X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Σάλος με σποτ για τον Σουμάχερ

Η εικόνα του χαμογελαστού Μίκαελ Σουμάχερ σε διαφήμιση για φυσικό μεταλλικό νερό προκάλεσε σοκ στην κοινή γνώμη, με τους φανς του να έχουν κηρύξει πόλεμο σε γερμανική εταιρία. Διαβάστε λεπτομέρειες.

Ο Μίκαελ Σουμάχερ παραμένει σε κώμα από τις 29 Δεκεμβρίου του περασμένου έτους μετά το ατύχημα που είχε στο χιονοδρομικό κέντρο του Μεριμπέλ, παρόλα αυτά τις τελευταίες ημέρες η γερμανική κοινή γνώμη τον βλέπει χαμογελαστό.

Και αυτό γιατί λίγο πριν το ατύχημά του είχε υπογράψει συμβόλαιο με την γερμανική εταιρία Hassia που παράγει το μεταλλικό νερό με την ονομασία "Rosbacher", με το συγκεκριμένο διαφημιστικό σποτ να κάνει την εμφάνισή του μέσω διαφημιστικών καταχωρήσεων σε εφημερίδες.

Το γέγονος βέβαια αυτό έχει ήδη προκαλέσει έντονες και οργισμένες αντιδράσεις από τους φανς του επτάκις παγκόσμιου πρωταθλητή της F1 που επιτίθενται με σκληρά λόγια στην εταιρία μέσω των social media, με την εταιρία από την πλευρά της να υποστηρίξει τα εξής:

"Αντιδράσαμε αμέσως μετά το ατύχημα του Μίκαελ και αποκλείσαμε το σποτ από ραδιόφωνα και τηλεοράσεις, δεν προλάβαμε όμως να το κάνουμε εγκαίρως και για τις εφημερίδες".

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ