Ρόσι: "Μίλησα με τη Ferrari!"
O Bαλεντίνο Ρόσι αποκάλυψε ότι συζήτησε με τη Ferrari την πιθανότητα να αντικαταστήσει τον Λούκα Μπαντοέρ στο ιταλικό γκραν πρι!
Ο "γιατρός" στο περιθώριο των ελεύθερων δοκιμών για το γκραν πρι του Σαν Μαρίνο στην πίστα του Μιζάνο αποκάλυψε ότι οι άνθρωποι της Ferrari τον ρώτησαν αν τον ενδιαφέρει να αντικαταστήσει τον Λούκα Μπαντοέρ στο ιταλικό γκραν πρι!
Ωστόσο ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στις μοτοσικλέτες παραδέχθηκε ότι δεν είναι έτοιμος, καθώς δεν έχει μεγάλη πείρα από το μονοθέσιο.
" Μιλήσαμε με τον (Στέφανο) Ντομενικάλι (σ.σ. ο επικεφαλής της Ferrari), αλλά υπήρχαν δύο μεγάλα προβλήματα. Το πρώτο ήταν οι επιβαρύνσεις που θα δεχόταν ο λαιμός μου και δεν είμαι σίγουρος για το αν θα κατάφερνα να ολοκληρώσω τον αγώνα. Η Μόντσα είναι ιδιαίτερα απαιτητική πίστα και όπως και να έχει θα χρειαζόταν να καταβάλλω υπεράνθρωπη προσπάθεια", επισήμανε ο Ρόσι, το όνομα του οποίου έχει συνδεθεί επανειλημμένως με εκείνο της Ferrari.
" Διεκδικώ το πρωτάθλημα στο MotoGP. Η συμμετοχή μου στη Μόντσα θα μου προκαλούσε μεγάλο άγχος και είναι καλύτερο να μείνω στο MotoGP".
Με τη πείρα των 13 χρόνων συμμετοχής στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσικλέτας ο 30χρονος πολυπρωταθλητής είναι αρκετά σοφός να μη ρισκάρει την υγεία του.
" Αν πήγαινα στη Φόρμουλα 1, αυτό θα ήταν περισσότερο επικίνδυνο, παρά διασκεδαστικό. Δεν είναι δυνατό να εμφανιστώ σε μία πίστα και να μάθω όλη τη δουλειά σε τρεις ημέρες, χωρίς να έχω κάνει πρώτα δοκιμές".
Ήταν πιθανό ο Ρόσι να πραγματοποιούσε το πέρασμα στη Φόρμουλα 1 το 2008, αφού πρώτα θα περνούσε ένα χρόνο κάνοντας δοκιμές με τη Ferrari. Η απώλεια ωστόσο του παγκόσμιου τίτλου το 2006, τον κράτησε στο MotoGP.
Η Ferrari όμως συνεχίζει να τον πολιορκεί, επιτρέποντας του να κάνει δοκιμές με το μονοθέσιο του Φελίπε Μάσα τον περασμένο χειμώνα και δεν αποκλείεται στο τέλος του 2010 όταν και ολοκληρώνεται το συμβόλαιο του με τη Yamaha, να στραφεί στη Φόρμουλα 1.
Πάντως o Ρόσι φαίνεται να βρίσκεται σε σύγχυση, αφού δεν έκρυψε καλά τη δυσαρέσκεια του για την ανανέωση του συμβολαίου της Fiat Yamaha με τον Χόρχε Λορένθο, λέγοντας ότι " τα τελευταία χρόνια οι ομάδες έχουν έναν οδηγό που είναι επικεφαλής, όχι δύο. Θα δω τι θα κάνω σε δύο χρόνια".
Ωστόσο ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στις μοτοσικλέτες παραδέχθηκε ότι δεν είναι έτοιμος, καθώς δεν έχει μεγάλη πείρα από το μονοθέσιο.
" Μιλήσαμε με τον (Στέφανο) Ντομενικάλι (σ.σ. ο επικεφαλής της Ferrari), αλλά υπήρχαν δύο μεγάλα προβλήματα. Το πρώτο ήταν οι επιβαρύνσεις που θα δεχόταν ο λαιμός μου και δεν είμαι σίγουρος για το αν θα κατάφερνα να ολοκληρώσω τον αγώνα. Η Μόντσα είναι ιδιαίτερα απαιτητική πίστα και όπως και να έχει θα χρειαζόταν να καταβάλλω υπεράνθρωπη προσπάθεια", επισήμανε ο Ρόσι, το όνομα του οποίου έχει συνδεθεί επανειλημμένως με εκείνο της Ferrari.
" Διεκδικώ το πρωτάθλημα στο MotoGP. Η συμμετοχή μου στη Μόντσα θα μου προκαλούσε μεγάλο άγχος και είναι καλύτερο να μείνω στο MotoGP".
Με τη πείρα των 13 χρόνων συμμετοχής στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσικλέτας ο 30χρονος πολυπρωταθλητής είναι αρκετά σοφός να μη ρισκάρει την υγεία του.
" Αν πήγαινα στη Φόρμουλα 1, αυτό θα ήταν περισσότερο επικίνδυνο, παρά διασκεδαστικό. Δεν είναι δυνατό να εμφανιστώ σε μία πίστα και να μάθω όλη τη δουλειά σε τρεις ημέρες, χωρίς να έχω κάνει πρώτα δοκιμές".
Ήταν πιθανό ο Ρόσι να πραγματοποιούσε το πέρασμα στη Φόρμουλα 1 το 2008, αφού πρώτα θα περνούσε ένα χρόνο κάνοντας δοκιμές με τη Ferrari. Η απώλεια ωστόσο του παγκόσμιου τίτλου το 2006, τον κράτησε στο MotoGP.
Η Ferrari όμως συνεχίζει να τον πολιορκεί, επιτρέποντας του να κάνει δοκιμές με το μονοθέσιο του Φελίπε Μάσα τον περασμένο χειμώνα και δεν αποκλείεται στο τέλος του 2010 όταν και ολοκληρώνεται το συμβόλαιο του με τη Yamaha, να στραφεί στη Φόρμουλα 1.
Πάντως o Ρόσι φαίνεται να βρίσκεται σε σύγχυση, αφού δεν έκρυψε καλά τη δυσαρέσκεια του για την ανανέωση του συμβολαίου της Fiat Yamaha με τον Χόρχε Λορένθο, λέγοντας ότι " τα τελευταία χρόνια οι ομάδες έχουν έναν οδηγό που είναι επικεφαλής, όχι δύο. Θα δω τι θα κάνω σε δύο χρόνια".