχασαν πάνω από 18 και 30 λεπτά αντίστοιχα.

Με όλα αυτά τα συμβάντα ο Πετερανσέλ ανέβηκε από την 13 στην 3 θέση της γενικής, σε απόσταση αναπνοής από τον δεύτερο, Σαουδάραβα Γιαζίντ αλ Ραζί, καθώς και βολής από τον Νάσερ Αλ Ατίγια, που με τον δεύτερο χρόνο σήμερα -έπειτα και από ένα κλατάρισμα- επέστρεψε στην κορυφή της κατάταξης.

"Ήταν ωραία η Ειδική σήμερα, με σκληρούς αμμόλοφους και μπερδεμένη πλοήγηση, με δύσκολα στον εντοπισμό σημεία ελέγχου μέσα στις κοιλάδες», είπε ο Πετερανσέλ. «Ήταν μια κλασική περουβιανή Ειδική, και ενδεικτική όσων έρχονται τις επόμενες μέρες. Μετά το χθεσινό μου λάθος, τώρα το νερό μπήκε πάλι στο αυλάκι για μένα. Είναι κρίσιμο να αποφύγουμε τους μπελάδες στην (σ.σ.: αυριανή) μαραθώνια Ειδική, γιατί αυτό μου κόστισε τη νίκη πέρσι".

Ο Λεμπ, στο μεταξύ, εξήγησε πως "είχε πολλή ομίχλη, αλλά το πρόβλημα ήταν ότι χάσαμε το δρόμο. Δεν μπορούσαμε να βρούμε πώς να επιστρέψουμε, οπότε κάναμε κύκλους. Χάσαμε μισή ώρα κάνοντας αυτό. Έτσι, θα ξεκινήσουμε από πολύ πίσω αύριο. Δεν είχα κάποιο ατύχημα αλλά ο κινητήρας κάνει περίεργους ήχους, οπότε πρέπει να φτιάξουμε το πρόβλημα πριν τη μαραθώνια Ειδική. Θα δούμε".

Μοτοσικλέτες

Η τρίτη μέρα του φετινού Ντακάρ επεφύλασσε μια ακόμη τεράστια απογοήτευση για τον Χοάν Μπαρέδα, από τις πολλές που έχει ζήσει (μηχανικά προβλήματα, ποινή στη Honda, ένα σπασμένο γόνατο) ενώ βρισκόταν στην κορυφή του αγώνα από το 2015 κι έπειτα.

Αυτή τη φορά, κι ενώ διατηρούσε την πρώτη θέση της γενικής, ο Ισπανός στο 143 χιλιόμετρο κατέβηκε μια απότομη πλαγιά. Στο τελείωμά της, όμως, η Honda CRF450 Rally βρέθηκε φρακαρισμένη σε μια λεκάνη που σχημάτιζε η γη σ’ εκείνο το σημείο, και παρότι ο 35χρονος προσπάθησε με κάθε τρόπο να την απεγκλωβίσει και να συνεχίσει, εντέλει δεν τα κατάφερε και κάλεσε το ελικόπτερο, εγκαταλείποντας τον αγώνα.

"Είμαι πολύ απογοητευμένος", είπε ο Ισπανός. "Ξεκίνησα καλά, ένιωθα δυνατός, έκανα την επίθεσή μου και έπιανα τους μπροστινούς μου. ώσπου έφτασα σε μια κορυφή με πολλή ομίχλη. Δεν έβλεπα τίποτα, και κατέβηκα από το λάθος μέρος. Γλιστρούσε υπερβολικά και ήταν αδύνατον να ανέβω ξανά πάνω. Έψαξα για μια λύση, αλλά δεν βρήκα καμία. Δεν υπήρχε τρόπος να φύγω".

Κατά συνέπεια, νέος επικεφαλής της γενικής κατάταξης είναι πια ο Χιλιανός Πάμπλο Κιντανίγια, της Husqvarna, ο οποίος ακολούθησε στα 15 δευτερόλεπτα τον ταχύτερο της ημέρας, Χαβιέ ντε Σουλτρέ της Yamaha.

Ο Γάλλος ανέβηκε πρώτος μετά το τρίτο waypoint, κράτησε την πρωτοπορία στο ανέβασμα στην περιοχή Κομπρεπάμπα (και στο οροπέδιο που η ορατότητα λόγω ομίχλης δεν ξεπερνούσε τα 2-3 μέτρα) κι έπειτα στο φες-φες προς τους αμμόλοφους του Ακαρί, και πανηγύρισε σήμερα την πρώτη του νίκη σε Ειδική του Ράλι Ντακάρ.

Ο Κιντανίγια, επίσης, όπως και ο Κέβιν Μπεναβίδες της Honda και ο Σαμ Σάντερλαντ της ΚΤΜ που ανέβηκαν στη δεύτερη και τρίτη θέση της κατάταξης, επωφελήθηκαν από τους μεγάλους μπελάδες σήμερα των Ματίας Βάλνκερ (ΚΤΜ) και Ρίκι Μπράμπεκ (Honda), που έχασαν μαζί το δρόμο και μαζί σχεδόν 20 και 15 λεπτά αντίστοιχα.

Μιλώντας για την πρώτη φορά που έκανε τον ταχύτερο χρόνο σε Ειδική του Ντακάρ, ο Χαβιέ ντε Σουλτρέ είπε: "Ήταν δύσκολη μέρα, με ορατότητα σε λιγότερο από δύο μέτρα. Ξεκίνησα προσεκτικά, όπως είχα προγραμματίσει, και σήμερα κέρδισα. Ήταν η πρώτη Ειδική με σοβαρή πλοήγηση, και ο αληθινός αγώνας ξεκίνησε. Θα ανοίγω το δρόμο στη μαραθώνια Ειδική αύριο, και δεν θα είναι εύκολο".

ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ 2019

ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ (Μετά την 3 ΕΔ)

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ

TAGS ΡΑΛΙ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ