X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Σάινθ: "Η Ferrari είναι μια νεαρή ομάδα που μαθαίνει και ωριμάζει διαρκώς"

Ο Κάρλος Σάινθ SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Ενόψει της διαφαινόμενης απώλειας των φετινών τίτλων της F1 από τον Μαξ Φερστάπεν και τη RBR, και μετά από μήνες σκληρής κριτικής στη Ferrari, ο Κάρλος Σάινθ είπε το προφανές: ότι η Scuderia τώρα χτίζεται για να καταφέρει να ανέβει -ίσως και το 2023- σε επίπεδο πρωταθλητισμού.

Από το GP Ουγγαρίας στα τέλη του Ιουλίου η ομάδα του Μαρανέλο έχασε το βηματισμό της στην εξέλιξη της F1-75 απέναντι στη Red Bull RB18 του Μαξ Φερστάπεν, που αναδύθηκε ως το κορυφαίο μονοθέσιο στο δεύτερο μισό της φετινής σεζόν της Formula 1 - επιτρέποντας στον Ολλανδό να κερδίσει τα τελευταία 5 GP και ουσιαστικά το back-to-back πρωτάθλημά του.

Η Ferrari F1-75 δεν έχασε την ταχύτητά της, όπως έδειξε στον έναν γύρο των δοκιμών κατάταξης στη Βουδαπέστη και στο Ζάντβουρτ της Ολλανδίας. Εκείνη που έχασε ήταν η ικανότητά που είχε στο πρώτο μισό της σεζόν στη διαχείριση των ελαστικών, με αποτέλεσμα να μην είναι πλέον ανταγωνιστική στους αγώνες της Κυριακής.

Ο Κάρλος Σάινθ SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Όμως στην πατρίδα της, στη Μόντσα της Ιταλίας, η Scuderia παρουσιάστηκε στον αγώνα πολύ πιο ανταγωνιστική από όσο θα περίμενε κανείς σε μια πίστα που ταίριαζε απόλυτα στην RB18, και παρότι ο Σαρλ Λεκλέρ έχασε τη νίκη εκεί από τον Μαξ Φερστάπεν, άφησε ενθαρρυντικές ενδείξεις για την προσπάθειά της να ανακάμψει. Και μαζί άφησε αρκετά πίσω της τη Mercedes, που είχε αρχίσει να της γίνεται απειλητική.

"Αν δεν είχα την ποινή, με δύο αυτοκίνητα στη μάχη της κορυφής, θα είχαμε ασκήσει μεγάλη πίεση στον Μαξ", είπε ο Κάρλος Σάινθ μιλώντας για την απόδοση της Ferrari στην πίστα του Μιλάνου. "Δυστυχώς όμως είχα την ποινή, δεν μπορούσαμε να διαχωρίσουμε τη στρατηγική (μετά το εικονικό όχημα ασφαλείας), κι έτσι αφήσαμε τον Μαξ να διαλέξει την αντίθετη στρατηγική από τον Σαρλ.

Πιστεύω πως όταν πάψουμε να δεχόμαστε ποινές και πάμε σε πιο ευνοϊκές πίστες για εμάς, όπως στη Σιγκαπούρη, και είμαι κι εγώ στη μάχη, τότε θα έχουμε δύο αυτοκίνητα για να παίξουμε το παιχνίδι με τον Μαξ. Και τότε πιστεύω πως θα είμαστε σε καλύτερη θέση. Η απουσία μου από τη μάχη της κορυφής (στη Μόντσα), με το ρυθμό που είχα, νομίζω πως ήταν καθοριστική".

SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE


Σε συνδυασμό με την κριτική που δέχθηκε νωρίτερα φέτος η Ferrari για ορισμένα λάθη της στη στρατηγική και προβλήματα αξιοπιστίας, ο Ισπανός σχολίασε πως η απόδοση της F1-75 στη Μόντσα "ήταν μια καλή αντίδραση από την ομάδα μας, που ωριμάζει, μια ομάδα που μαθαίνει πολλά από αυτή τη δύσκολη σεζόν, και που έκανε ένα τεράστιο άλμα από πέρσι βάζοντάς μας ξανά στη διεκδίκηση των νικών.

Αλλά ακόμα κάνουμε λάθη, ακόμα μαθαίνουμε. Είμαστε μια νέα ομάδα και είμαστε ακόμα στα ξεκινήματα της μεταξύ μας συνεργασίας. Πιστεύω πως έχουμε κάνει πρόοδο φέτος, και παρότι ήταν δύσκολο το δεύτερο μισό της σεζόν έχουμε αποκτήσει αρκετές γνώσεις για να τις χρησιμοποιήσουμε στους τελευταίους φετινούς αγώνες και ξανά στην επόμενη σεζόν", συμπλήρωσε.

"Θα ήθελα η υπόλοιπη χρονιά μας να κλείσει χωρίς προβλήματα, ειδικά με δεδομένα όλα όσα μας συνέβησαν φέτος. Θα ήθελα το τελικό μέρος της χρονιάς να είναι ήρεμο, να μας συμβαίνουν λιγότερα απρόοπτα, και να μπορέσουμε να μπούμε σε έναν ρυθμό για τη νέα χρονιά, που θα έχουμε μια νέα ευκαιρία.

SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE


Πρέπει να προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε κάποιους τομείς, όπως την αξιοπιστία και τη σταθερότητα της απόδοσής μας. Πρέπει να θυμόμαστε ότι φέτος αντιμετωπίσαμε μια ομάδα σαν τη Red Bull, που κάνει τα πάντα με αρτιότητα. Πρέπει να μάθουμε από αυτό και να γίνουμε κι εμείς η ομάδα που θα λειτουργεί έτσι του χρόνου", είπε ο 27χρονος.

Τέλος, μιλώντας για τη σκληρή -και ενίοτε άδικη- κριτική που δέχθηκε φέτος η Scuderia για τα λάθη της, ο Σάινθ κατέληξε: "Ήταν κάτι για το οποίο με είχαν προειδοποιήσει. Μου είπαν να είμαι προετοιμασμένος, διότι ο Τύπος στην Ιταλία θα είναι πολύ σκληρός. Αλλά δεν το συνειδητοποιείς μέχρι να γίνεις μέρος της ομάδας. Έχω διαβάσει δυνανάλογη κριτική για την ομάδα, αλλά αυτό είναι μέρος της ομορφιάς να ανήκεις σε έναν τόσο μεγάλο οργανισμό και σε μια εμβληματική ομάδα του κόσμου της αυτοκίνησης. Δεν το βλέπω σαν πρόβλημα".

TAGS FORMULA 1 FERRARI F1 ΚΑΡΛΟΣ ΣΑΙΝΘ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ