X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ

Ράλι Ντακάρ, πέμπτη μέρα: Τέλος στα όνειρα του Λεμπ, αύξησε τη διαφορά ο Αλ-Ατίγια

TOYOTA GAZOO RACING MEDIA

Τα όνειρα του Σεμπαστιάν Λεμπ για την πρώτη του νίκη στο Ράλι Ντακάρ ανετράπησαν μαζί με το Hunter του λίγο πριν τον τερματισμό της 5ης Ειδικής. Ο Νάσερ Αλ-Ατίγια της Toyota διεύρυνε στα 22 λεπτά το προβάδισμά του από τον δεύτερο, πλέον, Στεφάν Πετερανσέλ της Audi.

Στο δεύτερο αυτό loop γύρω από τον καταυλισμό της πόλης Χαΐλ, τα 374 αγωνιστικά χιλιόμετρα διεξήχθησαν αποκλειστικά σε αμμόλοφους. Ο Σεμπαστιάν Λεμπ έπεσε θύμα ενός εξ αυτών στην αχανή σαουδαραβική έρημο, το Hunter της Prodrive και της ομάδας BRX τούμπαρε, και ο Λεμπ έχασε 20 λεπτά - ενώ διεκδικούσε με αξιώσεις τη νίκη στην 5η αυτή Ειδική Διαδρομή.

Ο Νάσερ Αλ-Ατίγια, της εργοστασιακής Toyota Gazoo που ακολουθούσε, κέρδισε την Ειδική με διαφορά 2 και 4 λεπτών αντίστοιχα από τα Audi RS Q e-tron των Κάρλος Σάινθ και Στεφάν Πετερανσέλ, για να διευρύνει τη διαφορά του στην κορυφή της γενικής κατάταξης από τον Γάλλο στα 22 λεπτά.

Ο Πετερανσέλ χαρακτήρισε αυτή την Ειδική "μία από τις δυσκολότερες όλης της ζωής μου", και εύκολα καταλαβαίνει κανείς τι σημαίνει αυτό αν προέρχεται από έναν άνθρωπο που έχει κερδίσει το Ντακάρ 15 φορές. Παρόλα αυτά, ήταν 5 λεπτά ταχύτερος από τον Γιαζίντ Αλ Ράζι με το Toyota Hilux DKR της ομάδας Overdrive, και έτσι πέρασε τον Σαουδάραβα για να ανέβει στη δεύτερη θέση της γενικής. Τώρα ο Αλ Ράζι νιώθει την απειλή και του Σάινθ, που τον πλησίασε στα 8 λεπτά.

Στα τελειώματα της Ειδικής ο Αλ-Ατίγια διατηρούσε ένα ισχνό προβάδισμα από τον Λεμπ, όταν ο Γάλλος τούμπαρε καθώς διέσχιζε μια σειρά από αμμόλοφους. Ένας εξ αυτών επεφύλασσε στον πρωταθλητή του WRC μια μεγάλη τρύπα, την οποία δεν θα μπορούσε να είχε πει πριν φτάσει στην κορυφή του αρχίσει να κατεβαίνει.

Ως αποτέλεσμα, χρειάστηκε να κατέβει και μαζί με το συνοδηγό του, Φαμπιάν Λουρκέν, να επιδιορθώσει τη ζημιά σε έναν τροχό, χάνοντας 20 λεπτά. "Ήταν απαίσιο, από άποψη σωματικής καταπόνησης ήταν πολύ σκληρό, ένα βίαιο συμβάν. Ο αυχένας καταπονείται πολύ και σε επηρεάζει", τόνισε ο Λεμπ. Μια τέτοια καταπόνηση είχε στον αυχένα του και ο Σάινθ μετά από μια βίαιη προσγείωση, αλλά παρόλα αυτά σημείωσε το δεύτερο χρόνο της ημέρας.

Στους άτυχους της ημέρας ήταν και ο Ματίας Έκστρομ με το τρίτο Audi, που έχασε πάνω από 40 λεπτά προς το τέλος, με αποτέλεσμα να μείνει μιάμιση ώρα μακριά από την κορυφή. Όσο για τον Λεμπ, πλέον με υστέρηση 1:53:41 λεπτών από τον Αλ-Ατίγια, έχει χάσει πια κάθε ελπίδα για τη νίκη - εκτός πολύ συγκλονιστικών απροόπτων.

Στον αγώνα των μοτοσικλετών είχαμε ανατροπή στην κορυφή της γενικής, καθώς την απώλεσε ο Ντάνιελ Σάντερς της GasGas. Ο Αυστραλός έχασε σήμερα 27 λεπτά και έπεσε στην 8η θέση της γενικής. Νέος επικεφαλής είναι ο Σκάιλερ Χάους της Husqvarna, με διαφορά 2 και 5 λεπτών από τους Τόμπι Πράις και Κέβιν Μπεναβίδες με τις δύο εργοστασιακές ΚΤΜ.

Την Ειδική κέρδισε ο Αντιρέν βαν Μπέβερν, με τη Honda CRF450 Rally πλέον, που μαζί με τον Νάτσο Κορνέχο -και εν αντιθέσει με την πλειοψηφία των άλλων αναβατών- εκτέλεσαν άξογα τη δύσκολη πλοήγηση. Ο Γάλλος ενδεχομένως διαπίστωσε το λάθος των τεσσάρων αβατών που εκκινούσαν μπροστά του, και τους ανάγκασε να κάνουν αναστροφή, και διαπίστωσε έγκαιρα το σωστό δρόμο, 20 χιλιόμετρα πριν το σημείο ανεφοδιασμού.

Με το λάθος τους αυτό, οι Ζοάν Μπαρδέα Μπορ, Πάμπλο Κιντανίγια, Σκάλιερ Χάους και Τόμπι Πράις έχασαν περίπου 10-15 λεπτά. Έτσι, με τη σημερινή του νίκη ο Βαν Μπεβερέν ανέβηκε στην 5η θέση της γενικής, και μέσα στη μάχη της νίκης, καθώς απέχει κάτω από 9 λεπτά από τον πρωτοπόρο Χάους.

Πάντως, στην κατάταξη ενδέχεται να υπάρξουν κάποιες αλλαγές όταν δοθούν υποθετικοί χρόνοι στους 4 αναβάτες που έχασαν χρόνο σταματώντας να βοηθήσουν τον Μπαρδέα Μπορ, που έπεσε από τη Honda του 20 km πριν τον τερματισμό. Ο Ισπανός δεν τραυματίστηκε, συνέχισε και τερμάτισε, αλλά έπεσε στην 6η θέση της γενικής.

ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ - Μετά την 5η ΕΔ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

1. Νάσερ Αλ-Ατίγια (Toyota Gazoo Racing) 20:47:36

2. Στεφάν Πετερανσέλ (Team Audi Sport) +22:36

3. Γιαζίντ Αλ Ράζι (Overdrive Racing) +27:01

4. Κάρλος Σάινθ (Team Audi Sport) +34:52

5. Χενκ Λάτεγκαν (Toyota Gazoo Racing) +57:58

6. Λούκα Μοράες (Overdrive Racing) +1:01:43

7. Ζινιέλ ντε Βιγέρ (Toyota Gazoo Racing) +1:07:57

8. Ματίας Έκστρομ (Team Audi Sport) +1:35:56

ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ

1. Σκάιλερ Χάους (Husqvarna) 23:16:37

2. Τόμπι Πράις (ΚΤΜ) +2:07

3. Κέβιν Μπεναβίδες (ΚΤΜ) +5:15

4. Μέισον Κλάιν (ΚΤΜ) +6:12

5. Αντριέν βαν Μπεβερέν (Honda) +8:54

6. Ζοάν Μπαρέδα Μπορ (Honda) +9:24

7. Πάμπλο Κιντανίγια (Honda) +10:26

8. Ντάνιελ Σάντερς (GasGas) +17:50

TAGS ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ