Ρόζμπεργκ: "Καλύτεροι στη Μαλαισία"
Μετά τη νίκη στην Αυστραλία ο Γερμανός εκτιμά ότι η Mercedes μπορεί να βελτιώσει κι άλλο την απόδοσή της!
Ο Νίκο Ρόζμπεργκ, διασχίζοντας τη γραμμή του τερματισμού στη Μαλαισία για να κερδίσει το πρώτο Γκραν Πρι του 2014, είπε με τη ραδιοεπικοινωνία στην ομάδα του: " Ήταν απολύτως συγκλονιστικό, δεν έχω λόγια. Σας ευχαριστώ παιδιά. Τι αυτοκίνητο μου δώσατε, τι αυτοκίνητο".
Η Mercedes W05 του Γερμανού οικοδόμησε δύο φορές σημαντική διαφορά στην κορυφή του αγώνα δίχως κανένα απολύτως πρόβλημα και κέρδισε με άνεση, με διαφορά 25 δευτερολέπτων. " Ήταν εκπληκτικό το τριήμερό μας στη Μελβούρνη. Όλοι εργάστηκαν τόσο σκληρά το χειμώνα και είναι απίστευτο ότι το ‘ασημένιο βέλος’ μας είναι τόσο καλό. Η αξιοπιστία ήταν καλή και ξεκινήσαμε τέλεια τη χρονιά", είπε ο Ρόζμπεργκ.
Και συνέχισε: " Θα αναλύσουμε όλα όσα μάθαμε εδώ και έχουμε ακόμα δρόμο μπροστά μας. Μπορούμε να βελτιωθούμε και πρέπει να βελτιωθούμε. Οι άλλες ομάδες δεν θα πέσουν για ύπνο και πρέπει να διασφαλίσουμε ότι θα είμαστε έτοιμοι για τη Μαλαισία.
Δεν είμαι βέβαιος τι συνέβη στο άλλο μας αυτοκίνητο, αλλά είναι δεδομένο ότι δεν έχουμε λύσει 100% τα προβλήματά μας ακόμα. Το γνωρίζουμε αυτό. Η ομάδα έκανε σπουδαία δουλειά στο αυτοκίνητό μου, αλλά έχουμε ακόμα δουλειά να κάνουμε. Έχουμε δύο εβδομάδες μπροστά μας για να βρούμε όλα όσα μπορούμε να κάνουμε καλύτερα. Αυτό το τριήμερο το αυτοκίνητο χρειάστηκε αρκετές αλλαγές και αυτό είναι κάτι που δεν θέλεις πηγαίνοντας στον πρώτο αγώνα".
Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Paddy Lowe, εξήγησε τι συνέβη στο άλλο μονοθέσιο της ομάδας, του Λιούις Χάμιλτον: " Γνωρίζαμε από το γύρο σχηματισμού ότι δεν δούλευαν όλοι οι κύλινδροι του κινητήρα. Ο Λιούις δεν το ήξερε τότε, θέλαμε απλά να δούμε πως θα ήταν η ταχύτητά του. Το διαπιστώσατε στην εκκίνηση, όπου έπεσε αμέσως στην 3η θέση".
Ο Χάμιλτον, επιστρέφοντας στα πιτς μετά την εγκατάλειψή του στον 3ο γύρο, είπε: "Οδηγούσα με πέντε κυλίνδρους, είναι λίγο ατυχές αλλά έτσι είναι οι αγώνες. Είχαμε σπουδαία ταχύτητα από το τριήμερο. Θα ανακάμψουμε από αυτό - ήταν ένα μικρό πρόβλημα και το πρωτάθλημα έχει ακόμα πολύ δρόμο".
Ο αγωνιστικός διευθυντής, Τότο Γουλφ, είπε ότι μάλλον δεν θα χρειαστεί αλλαγή του κινητήρα του Χάμιλτον, από τους πέντε που επιτρέπονται για κάθε οδηγό φέτος και ότι το πρόβλημα πιθανότατα επισκευάζεται. " Οι αγώνες αυτοκινήτου μπορούν να γίνουν τόσο σκληροί", συμπλήρωσε.