MOTORSPORTS

SBK Ταϋλάνδη - 1ο σκέλος: Η μάχη των team-mates

SBK Ταϋλάνδη - 1ο σκέλος: Η μάχη των team-mates
SBK Ταϋλάνδη - 1ο σκέλος: Η μάχη των team-mates GRAEME BROWN/GEEBEE IMAGES

O Jonathan Rea «χτύπησε» στο τέλος και αρνήθηκε τη νίκη στον team mate, Tom Sykes, στο A' σκέλος του αγώνα της Ταϋλάνδης.

Ο Jonathan Rea κατέκτησε την τρίτη νίκη στη σειρά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, κερδίζοντας τον ομόσταυλό του στην Kawasaki, Tom Sykes, στην πίστα Chang.

KEIMENO: ΚΩΣΤΑΣ ΤΑΡΝΑΒΑΣ, ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ

Όπως πάλεψε μέχρι τέλους για να κερδίσει στα δύο πρώτα σκέλη του πρώτου αγώνα στο Phillip Island, το ίδιο δύσκολα κατέκτησε την καρό σημαία το Σάββατο 12/3 στην Ταϋλάνδη. Αν και έκανε πολύ καλή εκκίνηση και πέρασε στην πρωτοπορία στις αρχές του αγώνα, εκμεταλλεύτηκε ένα λάθος του Rea και «οδήγησε» τον αγώνα από τον δεύτερο έως τον δέκατο έκτο γύρο.

Τα ελαστικά του Sykes, όμως, στο τέλος δεν άντεξαν λόγω υπερβολικής φθοράς. Σίγουρα σε αυτό συνέβαλαν ο τρόπος οδήγησής του αλλά και οι 45 βαθμοί Κελσίου που “έβραζαν” την άσφαλτο της πίστας Chang. O Rea προσπέρασε τον Sykes και, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του δεύτερου, έμεινε στην πρώτη θέση κάνοντας "το τρία στα τρία" και φτάνοντας τους 75 βαθμούς.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ 1ου ΣΚΕΛΟΥΣ

Είκοσι τρεις βαθμούς πίσω του, στη δεύτερη θέση του Πρωταθλήματος, βρίσκεται η φετινή έκπληξη. Ο αναβάτης της Honda, Michael Van Der Mark, έγινε ο πρώτος Ολλανδός στην ιστορία των SBK, που αναδεικνύεται γρηγορότερος στη διαδικασία της Superpole. Παρότι δεν έκανε καλή εκκίνηση και έστριψε έκτος στην πρώτη στροφή, γρήγορα ο vd Mark, έφτασε τα δύο Kawasaki και κόλλησε κυριολεκτικά πίσω τους, κάνοντας προφανές πως θα μπορούσε να τους περάσει. Όμως η πίστα, εκτός της αγωνιστικής γραμμής, ήταν γεμάτη σκόνες, με αποτέλεσμα να γλιστράει απρόσμενα. Σε μια έξοδο ο vd Mark κινδύνεψε με πτώση από highsiding. Το γεγονός αυτό τον έκανε να χάσει χρόνο και την αυτοσυγκέντρωσή του με αποτέλεσμα να αρκεστεί στην τρίτη θέση.

Πιο πίσω τα δύο εργοστασιακά Ducati Panigale των Chaz Davies και Davide Guigliano έδιναν τις δικές τους μάχες. Τελικά ικανότερος και ψυχραιμότερος αποδείχτηκε ο Davies, αφού ο ομόσταυλός του στην προσπάθειά του να προσπεράσει κράτησε πιο πολύ από όσο έπρεπε τα φρένα μέσα στη στροφή και έπεσε δύο γύρους πριν από το τέλος. Συνέχισε, καθώς η Ducati δεν είχε ζημιά και τερμάτισε 18ος.

Η πρώτη μοτοσυκλέτα ιδιωτικής ομάδας τερμάτισε στην πέμπτη θέση. Ο λόγος για την ασπρόμαυρη BMW S1000RR (Althea team) του πολλά υποσχόμενου Markus Reiterberger. O Γερμανός εκμεταλλεύτηκε τα πολλά λάθη των προπορευόμενων αναβατών και με αλάνθαστη οδήγηση από την ένατη θέση στο grid αναρριχήθηκε ως την πέμπτη, σημειώνοντας την υψηλότερη τελική στον αγώνα με 308,6 χ.α.ώ!

Πίσω του τα δύο εργοστασιακά Yamaha R1 των Lowes και Guintoli οι οποίοι έκαναν πολλά λάθη, στην όγδοη θέση το δεύτερο BMW S1000RR της Althea με τον Jordi Torres, ενώ τη δεκάδα έκλεισαν τα δύο Aprilia RSV4 (Ioda Racing) των Alex de Angelis και Lorenzo Savadori.

Το 2ο σκέλος θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 13/3 στις 11:00 το πρωί και θα μεταδοθεί «ζωντανά» από τo κανάλι Eurosport2.

Διαβάστε ακόμα στο Car and Driver:

Ενημέρωση για το Ράλλυ ΑΜΑΖΩΝ

Ράλι Ακρόπολις: Επιστροφή στη Λαμία

Το πνεύμα του Group B γυρίζει

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ