Ράλι Ουαλίας (Ημέρα 2): Η μεγάλη επιστροφή του Οζιέ!
Ο Γάλλος, Οζιέ, έκανε την αντεπίθεσή του, κι έπειτα καρπώθηκε την εγκατάλειψη του Τάνακ το απόγευμα, για να πάρει την πρωτοπορία στην Ουαλία με 4,4” από τον Λάτβαλα!
Μια τρελή δεύτερη μέρα του Ράλι Ουαλίας έφερε τον Σεμπαστιάν Οζιέ στην κορυφή 11ου φετινού γύρου του WRC, όταν ο Οττ Τάνακ σταμάτησε στον 3,7 χιλιόμετρο της απογευματινής Ειδικής Sweet Lamb Hafren 2 με πλήρη απώλεια υδραυλικης πίεσης του σπασμένου ψυγείου του Toyota Yaris WRC.
Ο Τάνακ διατηρούσε χωρίς πρόβλημα διαφορά ασφαλείας 41 δευτερολέπτων από τον Οζιέ μέχρι εκείνο το σημείο, ενώ στο μεταξύ το πρωί ο Οζιέ άσκησε την πίεση που είχε υποσχεθεί μετά το πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων που τον είχε αφήσει στην 5η θέση το βράδυ της Παρασκευής.
Ο Γάλλος της M-Sport Ford πίεσε και ανέβηκε στην 3η θέση, πλησιάζοντας το πρωί τον δεύτερο Τιερί Νεβίλ στα 2,2 δευτερόλεπτα - καθώς ο Τάνακ αύξανε τη διαφορά του στην κορυφή κατά 15 ακόμα δευτερόλεπτα, όντας ο μόνος που είχε κάνει τη σωστή επιλογή μαλακών ελαστικών στους λασπώδεις δρόμους της Ουαλίας.
Όμως, τότε όλα πήγαν στραβά και για τον Βέλγο της Hyundai. Στη δεύτερη Ειδική της ημέρας, ο Νεβίλ γλίστρησε εκτός δρόμου και κόλλησε εκεί, χάνοντας περίπου 50 δευτερόλεπτα μέχρι να τον απεγκλωβίσουν οι θεατές, τους οποίους εναγωνίως καλούσε. Στις επόμενες Ειδικές, η λανθασμένη επιλογή σκληρών ελαστικών, καθώς πόνταρε σε στεγνό χώμα, του κόστισε επιπλέον χρόνο.
«Κάποια στιγμή θα σου συμβεί, όταν οδηγείς στο όριο από την αρχή της χρονιάς», είπε ο Βέλγος. «Είναι το πρώτο λάθος μου που με άφησε κάπου κολλημένο, μετά το Μόντε Κάρλο. Ήταν δικό μου λάθος. Συνεχίζουμε να πιέζουμε. Διαλέξαμε τη μέση γόμα για τους μπροστινούς τροχούς το πρωί, μας έφερε προ εκπλήξεως η πρόσφυση και βγήκαμε από το δρόμο. Δεν παραδινόμαστε, όμως».
Οι μπελάδες του Νεβίλ άλλαξε, τότε, την προσέγγιση του Οζιέ, που φάνηκε να συμβιβάζεται με την δεύτερη θέση ώστε να αξιοποιήσει την μόλις 9η στην οποία βρέθηκε ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Νεβίλ: «Η κατάσταση είναι λίγο διαφορετική τώρα, και δεν μπορούμε πια να πάμε με τέρμα γκάζι όπως στην πρώτη Ειδική το πρωί».
Η εγκατάλειψη του Τάνακ το απόγευμα ήταν για τον Οζιέ ένα ανέλπιστο δώρο της τύχης, η οποία ακριβώς του είχε στερήσει με τον ίδιο τρόπο τη νίκη στο Ράλι Τουρκίας, την οποία είχε καρπωθεί ο Εσθονός της Toyota. Μετά την ακινητοποίηση του Yaris WRC του Τάνακ, ο Οζιέ δέχθηκε την επίθεση του Γιάρι Μάτι Λάτβαλα: ο Φινλανδός μείωσε τη διαφορά τους στα 2,9 δευτ. στην προτελευταία Ειδική, αλλά στην τελευταία μια αστοχία στην επιλογή της πρώτης ταχύτητας σε μια φουρκέτα την αύξησε πάλι στα 4,4 δευτ.
Ο Λάτβαλα επέμεινε ότι θα πιέσει στις 5 Ειδικές της αυριανής τελευταίας μέρας, και όλα δείχνουν να είναι ανοιχτά στις τέσσερις πρώτες θέσεις, στις οποίες οι Οζιέ, Λάτβαλα, Εσαπέκα Λάπι και Κρεγκ Μπριν χωρίζονται από μόλις 13,5 δευτερόλεπτα!
Χωρίς να υπολογίζει κανείς το αποτέλεσμα της Power Stage, που δεν θα είναι αύριο η τελευταία αλλά η δεύτερη της ημέρας, μ’ αυτή την κατάταξη ο Οζιέ θα πλησιάσει τον Νεβίλ στους 2 βαθμούς, ενώ ο Τάνακ θα μείνει 15 βαθμούς πίσω - δύο μόλις αγώνες πριν το τέλος του φετινού Πρωταθλήματος!
WRC - ΡΑΛΙ ΟΥΑΛΙΑΣ 2018
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ (Μετά τη 2η ημέρα)