Σε άλλο πλανήτη ξανά ο Φερστάπεν, κυριάρχησε για την πολ ποζίσιον του GP Σαουδικής Αραβίας
Με έναν εκθαμβωτικό πρώτο γύρο στην τρίτη περίοδο των δοκιμών κατάταξης στη Τζέντα, ο Μαξ Φερστάπεν κατέκτησε την πολ ποζίσιον του GP Σαουδικής Αραβίας με διαφορά 3 δεκάτων του δευτερολέπτου από τον Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari. Μόλις 55 χιλιοστά χώρισαν τον Μονεγάσκο από τους Σέρτζιο Πέρεζ και Φερνάντο Αλόνσο στη δεύτερη σειρά.
Παρότι οι δύο πρώτες περίοδοι των δοκιμών κατάταξης του GP Σοαυδικής Αραβίας έδειξαν ότι οι Σαρλ Λεκλέρ και Φερνάντο Αλόνσο θα ήταν κοντά στον Μαξ Φερστάπεν και στη Red Bull RB20 του Ολλανδού στην τελική μάχη της πολ ποζίσιον, ο πρωταθλητής την κατέκτησε απολύτως επιβλητικά με τον πρώτο του γρήγορο γύρο στο Q3 στο σιρκουί της Τζέντα, ενόψει του 2ου φετινού αγώνα της Formula 1 (Σάββατο 9/03, 19:00).
Στη δεύτερη περίοδο ο πρώτος χρόνος του Φερστάπεν ήταν μόλις μισό εκατοστό ταχύτερος του Αλόνσο κι άλλο τόσο από τον Λεκλέρ, αλλά στην πρώτη του προσπάθεια στο Q3 ο Ολλανδός έβγαλε τον εκθαμβωτικό χρόνο 1:27.΄472 από το μανίκι για να αφήσει μισό δευτερόλεπτο πίσω τον Ισπανό και 8 δέκατα τον Μονεγάσκο - που είχε πρόβλημα στη θέρμανση των ελαστικών του.
Στη δεύτερη προσπάθεια των πρωτοπόρων ο Φερστάπεν τήρησε στάση αναμονής και δεν χρειάστηκε να πιέσει και για δεύτερο γύρο, βλέποντας ότι ο Πέρεζ αρχικά, και έπειτα οι Αλόνσο και Λεκλέρ, βελτίωσαν τους χρόνους τους - αλλά όχι αρκετά για να τον απειλήσουν.
Από εκεί και πίσω, για την 3η σειρά της εκκίνησης είχαμε άλλο ένα σκαλοπάτι απόδοσης των τεσσάρων πρώτων από τις δύο McLaren, που έμειναν άλλα τρία δέκατα μακριά -με τον Όσκαρ Πιάστρι οριακά ταχύτερο του Λάντο Νόρις- και για την 4η σειρά άλλο ένα σκαλοπάτι ακόμα 2-3 δεκάτων των δύο Mercedes, με τον Τζορτζ Ράσελ εμπρός από τον Λιούις Χάμιλτον που αντιμετώπιζε συνεχιζόμενα προβλήματα με τις ρυθμίσεις της W15 αυτό το διήμερο.
Μάλιστα, ο Χάμιλτον ήταν και σχετικά τυχερός στη 2η περίοδο (Q2), καθώς γλίτωσε για μόλις 36 χιλιοστά του δευτερολέπτου τον αποκλεισμό από το εξαιρετικό Όλιβερ Μπέρμαν, τον πρώτο πρωτοεμφανιζόμενο μετά το 1972 (!) που έκανε το ντεμπούτο του στη Formula 1 με τη Ferrari. Ο μόλις 18χρονος Βρετανός αντικαθιστά σε αυτό τον αγώνα τον Κάρλος Σάινθ, που υπεβλήθη εκτάκτως σε -απολύτως επιτυχημένη- εγχείρηση σκωληκοειδίτιδας.
Η 2η περίοδος διακόπηκε για λίγα λεπτά με κόκκινες σημαίες διότι η Haas VF-24 του Νίκο Χούλκενμπεργκ παρουσίασε μηχανικό πρόβλημα και έμεινε ακινητοποιημένη στην άκρη της πίστας. Η διακοπή διήρκησε 5 λεπτά, μέχρι να απομακρυνθεί το μονοθέσιο από την άκρη της πίστας, κι έπειτα οι υπόλοιποι 14 οδηγοί έσπευσαν για δύο γρήγορους γύρους στα 11 λεπτά που απέμεναν.
Μαζί με τον Μπέρμαν και τον Χούλκενμπεργκ, στο Q2 αποκλείστηκαν και οι Άλεξ Άλμπον, Κέβιν Μάγκνουσεν και Ντάνιελ Ρικιάρντο. Ωστόσο, ο νεαρός οδηγός της Ferrari ενδέχεται να δεχθεί ποινή διότι δεν τήρησε το στόχο χρόνου που έχουν θέσει οι αγωνοδίκες σε έναν από τυς αργούς του γύρους.
Για δεύτερο διαδοχικό αγώνα οι δύο Alpine αποκλείστηκαν στο Q1, παρότι ήταν λίγο πιο θετική η απόδοσή τους στις ελεύθερες δοκιμές, ενώ η Sauber έκανε υπερπροσπάθεια για να βγάλει τον Γκουάνιου Τσόου στην πίστα -μετά την καταστροφή του μονοθεσίου του στις μεσημεριανές ελεύθερες δοκιμές-, όμως οριακά ο Κινέζος δεν πρόλαβε την καρό σημαία.