X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ

Ράλι Ντακάρ: Γλίτωσε την εγκατάλειψη ο Αλ Ατίγια, πλησίασε κι άλλο ο Λεμπ

Ο Λεμπ στο Ράλι Ντακάρ RED BULL CONTENT POOL

Ο Σεμπάστιαν Λεμπ ψαλίδισε κατά ακόμα 7 λεπτά τη διαφορά του από τον πρωτοπόρο Νάσερ Αλ Ατίγια, που όμως τελείωσε την 8η ειδική του Ράλι Ντακάρ με την ανακούφιση ότι δεν εγκατέλειψε από σπασμένο πίσω διαφορικό. Επέστρεψε στην κορυφή των μοτοσικλετών ο Σαμ Σάντερλαντ.

Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής του WRC, Σεμπάστιαν Λεμπ, συνεχίζει την -ενάντια στις πιθανότητες- προσπάθειά του να κερδίσει φέτος την πρώτη του νίκη στο Ράλι Ντακάρ, πιέζοντας όσο μπορεί το buggy της Prodrive και ελπίζοντας σε ένα μηχανικό πρόβλημα για τον Νάσερ Αλ Ατίγια, που διατηρεί από τις πρώτες μέρες του αγώνα διαφορά ασφαλείας στην κορυφή.

Μια τέτοια ατυχία για τον οδηγό από το Κατάρ, της εργοστασιακής Toyota, ήρθε σήμερα στην 8η ειδική του αγώνα από το Νταουαντίμι στο Νταουασίρ. Ο Αλ Ατίγια, τρεις φορές νικητής του αγώνα, είχε αρχικά ένα κλατάρισμα, αλλά στη συνέχεια ένα πρόβλημα υπερθέρμανσης του πίσω διαφορικού του Hilux T1+, το οποίο στη συνέχεια έσπασε, τον άφησε με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς, σε ένα πολύ απαιτητικό τερέν.

Ο Αλ Ατίγια στο Ράλι Ντακάρ RED BULL CONTENT POOL

Όμως, εντέλει συντήρησε τη διαφορά του στην κορυφή σε επίπεδα ασφαλείας, στα 38 λεπτά, και ενώ απομένουν τέσσερις ειδικές για τον τερματισμό της Τζέντα. "Φοβόμουν σε όλη τη διαδρομή μετά από αυτό", είπε ο Αλ Ατίγια. "Αλλά στο τέλος δεν με ενδιέφερε, προσπάθησα να πιέσω λίγο αλλά δεν ήταν εύκολο μόνο με τους εμπρός τροχούς.

Είμαι πολύ τυχερός που είμαι εδώ, και χάσαμε μόνο επτά λεπτά από τον Σεμπ. Αυτό είναι καινούριο διαφορικό, το τοποθετήσαμε μόλις χθες, οπότε μάλλον κάτι πήγε στραβά με την τοποθέτησή του. Τα επτά λεπτά που χάσαμε δεν ήταν τίποτα, γιατί εξαρχής οδηγούσαμε μόνο με 3η και 4η ταχύτητα και ήμασταν πολύ αργοί στους αμμόλοφους. Είμαι χαρούμενος που τερματίσαμε χωρίς να χάσουμε υπερβολικό χρόνο", κατέληξε.

Ο Λεμπ σημείωσε τον τρίτο χρόνο της ημέρας, τρία λεπτά πίσω από τον νικητή της σημερινής ειδικής των 395 χιλιομέτρων, Ματίας Έκστρομ. Ο Σουηδός, δις πρωταθλητής του γερμανικού DTM, ήταν ταχύτερος από τους Στεφάν Πετερανσέλ και Κάρλος Σάινθ, καθώς και οι τρεις μπήκαν στην πρώτη τετράδα με τα τρία ηλεκτρικά Audi RS Q e-tron. Ήταν το πρώτο 1-2 της γερμανικής εταιρείας σε ειδική του Ντακάρ.

Ο Έκστρομ στο Ράλι Ντακάρ RED BULL CONTENT POOL


Ο Λεμπ αντιμετώπισε επίσης δυσκολίες, σήμερα, ειδικά επειδή άνοιγε το δρόμο λόγω του χθεσινού του πρώτου χρόνου. "Δεν ήταν εύκολο, πιέσαμε πολύ από την αρχή ως το τέλος επειδή ανοίγαμε το δρόμο. Σκοπός μας ήταν να μείνουμε μπροστά και να μην μας ακολουθήσει ο Νάσερ. Είχαμε ένα κλατάρισμα, αλλάξαμε τροχό γρήγορα, και συνεχίσαμε έτσι. Αλλά στη συνέχεια είδαμε πως είχαμε χάσει τον άλλο εφεδρικό τροχό, και έπρεπε να οδηγώ πιο προσεκτικά. Αλλά ήταν καλή ειδική, η πλοήγησή μας ήταν μια χαρά και δεν κάναμε λάθη", είπε ο Γάλλος.

Στις μοτοσικλέτες, ο Σαμ Σάντερλαντ της GasGas έκανε τη μεγάλη αντεπίθεση μετά τα προβλήματα πλοήγησης την Κυριακή (9/1) και κερδίζοντας τη σημερινή ειδική, ανέκτησε την πρωτοπορία του αγώνα με διαφορά σχεδόν και 5 λεπτών αντίστοιχα από τον Ματίας Βάλκνερ της ΚΤΜ και τον Αντριέν βαν Μπεβερέν της Yamaha.

Ο Σαμ Σάντερλαντ στο Ράλι Ντακάρ RED BULL CONTENT POOL

Ο Βαν Μπεβερέν έχασε 10:21 λεπτά σήμερα από τον Σάντερλαντ, με τη δυσκολία της πλοήγησης από τη δεύτερη θέση της εκκίνησης, και με δεδομένο ότι ο Βάλκνερ ήταν 4:11 πιο αργός από τον αναβάτη της GasGas, ο Σάντερλαντ κάλυψε τη χθεσινή του υστέρηση πέντε λεπτών και τέθηκε ξανά επικεφαλής.

Ο πλησιέστερος αναβάτης στο Βρετανό σήμερα ήταν ο Πάμπλο Κιντανίγια της Honda, αλλά ούτε ο Χιλιανός κατάφερε να τον πλησιάσει πιο κοντά από τα τρία λεπτά. Ωστόσο, ο αναβάτης της CRF450 Rally έφτασε τον Βαν Μπεβερέν στα 47 δευτερόλεπτα, και βρίσκεται πλέον για τα καλά στη μάχη της νίκης.

Ο Πάμπλο Κιντανίγια της Honda στο Ράλι Ντακάρ HONDA RACING MEDIA

Ο ομόλογός του, Ζοάν Μπαρέδα Μπορτ, αν και με τραυματισμό στον ώμο από την πρώτη εβδομάδα, ανέβηκε στην 5η θέση - αλλά ο Ισπανός απέχει 14:38 από τον Σάντερλαντ. Αντίθετα, ο περσινός νικητής Κέβιν Μπεναβίδες της ΚΤΜ έχασε την επαφή με την κορυφή, μαζί με τα 15 λεπτά που απώλεσε σήμερα στην 8η ειδική.

Ράλι Ντακάρ 2022 - ΕΔ8

Αυτοκίνητα

1. Αλ Ατίγια (Toyota) 27:45:52

2. Λεμπ (BRX) +37:58

3. Αλ Ράζι (Toyota) +53:13

4. Πρζιγκόνσκι (Mini) +1:28:06

5. Τερανόβα (ΒΡΧ) +1:31:39

Μοτοσικλέτες

1. Σάντερλντ (GasGas) 27:38:42

2. Βάλκνερ (KTM) +03:45

3. Βαν Μπεβερέν (Yamaha) +04:43

4. Κιντανίγια (Honda) + 05:30

5. Μπαρέδα Μπορτ (Honda) +14:38

TAGS ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ