ΠΡΟΣΩΠΑ

Ράλι Ντακάρ: Οι Μπερσής και Κουτσουμπός μίλησαν στο SPORT24 λίγο πριν γράψουν ιστορία

Οι Βαγγέλης Μπερσής και Φώτης Κουτσουμπός σε φωτογράφιση για τη συνέντευξή του στο SPORT24 ενόψει του Ράλι Ντακάρ
Οι Βαγγέλης Μπερσής και Φώτης Κουτσουμπός σε φωτογράφιση για τη συνέντευξή του στο SPORT24 ενόψει του Ράλι Ντακάρ ANDREAS PAPAKONSTANTINOU / TOURETTE PHOTOGRAPY

Οι Βαγγέλης Μπερσής και Φώτης Κουτσουμπός λίγο πριν γίνουν το πρώτο ελληνικό πλήρωμα που θα αγωνιστεί με αυτοκίνητο στο Ράλι Ντακάρ μίλησαν στο SPORT24 για τη συμμετοχή τους στον πιο απαιτητικό αγώνα.

Με ελληνικό ενδιαφέρον ξεκινά την Πρωτοχρονιά το Ράλι Ντακάρ 2022, καθώς οι Βαγγέλης Μπερσής και Φώτης Κουτσουμπός θα γίνουν οι πρώτοι συμπατριώτες μας που αγωνίζονται με αυτοκίνητο - με ένα Mitsubishi Pajero στη νέα κατηγορία Dakar Classic.

Οι αγώνες Cross Country είναι ίσως οι απαιτητικότεροι από ανθρώπους και μηχανές σε όλη τη σκηνή του παγκόσμιου motorsport, και το Ράλι Ντακάρ είναι ο σκληρότερος από αυτούς: μια ανηλεής περιπέτεια 4.000 χιλιομέτρων σε 12 Ειδικές Διαδρομές και 14 μέρες, στις ερήμους της Σαουδικής Αραβίας.

Για τους Βαγγέλη Μπερσή και Φώτη Κουτσουμπό, το Ντακάρ είναι το αποκορύφωμα της πλούσιας μέχρι στιγμής εμπειρίας τους στους διεθνείς αγώνες Cross Country, όπου συμμετέχουν με το κορυφαίο Toyota Hilux Τ1 - το πρώτο ελληνικό αυτοκίνητο της κορυφαίας κατηγορίας Τ1 που έχει πιστοποίηση από τη FIA.

Οι Βαγγέλης Μπερσής και Φώτης Κουτσουμπός σε φωτογράφιση για τη συνέντευξή τους στο SPORT24
Οι Βαγγέλης Μπερσής και Φώτης Κουτσουμπός σε φωτογράφιση για τη συνέντευξή τους στο SPORT24 ANDREAS PAPAKONSTANTINOU / TOURETTE PHOTOGRAPY

Στο φετινό Ντακάρ, ωστόσο, θα μεταπηδήσουν στα μπάκετ ενός Mitsubishi Pajero, ενός εκ των θρυλικότερων αυτοκινήτων στην ιστορία του αγώνα -τον οποίο κέρδιζε διαδοχικά στα τέλη της δεκαετίας του 1990 και στις αρχές εκείνης του 2000- προκειμένου να συμμετάσχουν στη νεοσύστατη, από πέρσι, κατηγορία Dakar Classic.

Η κατηγορία Classic, που περιλαμβάνει ορισμένα από τα ενδοξότερα αγωνιστικά αυτοκίνητα του Ντακάρ με έτος κατασκευής πριν από το 2000, έχει διαφορετικές προδιαγραφές σε σχέση με τις άλλες κατηγορίες. Καποιες από τις συνολικά 12 Ειδικές Διαδρομές του φετινού αγώνα έχουν μέχρι και 20% μικρότερο μήκος, ενώ εδώ βαθμολογείται μόνο η ακρίβεια της πλοήγησης, χωρίς να παίζει ρόλο ο χρόνος - μέσω των επιπλέον βαθμών ποινής για κάθε περιττό χιλιόμετρο.

Οι Βαγγέλης Μπερσής και Φώτης Κουτσουμπός σε φωτογράφιση για τη συνέντευξή τους στο SPORT24 ενόψει του Ράλι Ντακάρ
Οι Βαγγέλης Μπερσής και Φώτης Κουτσουμπός σε φωτογράφιση για τη συνέντευξή τους στο SPORT24 ενόψει του Ράλι Ντακάρ ANDREAS PAPAKONSTANTINOU / TOURETTE PHOTOGRAPY

Το Mitsubishi Pajero Evolution με τον αριθμό #769 των Μπερσή-Κουτσουμπού θα επιμελείται η Mitsubishi Ralliart Team Italy - με την οποία η ομάδα Koutsoumbos 4WD Team είχε ήδη άψογη συνεργασία στο Ιταλικό Baja και στο Baja Troia της Τουρκίας. Με το Mitsubishi Pajero το ελληνικό πλήρωμα απέκτησε ήδη την πρώτη του εμπειρία, σε πρόσφατο αγώνα στο Μαρόκο.

Οι Βαγγέλης Μπερσής και Φώτης Κουτσουμπός -που υποστηρίζονται από τις BMS United Bunkers, Koutsoumbos Engineering, Aglopoulos Racing και Dimitriadis Action Stores- θα περάσουν τη ράμπα της αφετηρίας του Ράλι Ντακάρ 2022 την Πρωτοχρονιά στη Τζέντα. Μετά από 12 απαιτητικές Ειδικές θα επιστρέψουν στην πρωτεύουσα της Σαουδικής Αραβίας για τον τερματισμό στις 14 Ιανουαρίου του 2022.

Οι Μπερσής και Κουτσουμπός μίλησαν στο SPORT24:

TAGS ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ