X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Red Bull Racing: Δεν έχουν ναυαγήσει οι συνομιλίες με την Porsche

Η Red Bull RED BULL CONTENT POOL

Η RBR, διά στόματος του διευθυντή της Κρίστιαν Χόρνερ και του συμβούλου της Χέμουτ Μάρκο, επιβεβαίωσε ότι οι συνομιλίες της ομάδας με την Porsche για την εργοστασιακή τους συνεργασία από το 2026 έχουν τελματώσει, καθώς φέρεται να έχει εμφανιστεί στο κάδρο και η Honda.

Η ομάδα του Μίλτον Κινς, σύμφωνα με γερμανικά δημοσιεύματα, έχει μια σχετική νευρικότητα για το ενδεχόμενο να αποκτήσει η Porsche, και κατά συνέπεια ο όμιλος Volkswagen, το 50% όλη της ομάδας - συμπεριλαμβανομένου και του νεότευκτου εργοστασίου Red Bull Powertrains, όπου φέρεται ότι η Porsche θα κατασκευάζει τις μονάδες ισχύος της για τη Formula 1.

Οι φήμες για την εξαγορά του 50% της RBR και της Red Bull Powertrains ενισχύθηκαν πρόσφατα, όταν ήρθε στο φως ένα έγγραφο από την επιτροπή ανταγωνισμού του Μαρόκου που ανέφερε αυτήν την προοπτική. Πολλοί πίστευαν ότι η καθυστέρηση της ανακοίνωσης των δύο πλευρών οφειλόταν στην αντίστοιχη καθυστέρηση οριστικοποίησης των τεχνικών κανονισμών των κινητήρων του 2026.

Όταν οι τελευταίοι ψηφίστηκαν οριστικά από τη FIA, στο ξεκίνημα του περασμένου GP Βελγίου η Audi ανακοίνωσε επίσημα την είσοδό της στη Formula 1 το 2026 - σε συνεργασία με μια ομάδα που σύντομα θα κατονομάσει, αλλά είναι βέβαιο ότι θα είναι η Sauber, μετά την ανακοίνωση της Alfa Romeo ότι θα διακόψει τη συνεργασία της με την ελβετική ομάδα στο τέλος του 2023.

Ο διευθυντής της RBR Κρίστιαν Χόρνερ (αριστερά) με τον σύμβουλο της Red Bull Χέλμουτ Μάρκο RED BULL CONTENT POOL

Στην ανακοίνωση της Audi ο διευθύνων σύμβουλος της Audi Μάρκους Ντούεσμαν άφησε να εννοηθεί ότι επίκεινται σύντομα και αντίστοιχες ανακοινώσεις της Porsche, αλλά τώρα ο Χέλμουτ Μάρκο λέει ότι τα λόγια ο Ντούεσμαν "βιάστηκε, οι διαπραγματεύσεις δεν έχουν τελειώσει ακόμα. Όμως, η Formula 1 αναπτύσσεται με τέτοιο τρόπο που είναι ένα λογικό βήμα για κάθε αυτοκινητοβιομηχανία που σέβεται τον εαυτό της".

Η προθεσμία για την Porsche, ώστε να προλάβει να δηλώσει επίσημα τη συμμετοχή της στο πρωτάθλημα του 2026, λήγει στις 15 Οκτωβρίου. Και, εν μέρει επιβεβαιώνοντας τα λεγόμενα του Μάρκο, ο διευθυντής της RBR είπε αστειευόμενος: "Είναι δώδεκα και δέκα τα μεσάνυχτα και η Σταχτοπούτα έχει ήδη πάρει δρόμο. Είναι στενά τα περιθώρια, αλλά υπάρχει χρόνος, έτσι είναι η Formula 1 και από αυτό προκύπτει ορισμένη από τα δημιουργικότητα και τα κίνητρα μέσα στις ομάδες".

Ο Μάρκο συνέχισε λέγοντας ότι η συμφωνία Red Bull-Porsche δεν έχει τελεσφορήσει ακόμη διότι πρόκειται για "μία περίπλοκη κατάσταση", ενώ ο Χόρνερ είπε σχετικά πως "υπάρχουν ακόμα πολλές λεπτομέρειες να διευκρινιστούν, η Porsche είναι ευπρόσδεκτη αλλά το θέμα δεν είναι τόσο απλό. Ελπίζω ότι οι διαπραγματεύσεις θα έχουν αίσιο τέλος".

Σε όλη αυτήν την υπόθεση φέρεται να εμπλέκεται, ωστόσο, και η Honda. Η ιαπωνική εταιρεία λέγεται πως έχει απευθύνει στη Red Bull περισσότερες από μία εναλλακτικές προτάσεις για να μπει και πάλι εργοστασιακά στο σπορ, και να συνεχίσει την προμήθεια κινητήρων στην ομάδα και πέραν του τέλους του 2025.

TAGS FORMULA 1 RED BULL PORSCHE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ