X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Ράλι Σουηδίας (ΕΔ16): Στα χέρια του Τάνακ

Ο Οττ Τάνακ της Toyota απέκτησε προβάδισμα ενός λεπτού μετά τη δεύτερη μέρα του Ράλι Σουηδίας, μετά από λάθος του Σούνινεν. Μίκελσεν-Λάπι-Νεβίλ σε οριακή μάχη για τη δεύτερη θέση.

Ο Οττ Τάνακ έχει υπό τον απόλυτο έλεγχό του τη νίκη στο 2ο φετινό γύρο του WRC, στο Ράλι Σουηδίας, έπειτα από τη δεύτερη ημέρα του αγώνα που τον άφησε με προβάδισμα σχεδόν ενός λεπτού μπροστά από μια οριακή τριπλή μονομαχία για τη δεύτερη θέση μεταξύ των Αντρέας Μίκελσεν, Εσαπέκα Λάπι και Τιερί Νεβίλ.

Η δεύτερη μέρα του σκανδιναβικού αγώνα περιλάμβανε δύο loop τριών Ειδικών συν ακόμα δύο πολύ μικρές βραδινές Ειδικές. Σε όλες η γραμμή μεταξύ της πρόσφυσης και της ταχύτητας και της μικρής παρέκκλισης εκτός γραμμής, στο λιωμένο χιόνι και τη λάσπη, ήταν τόσο μικρή που οδήγησε και πάλι σχεδόν όλους τους οδηγούς σε λάθη.

Ο πρώτος εξ αυτών ήταν, στη δεύτερη πρωινή Ειδική, ο χθεσινός πρωτοπόρος του αγώνα Τέμου Σούνινεν της M-Sport Ford. Ο Φινλανδός έφτασε με υπερβολική ταχύτητα σε μια δεξιά στροφή, γλίστρησε στην έξοδο της επόμενης αριστερής, βγήκε και κόλλησε στο χιόνι και έχασε σχεδόν ενάμισι λεπτό. Αυτό του κόστισε, φυσικά, κάθε ελπίδα για την παρθενική του νίκη αύριο, και τον έριξε στην 9η θέση. «Το χιόνι μας τράβηξε μέσα στο ανάχωμα, κολλήσαμε και χάσαμε χρόνο. Είχαμε πολλή ταχύτητα και υπήρχε και πολύ σαθρό χιόνι», είπε.

Νωρίτερα, από την πρώτη κιόλας Ειδική της ημέρας, ο Τάνακ είχε ανακτήσει την πρωτοπορία του αγώνα - όμως μετά το λάθος του Σούνινεν έμεινε με προβάδισμα άνω του μισού λεπτού. «Περάσαμε καθαρά τις πρωινές Ειδικές και ήταν ένα καλό πρωινό. Η πρώτη ήταν καινούρια κι έτσι θα ήταν ανόητο να ρισκάρουμε εκεί. Είχαμε καλό ρυθμό στις δύο πρώτες Ειδικές, ενώ στην τρίτη ήμουν περισσότερο φυλαγμένος» είπε ο Εσθονός της Toyota, που έφτασε στο μεσημεριανό Σέρβις με προβάδισμα 33,8 δευτερολέπτων από τον δεύτερο, Μίκελσεν.

Το απόγευμα αυτή η διαφορά έμελλε να αγγίξει το λεπτό, καθώς ο Τάνακ ξεκίνησε με δύο πρώτους χρόνους. Ο Μίκελσεν, που είχε ακολουθήσει συντηρητικό ρυθμό το πρωί, ήλπιζε ότι με ορισμένες αλλαγές στις ρυθμίσεις του Hyundai i20 WRC το μεσημέρι θα εμφανιζόταν ταχύτερος το απόγευμα. Ωστόσο, στη δεύτερη απογευματινή Ειδική είχε κι αυτός τη στιγμή του πάνω στο λιωμένο χιόνι, και μάλλον ήταν τυχερός που έχασε μόνο 10 δευτερόλεπτα εκτός δρόμου, χωρίς να κολλήσει.

Στη μάχη αυτή βρισκόταν, αρχικά, ο τρίτος το μεσημέρι Έλφυν Έβανς, που έφτασε στο Σέρβις 1,1 δευτ. μπροστά από τον τέταρτο Νεβίλ, όμως η απόδοση του Άγγλου έπεσε ραγδαία το απόγευμα καθώς αντιμετώπιζε πολύ έντονα φαινόμενα υποστροφής του Ford Fiesta WRC.

Έτσι, η μάχη για τις δύο πλευρικές θέσεις του βάθρου έμεινε μεταξύ του Μίκελσεν και των Λάπι, Νεβίλ, οι οποίοι στο ξεκίνημα του απογεύματος χωρίζονταν από λιγότερα από 18 δευτερόλεπτα. Ο Λάπι ξεκίνησε το πρωί χωρίς ιδιαίτερη τόλμη, αλλά από την πρώτη κιόλας απογευματινή Ειδική πέρασε τους Νεβίλ και Έβανς, για την 3η θέση - και παράλληλα πήρε σχεδόν 20 δευτερόλεπτα από τον Μίκελσεν. Έτσι, τελείωσε την ημέρα με τον ίδιο ακριβώς χρόνο στη γενική με τον Νορβηγό της Hyundai, στη 2η θέση!

Ο Νεβίλ το πρωί είχε επίσης προβλήματα με το στήσιμο του Hyundai i20 WRC, και ξεκίνησε το απόγευμα με σκοπό να περισώσει τα ελαστικά, αλλά παρόλα αυτά έμεινε 2,3 δευτ. πίσω από τους δύο της δεύτερης θέσης. Ο Βέλγος, ωστόσο, δεν θα ήταν εκεί αν είχε πληρώσει ακριβά μια πολύ οριακή στιγμή στο τέλος του απογευματινού loop.

Το i20 WRC του Νεβίλ ανοίχτηκε στην έξοδο μιας στροφής προς το ανάχωμα του χιονιού, ο Βέλγος έκανε τετ-α-κε, αλλά πρόλαβε οριακά να βάλει πρώτη ταχύτητα, να πέσει στο γκάζι και να βγει αρκετά γρήγορα από το χιόνι που βρέθηκε, έξω από το δρόμο. Έτσι, έχασε μόνο 5 δευτερόλεπτα, ενώ εν δυνάμει εκεί θα μπορούσε εύκολα να είχε χάσει όλο τον αγώνα.

Πίσω από τον Κρις Μικ της Toyota, που ταλαιπωρήθηκε σήμερα με την άσχημή του θέση εκκίνησης, ο έβδομος Σεμπάστιαν Λεμπ είπε ότι δεν είχε ο ίδιος την ταχύτητα: «Οι σημειώσεις ήταν αργές και εγώ το ίδιο. Γράψαμε τις σημειώσεις όταν υπήρχε φρέσκο χιόνι και επίσης πρέπει να συνηθίσω τον τρόπο που συμπεριφέρονται αυτά τα αυτοκίνητα, με τη μεγάλη παραγωγή αεροδυναμικής άντωσης, στις γρήγορες στροφές με πολλά χιλιόμετρα», είπε ο Γάλλος.

Ο Σούνινεν βρέθηκε πολύ κοντά στις εννιάκις πρωταθλητή, και μάλιστα τον πέρασε, όμως στην τελευταία ΕΔ του απογευματινού loop ένα τετ-α-κε τον έστειλε εκτός δρόμου, και πάνω σε ένα δέντρο. Ο Φινλανδός κατάφερε να συνεχίσει, όμως η M-Sport διαπίστωσε ότι είχε υποστεί ζημιά ο κλωβός ασφαλείας από την πρόσκρουση, και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει το Fiesta WRC.

Αντίστοιχη έξοδο στο ολισθηρό λιωμένο χιόνι είχε και ο Γιάρι Μάρι Λάτβαλα, που έχασε τέσσερα λεπτά κολλημένος εκεί, ενώ ο Σεμπαστιάν Οζιέ μετά τη χθεσινή του εγκατάλειψη (με τον ίδιο τρόπο) ξεκίνησε το πρωί κερδίζοντας δύο Ειδικές, και το απόγευμα γλίτωσε οριακά από μια άγρια προσγείωση με το πλάι στο θρυλικό άλμα Colin’s Crest!

ΡΑΛΙ ΣΟΥΗΔΙΑΣ 2019

ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ (Μετά την 16η Ειδική)

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ