Ράλι Τουρκίας (ΕΔ4): Πρώτο προβάδισμα Μίκελσεν
Ο Αντρέας Μίκελσεν ηγείται κατά 6 και 8 δευτερόλεπτα από το δίδυμο της Citroen, Μπριν και Όστμπεργκ αντίστοιχα. Εκτός εξάδας, με προβλήματα ορατότητας στη σκόνη, οι Οζιέ και Τάνακ.
Ο Αντρέας Μίκελσεν της Hyundai ηγείται του Ράλι Τουρκίας μετά το πρώτο αγωνιστικό πρωί του 10ου φετινού γύρου του WRC, με κυριότερους αντίπαλους τους δύο οδηγούς της Citroen, Κρεγκ Μπριν και Μαντς Όστμπεργκ.
Από τους διεκδικητές του τίτλου, ο Τιερί Νεβίλ βρίσκεται στην 4η θέση, και μόνο 13,1 δευτ. μακριά, ενώ οι Σεμπαστιάν Οζιέ και Οττ Τάνακ έπεσαν στην 7η και 8η, 23 και 32 δευτερόλεπτα αντίστοιχα πίσω, καθώς έχασαν αρκετό χρόνο από τη σκόνη που -σύμφωνα με τους οδηγούς- εμποδίζει ιδιαίτερα την ορατότητα, παρότι εκκινούν με διαφορά τριών λεπτών.
Για τον ίδιο λόγο το μειονέκτημα του Νεβίλ να εκκινεί πρώτος δεν είναι τόσο μεγάλο στην Τουρκία, καθώς και επίσης επειδή όσο καθαρίζει ο δρόμος οι Ειδικές γίνονται περισσότερο σκληρές για τα πληρώματα που εκκινούν από τις πιο πίσω θέσεις. «Είναι Ράλι επιβίωσης», όπως είπε χαρακτηριστικά ο Μπριν.
Ο Μίκελσεν κέρδισε τη χθεσινοβραδινή ασφάλτινη Υπερειδική στη μαρίνα της Μαρμαρίδας, στα νότια παράλια της Τουρκίας, την ώρα που ο Οζιέ έχασε 7,5 δευτ. εκεί μετά από κακή προσγείωση από ένα άλμα, που είχε σαν αποτέλεσμα να χάσει τα φρένα για τη στροφή που ακολουθούσε.
Η σημερινή μέρα ξεκίνησε με τη μεγαλύτερη Ειδική του αγώνα, τη μήκους 38,1 χλμ. Cetibeli. Ο Μπριν, πιέζοντας στα σημεία που ο δρόμος ήταν λιγότερο σκληρός, ήταν σημαντικά ταχύτερος, κατά 4,8 δευτ. από τον Πάντον, και πήρε το προβάδισμα της γενικής με ίδια διαφορά, από ον Μίκελσεν.
Ο Νορβηγός της Hyundai, όμως, απάντησε στις επόμενες Ειδικές και κερδίζοντας την τελευταία πριν από το Σέρβις, σε συνδυασμό με τον προσεκτικό ρυθμό που επέλεξε ο Μπριν, έφτασε στο μεσημβρινό Σέρβις Παρκ με διαφορά 6,3 δευτ. από τον Ιρλανδό στην κορυφή του αγώνα. Σ’ αυτές τις Ειδικές μπήκε στη μάχη της νίκης και ο Όστμπεργκ, που έφτασε τον Μπριν στα 1,9 δευτ.
Ο μεγάλος άτυχος αυτών των Ειδικών ήταν ο Έλφυν Έβανς της M-Sport Ford, ο οποίος αρχικά έχασε την ενδοεπικοινωνία, και στη συνέχεια λόγω έλλειψης ορατότητας στη σκόνη χτύπησε σε ανάχωμα. Στην τελευταία Ειδική αντιμετώπισε πρόβλημα στο διαφορικό, κι έτσι έχασε συνολικά σχεδόν 3 λεπτά.
WRC - ΡΑΛΙ ΤΟΥΡΚΙΑΣ 2018
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ (Μετά την ΕΔ4)