FORMULA 1

Red Bull: Το σοκ του ενός λεπτού...

BARCELONA,SPAIN,11.MAY.14 - FORMULA 1 - Grand Prix of Spain, Circuit de Barcelona-Catalunya. Image shows the rejoicing of Daniel Ricciardo (AUS/ Red Bull Racing). Photo: GEPA pictures/ Getty Images/ Mark Thompson - For editorial use only. Image is free of charge.
BARCELONA,SPAIN,11.MAY.14 - FORMULA 1 - Grand Prix of Spain, Circuit de Barcelona-Catalunya. Image shows the rejoicing of Daniel Ricciardo (AUS/ Red Bull Racing). Photo: GEPA pictures/ Getty Images/ Mark Thompson - For editorial use only. Image is free of charge. GETTY IMAGES

..από τον τερματισμό της Mercedes του Λιούις Χάμιλτον μέχρι τον τερματισμό της RB10 του Ντάνιελ Ρικιάρντο. Στις θέσεις "3" και "4" τερμάτισαν ο Αυστραλός και ο Σεμπάστιαν Φέτελ.

H πρωταθλήτρια Red Bull Racing διαπίστωσε στο GP Ισπανίας, σοκαριστικά σχεδόν, ότι σε μια πίστα που ευνοεί την αεροδυναμική ανωτερότητα της RB10 και μειώνει λίγο από το πλεονέκτημα της ισχύος του κινητήρα της Mercedes W05, τερμάτισε σχεδόν ένα λεπτό -και παραλίγο έναν γύρο- πίσω από τη Mercedes.

“Η Mercedes έφτιαξε ένα πολύ καλό σύνολο κινητήρα, αυτοκινήτου και οδηγών”, είπε ο Φέτελ. “Αυτά την κάνουν πολύ δυνατή, και δύσκολο να νικηθεί. Όμως, για εμάς θα ήταν λυπηρό να ξεκινήσουμε το τριήμερο και να βάλουμε στόχο να τερματίσουμε τρίτοι. Στον επόμενο αγώνα θα επιτεθούμε ξανα”, συμπλήρωσε.

Η τρίτη θέση του Ντανιέλ Ρικιάρντο και η τέταρτη του Σεμπάστιαν Φέτελ είναι ο καλύτερος δυνατός περιορισμός της ζημιάς - ειδικά για τον Γερμανό πρωταθλητή, ο οποίος αναγκάστηκε να εκκινήσει από την 15η θέση λόγω προβλήματος του κιβωτίου ταχυτήτων στις δοκιμές κατάταξης - και ενώ ένα ηλεκτρικό πρόβλημα τον άφησε ουσιαστικά δίχως δοκιμές την Παρασκευή.

Έπειτα από την επιθετική στρατηγική τριών πιτ-στοπ και μια σειρά υπέροχες προσπεράσεις, ο Φέτελ έφτασε στην 4η θέση και είπε: “Ήταν σίγουρα πιο διασκεδαστικό από ότι στον τελευταίο αγώνα, που έπρεπε να αφήνουμε τα άλλα μονοθέσια να μας περνάνε”.

“Ήμασταν αρκετά ικανοποιημένοι με το αυτοκίνητο στον αγώνα. Χρειαζόταν να κάνουμε υπομονή, διότι όταν είσαι σε ένα 'τρενάκι' μονοθεσίων υπάρχουν πολλές παγίδες, διότι και το μπροστινό σου αυτοκίνητο γλιστράει, και το δικό σου, και χάνεις πρόσφυση. Μόλις καθάρισε το κυκλοφοριακό, αξιοποιήσαμε την πλήρη ταχύτητά μας”.

“Είχαμε καλή στρατηγική και είχαμε δύο σετ της μαλακότερης γόμας στο τέλος, κι έτσι καταφέραμε να κάνουμε ορισμένες προσπεράσεις. Το διασκέδασα πολύ και πιστεύω ότι η 4η θέση ήταν ό,τι καλύτερο μπορούσαμε να πετύχουμε σήμερα”, κατέληξε ο Φέτελ.

Ρικιάρντο: Χρειαζόμαστε ένα λάσο!

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο κατάφερε να τερματίσει για άλλη μια φορά εμπρός από τον παγκόσμιο πρωταθλητή ομόλογό του, και στη Βαρκελώνη κατοχύρωσε το πρώτο βάθρο της καριέρας του στη Formula 1 - μιας και εκείνο που κέρδισε στην Αυστραλία εκ των υστέρων του αφαιρέθηκε λόγω τεχνικής ατασθαλίας της RBR.

“Δυστυχώς δεν πρόκειται να πιάσουμε τη Mercedes, τουλάχιστον αυτό το τριήμερο δεν τα καταφέραμε, οπότε μια μοναχική τρίτη θέση δεν είναι κακό αποτέλεσμα. Η Mercedes είναι η κορυφαία ομάδα αυτή τη στιγμή και εμείς πρέπει να την πλησιάσουμε περισσότερο”.

“Νομίζω πως αυτό που μας χρειάζεται είναι ένα λάσο, να πιαστούμε από τη Mercedes και να μας ρυμουλκεί. Είναι τεράστια η διαφορά, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα την κλείσουμε. Όλοι ξέρουμε τι μπορεί να κάνει ο κ. Νιούι, καθώς και ακόμα 600 άνθρωποι στο εργοστάσιο”, κατέληξε ο Αυστραλός.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ