Ράλι Ντακάρ: Οριακό προβάδισμα Αλ Ράζι μετά την τρίτη μέρα
Ο Γιαζίντ Αλ Ράζι της ιδιωτικής Overdrive Toyota πήρε το προβάδισμα της γενικής του Ντακάρ με διαφορά μισού λεπτού από τον Κάρλος Σάινθ. Πλησιάζει ο Αλ Ατίγια, έχασε έδαφος ο Λεμπ. Διατηρεί το προβάδισμα στις μοτοσικλέτες ο Ρος Μπραντς της Hero.
Μετά από μια μάχη στα δευτερόλεπτα και διαρκείς εναλλαγές της πρωτοπορίας, την 3η Ειδική του Ράλι Ντακάρ -στα 438 χιλιόμετρα από το Αλ Ντουαντίμι στην Αλ Σαλαμίγια- κέρδισε ο Λούκας Μοράες της εργοστασιακής Toyota, αλλά στην κορυφή της γενικής έμελλε να ανέβει ο Γιαζίντ Αλ Ράζι της ιδιωτικής Overdrive Toyota.
Ο Αλ Ράζι σημείωσε τον τρίτο χρόνο, πίσω από τον Μοράες και τον Ματίας Έκστρομ της Audi, αλλά όντας ταχύτερος κατά 2:20 λεπτά από τον 6ο της ημέρας Κάρλος Σάινθ πήρε το προβάδισμα του αγώνα από τον Ισπανό της Audi, με διαφορά μόλις 29 δευτερολέπτων. Τα πράγματα θα ήταν χειρότερα για τον πρώην πρωταθλητή του WRC αν το Audi RS Q e-tron του είχε ανατραπεί σε ένα οριακό συμβάν όταν ακολουθούσε από κοντά τον Έκστρομ.
Η μάχη για τη νίκη της 3ης ΕΔ του αγώνα ήταν τετραπλή, καθώς μαζί με τους Μοράες, Έκστρομ και Αλ Ράζι, στα διαδοχικά σημεία χρονομέτρησης εναλλάσσονταν στην κορυφή και ο Νάσερ Αλ Ατίγια. Ο οδηγός από το Κατάρ ήταν επικεφαλής στο 352ο χιλιόμετρο, και είχε διαφορά 22' από τον Μοράες στο προτελευταίο σημείο, αλλά ο Βραζιλιάνος έκανε την αντεπίθεσή του και κέρδισε τη δοκιμασία με διαφορά 1:33 από τον Αλ Ατίγια.
Ο ομόλογος του τελευταίου στη Bahrain X-Raid, Σεμπάστιαν Λεμπ, έχασε χρόνο στην 3η ΕΔ και έπεσε στην 9η θέση, στα σχεδόν 25 λεπτά μακριά από την κορυφή. Ο Γάλλος βρίσκεται σχεδόν τρία λεπτά πίσω από τον συμπατριώτη του Στεφάν Πετερανσέλ της Audi, ενώ με την επίδοσή τους μέχρι την Αλ Σαλαμίγια οι Έκστρομ, Μοράες και Αλ Ατίγια κράτησαν τη διαφορά τους από την κορυφή στα περίπου 10 λεπτά.
Μοτοσικλέτες
Στους δύο τροχούς υπήρξε ανατροπή των αποτελεσμάτων μετά το τέλος της Ειδικής, και ο νικητής κρίθηκε στα χαρτιά. Ταχύτερος της ημέρας ήταν ο Πάμπλο Κιντανίγια της εργοστασιακής Honda, εμπρός από τον γερόλυκο Ζοάν Μπαρέδα Μπορ της Hero και τον Κέβιν Μπεναβίδες της KTM.
Όμως, μετά τον τερματισμό ο Χιλιανός Κιντανίγια, όπως και ο Ισπανός Μπαρέδα Μπορ καθώς και οι Ρίκι Μπράμπεκ και Ρος Μπραντς δέχθηκαν ποινές για την υπέρβαση του ορίου ταχύτητας σε ελεγχόμενα σημεία της Ειδικής. Ο πρώτος δέχθηκε 12 λεπτά ποινής, ο δεύτερος 6 λεπτά, και από 1 λεπτό οι Μπραντς και Μπράμπεκ.
Ως αποτέλεσμα, νικητής της Ειδικής αναδείχθηκε ο Κέβιν Μπεναβίδες, εμπρός από τον Μπράμπεκ και τον Αντριέν βαν Μπεβερέν της Honda. Παρόλα αυτά, το προβάδισμα του Μπραντς στην κορυφή διατηρήθηκε στα περίπου 3 λεπτά από τον Χοσέ Ιγνάσιο Κορνέχο της Honda, που έκανε τον 6ο χρόνο της ημέρας, και οι Βαν Μπεβερέν και Μπεναβίδες μπήκαν στην εξάδα της γενικής - αν και με διαφορά 20 λεπτών από τον Μπραντς.
ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ - 3η ΕΙΔΙΚΗ (8/1)
ΓΕΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
- 1. Γιαζίντ Αλ Ράζι (Overdrive Toyota) 13:07:29
- 2. Κάρλος Σάινθ (Audi) +00:29
- 3. Ματίας Έκστρομ (Audi) +8:26
- 4. Λούκας Μοράες (Toyota GR) +9:17
- 5. Νάσερ Αλ Ατίγια (Bahrain X-Raid) +10:49
- 6. Ματιέ Σεραντορί (Century) +18:32
- 7. Ρομέν Ντουμάς (Rebellion) +19:58
- 8. Στεφάν Πετερανσέλ (Audi) +22:05
- 9. Σεμπαστιάν Λεμπ (Bahrain X-Raid) +24:58
- 10. Βαϊντότας Σάλα (X-Raid Arijus) +26:12
ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΩΝ
- 1. Ρος Μπραντς (Hero) 14:32:51
- 2. Χοσέ Ιγνάσιο Κορνέχο (Honda) +3:11
- 3. Ρίκι Μπράμπεκ (Honda) +5:08
- 4. Πάμπλο Κιντανίγια (Honda) +16:16
- 5. Αντριέν βαν Μπεβερέν (Honda) +20:16
- 6. Κέβιν Μπεναβίδες (ΚΤΜ) +20:32
- 7. Τόμπι Πράις (ΚΤΜ) +22:57
- 8. Ντάνιελ Σάντερς (GasGas) +24:13
- 9. Λουτσιάνο Μπεναβίδες (Husqvarna) +27:00
- 10. Μάρτιν Μίτσεκ (Orion) +27:12