X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ρόσμπεργκ και Χάμιλτον: Με άγχος ενόψει του GP

Μετά την πολ ποζίσιον του Γερμανού στο Ώστιν, οι δύο μονομάχοι του τίτλου ανησυχούν για την αξιοπιστία, τη ρύθμιση και τα φρένα των δύο Mercedes ενόψει του κρίσιμου GP των ΗΠΑ την Κυριακή.

Ένα λάθος σαν αυτό που έκανε στο Σότσι, το μπλοκάρισμα στα φρένα της δεύτερης στροφής, θέλει να αποφύγει ο Νίκο Ρόσμπεργκ στο αυριανό GP ΗΠΑ για να μετουσιώσει την πολ ποζίσιον που κέρδισε σήμερα στο Ώστιν σε νίκη και να μειώσει την υστέρηση 17 βαθμών από τον Λιούις Χάμιλτον στη μάχη του φετινού τίτλου.

Ο Γερμανός κατάφερε στις κατατακτήριες δοκιμές να αντιστρέψει πλήρως την εις βάρος του κατάσταση με τη ρύθμιση της Mercedes W05, όπως είχε διαμορφωθεί με τους διαδοχικούς ταχύτερους γύρους του Χάμιλτον και στις τρεις περιόδους ελεύθερων δοκιμών.

«Ήταν σπουδαία μέρα και είμαι πολύ χαρούμενος», είπε ο Ρόσμπεργκ. «Όλα εξελίχθηκαν πολύ καλά. Με τη βοήθεια και των μηχανικών μου, έφτασα στις δοκιμές κατάταξης με ένα μονοθέσιο που με άφηνε απόλυτα ικανοποιημένο. Το πρωί, οι συνθήκες ήταν αρκετά διαφορετικές κι έτσι δεν ήταν εύκολο να ρυθμίσουμε τα πάντα σωστά».

«Η πρώτη θέση σήμερα είναι υπέροχη, αλλά ο αγώνας είναι που μετράει, οπότε πρέπει να αφοσιωθώ πλήρως για αύριο και να προσπαθήσω να φτάσω στον τερματισμό. Φυσικά η εκκίνηση θα είναι σημαντική, πρέπει να την εκμεταλλευτώ πλήρως και να μείνω επικεφαλής», κατέληξε.

Χάμιλτον: Πρόβλημα στα φρένα

Αντίθετα με τον ομόλογό του, ο Λιούις Χάμιλτον δεν ευτύχησε στις κατατακτήριες να έχει εξίσου καλές ρυθμίσεις και εξίσου ισορροπημένο μονοθέσιο όπως στις ελεύθερες: «Ο Νίκο έκανε σπουδαία δουλειά, εγώ πάσχιζα με τα φρένα», είπε. «Το αριστερό ήταν διαρκώς ασυντόνιστο σε σχέση με το δεξί και ό,τι κι αν έκανα, ακόμα κι αν φρέναρα νωρίτερα, διαρκώς μπλοκάριζε [ο τροχός].

«Ίσως εκεί είναι που έχασα πολύ χρόνο. Ακόμα κι έτσι, ο Νίκο ήταν ταχύτερος σήμερα. Δεν ήταν και το πιο εύκολο μεσημέρι. Από τη στιγμή που θα χάσεις την εμπιστοσύνη σου στα φρένα, επειδή ξέρεις ότι θα μπλοκάρει, τότε είσαι κάπως σε αδιέξοδο. Προσπάθησα να βελτιώσω το χρόνο μου, αλλά στο τέλος δεν κατάφερα να πλησιάσω τον Νίκο».

«Εν δυνάμει το πρόβλημα στα φρένα θα υπάρχει και στον αγώνα, οπότε πρέπει να δούμε αν μπορούμε να επέμβουμε κάπως. Αυτή είναι μια πίστα στην οποία μπορείς να δώσεις μια μάχη και να προσπεράσεις, οπότε θα δούμε. Η αυριανή είναι μια φρέσκια μέρα, παίζονται πολλά, αλλά θα διερευνώ όλες τις ευκαιρίες που θα μου δοθούν για να προσπεράσω».

Πέραν της ανισορροπίας του συστήματος πέδησης, ο Χάμιλτον έχει και το άγχος της αξιοπιστίας - μετά το υδραυλικό πρόβλημα που παρουσίασε η W05 την Παρασκευή. Ανάλογους μπελάδες είχε και ο Ρόσμπεργκ, που παραδέχθηκε: «Είχαμε ορισμένα προβλήματα γενικώς αυτό το διήμερο και στα δύο αυτοκίνητα και πρέπει να προσπαθήσουμε να τα λύσουμε μέχρι αύριο».

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ