X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Σάινθ: "Ήμουν συνέχεια στα χιλιοστά από τον τοίχο"

Ο Κάρλος Σάινθ και ο Μαξ Φερστάπεν στο Grand Prix του Καναδά © 2022 JIM WATSON/AP IMAGES

Ο Κάρλος Σάινθ είπε μετά το τέλος του GP Καναδά ότι πίεζε στο απόλυτο όριο και όταν δοκίμασε τα πάντα για να περάσει τον Μαξ Φερστάπεν στους τελευταίους 16 γύρους του αγώνα, με πιο φρέσκα ελαστικά, "αλλά μας έλειπε το κάτι παραπάνω".

Στον 50ό γύρο του αγώνα του Μόντρεαλ ο Μαξ Φερστάπεν καταδίωκε τον πρωτοπόρο Σάινθ έχοντας βάλει, με το δεύτερο πιτ-στοπ του, φρέσκα ελαστικά. Αλλά τότε η είσοδος του οχήματος ασφαλείας, για το ατύχημα του Γιούκι Τσουνόντα, έδωσε την ευκαιρία στον Σάινθ να βάλει και αυτός φρέσκα ελαστικά ώστε να περάσει εκείνος στη θέση του διώκτη του νέου πρωτοπόρου Φερστάπεν.

Όμως, παρότι είχε καλύτερης κατάστασης ελαστικά και το DRS, και έμενε κοντά στον Φερστάπεν, ο Σάινθ ποτέ δεν κατάφερε να γίνει απειλητικός στον Ολλανδό και να επιχειρήσει μια προσπέραση με αξιώσεις. Χωρίς να τοποθετήσει ποτέ κανέναν τροχό σε λάθος σημείο, ο Φερστάπεν διατήρησε μέχρι τέλους την ισχνή διαφορά από τον Σάινθ και έφτασε στην 6η φετινή του νίκη.

Ο Σάινθ είπε ότι η αδυναμία του να προσπεράσει τον πρωταθλητή οφειλόταν στη φτωχή του πρόσφυση στην έξοδο της φουρκέτας, και στην ανώτερη τελική ταχύτητα της RB18 ενόψει του τελευταίου σικέιν του Μόντρεαλ.

"Πίεζα στο απόλυτο όριο", είπε ο Ισπανός. "Δεν άφηνα ούτε χιλιοστό από τους τοίχους στα φρένα. Πίεζα τα πάντα με τη μπαταρία. Προσπάθησα τα πάντα για να περάσω τον Μαξ. Αλλά σήμερα δεν είχαμε την συγκρκτική ταχύτητα που έπρεπε να τον πλησιάσω αρκετά στη φουρκέτα ώστε να τον βγάλω εκτός γραμμής ενόψει του σικέιν. Το θετικό είναι πως ήμασταν αρκετά γρήγοροι σε όλο τον αγώνα. Μας έλειπε μόνο αυτό το κάτι παραπάνω που χρειαζόταν για να προσπεράσουμε εδώ", συμπλήρωσε ο Σάινθ.

"Είμαι ειδικά χαρούμενος από το ρυθμό μας στον αγώνα, με τον τρόπο που καταφέραμε να ασκήσουμε πίεση στον Μαξ σε όλη τη διάρκειά του, και πιστεύω ότι ήταν σωστός και ο χρονισμός των πιτ-στοπς. Ειλικρινά, δοκιμάσαμε τα πάντα, και ήμασταν πολύ, πολύ κοντά στη νίκη σήμερα. Οπότε θα κρατήσω τα θετικά και θα συνεχίσω να προσπαθώ για τον επόμενο", κατέληξε.

Ο Φερστάπεν είπε πως διαπίστωσε στη διάρκεια του αγώνα την πίεση του Σάινθ: "Το όχημα ασφαλείας δεν βοήθησε. Πιστεύω πως, γενικώς, ήταν πολύ γρήγοροι [η Ferrari] στον αγώνα. Θα ήταν πολύ δύσκολο για μένα να κλείσω αυτή την απόσταση μέχρι το τέλος, ακόμα και με φρέσκα ελαστικά, αλλά μετά φυσικά βγήκε το όχημα ασφαλείας και είχαν κι εκείνοι επίσης φρέσκα ελαστικά".

Ο Ολλανδός κατέληξε: "Σκεφτόμουν ότι θα προτιμούσα να επιτίθεμαι αντί να αμύνομαι, αλλά ευτυχώς μας βγήκε. Είναι δύσκολο να ακολουθείς ένα άλλο μονοθέσιο εδώ, αλλά μπορούσα να δω ότι πίεζε, πίεζε διαρκώς. Οπότε ναι, οι τελευταίοι γύροι ήταν πολύ διασκεδαστικοί".

TAGS FORMULA 1 F1 GP ΚΑΝΑΔΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ