X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Σάινθ: "Υπάρχουν οδηγοί που αφήνουν επίτηδες 'βρώμικο' αέρα στο πίσω μονοθέσιο"

FERRARI F1 GP ABU DHABI VENERDI 24/11/2023 credit @Scuderia Ferrari Press Office SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Μετά τον αποκλεισμό του στην πρώτη περίοδο (Q1) των δοκιμών κατάταξης του Άμπου Ντάμπι, ο Κάρλος Σάινθ είπε ότι όλοι οι οδηγοί της Formula 1 προκαλούν εσκεμμένα το μειονέκτημα του 'βρώμικου' αέρα (που απορρέει από το μονοθέσιό τους) και κοστίζουν στον οδηγό που ακολουθεί ένα με δύο δέκατα σε κάθε στροφή.

Ο Ισπανός απέδωσε σε αυτή την παράμετρο τον αποκλεισμό του από το Q1 και την 16η θέση από την οποία θα εκκινήσει το αυριανό (Κυριακή 26/11, 15:00) GP του Άμπου Ντάμπι, 22ο και τελευταίο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1.

Υπήρξαν αυτοκίνητα έξω στην πίστα σήμερα...”, είπε ο Σάινθ. “Μεταξύ μας οι οδηγοί ξέρουμε ότι αν είσαι σε μια στροφή δύο δευτερόλεπτα μπροστά από ένα άλλο αυτοκίνητο, ή ένα δευτερόλεπτο, θα τον αναγκάσεις [τον οδηγό που ακολουθεί] να χάσει ένα ή δύο δέκατα σε αυτή τη στροφή.

Όταν οι διαφορές είναι μικρές στο Q1 ή στο Q2, βλέπω πολλούς να αφήνουν επίτηδες λίγο 'βρώμικο' αέρα ίσως για να χάσουν άλλοι λίγο χρόνο σε κάποιες στροφές, κι αυτό δεν μπορούμε να το θεωρήσουμε παρεμπόδιση διότι δεν είναι ότι πρέπει να αφήσεις (σ.σ.: ο οδηγός που ακολουθεί) το πόδι από το γκάζι. Αλλά ξέρεις ότι αφήνεις 'βρώμικο' αέρα και τον αναγκάζεις [τον οδηγό που ακολουθεί] να έχει ένα άσχημο πέρασμα από αυτή τη στροφή", συνέχισε ο 29χρονος.

Και συμπλήρωσε, για τη σημερινή του επίδοση: Οπότε, βγαίνοντας τελευταίος [στο Q1] ήμουν ειδικά στους δύο πρώτους τομείς της πίστας πολύ κοντά στα προπορευόμενα αυτοκίνητα, και ένιωσα να χάνω δέκατα του δευτερολέπτου σε κάθε στροφή. Νομίζω πως όλοι το κάνουν. Αλλά αν βάλεις τον εαυτό σου σε μια δυσμενή θέση στη σειρά στην πίστα, τότε θα υποφέρεις περισσότερο από αυτό”.

Στο μεταξύ, εξηγώντας τις αιτίες που προκάλεσαν το σφοδρό ατύχημά του στην δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών το απόγευμα της Παρασκευής (24/11), ο Σάινθ είπε ότι σήμερα δεν υπήρχε το “σαμαράκι” της ασφάλτου που συνδυάστηκε με το “βρώμικο” αέρα προπορευόμενου μονοθεσίου και προκάλεσε το ξαφνικό τίναγμα της ουράς της Ferrari SF-23.

Σήμερα ήταν πολύ καλύτερα”, είπε, “βασικά δεν υπήρχε καν κανένα σαμαράκι. Περνούσαμε εύκολα με πλήρες γκάζι. Αυτή δεν ήταν καν στροφή όλα τα προηγούμενα χρόνια, η στροφή 3, αλλά για κάποιο λόγο χθες το αυτοκίνητο ακούμπησε με το υπογάστριο στην άσφαλτο και προκάλεσε ένα τεράστιο τίναγμα της ουράς.

Δεν έχασα κάποια αυτοπεποίθηση ή τίποτα τέτοιο. Διότι αυτή δεν είναι καν στροφή στις κατατακτήριες. Οπότε δεν ανησυχούσα για αυτό σήμερα, ειλικρινά. Το θέμα είναι πως για κάποιο λόγο αυτό το τριήμερο είναι δύσκολο να κάνουμε καλό γυρολόγιο ειδικά με τη μαλακή γόμα. Χρειάζεσαι τους τέλειους γύρους στο Q1 και στο Q2 και για κάποιο λόγο δεν τους πέτυχα”.

Κατά συνέπεια, με τις σκληρότερες γόμες αύριο ο Ισπανός ελπίζε σε έναν καλύτερο αγώνα: “Ελπίζω ότι θα είναι καλύτερα. Αισθάνομαι ότι για κάποιο λόγο πάσχιζα αυτό το διήμερο με τη μαλακή γόμα, αλλά οι συστοιχίες γύρων μας δεν ήταν τόσο κακές. Οπότε ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε αύριο, που είναι να πετύχουμε μια καλή ανάκαμψη και να προσπαθήσουμε να σκοράρουμε βαθμούς”, κατέληξε.

TAGS FORMULA 1 F1 GP ΑΜΠΟΥ ΝΤΑΜΠΙ ΚΑΡΛΟΣ ΣΑΙΝΘ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ