Σε ποιες πίστες η Ferrari μπορεί να απειλήσει τη Red Bull, κατά τον Κάρλος Σάινθ
Υπάρχουν τέσσερις πίστες του φετινού προγράμματος της Formula 1 που ταιριάζουν τόσο στα χαρακτηριστικά της Ferrari SF-24, όπως ταίριαζε η Μελβούρνη, ώστε ο Κάρλος Σάινθ να ευελπιστεί ότι η Scuderia μπορεί να κερδίσει τη Red Bull και τον Μαξ Φερστάπεν επί ίσοις όροις.
Παρότι ακόμη υστερεί από τη RB20, η Ferrari πέτυχε φέτος να μειώσει στο μισό την απόσταση που τη χωρίζει από τη Red Bull - που σημαίνει ότι τον περασμένο χειμώνα εξελίχθηκε περισσότερο και πιο αποδοτικά σε σχέση με το μονοθέσιο του Μίλτον Κινς. Πλέον, κατά μέσο όσο στον αγώνα το cavallino είναι 0,4 δευτερόλεπτα πιο αργό στο γύρο από την RB20.
Η SF-24 έχει ορισμένα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που ταιριάζουν σε ορισμένες πίστες. Στη Μελβούρνη η εγκατάλειψη του Μαξ Φερστάπεν έκρυψε το γεγονός ότι η Ferrari θα μπορούσε να τον απειλήσει στα ίσα, διότι η ομαλή άσφαλτος και ο σχεδιασμός της πίστας την καθιστούν ως “σιρκουί προτεραιότητας στο ρύγχος”.
Αυτό σημαίνει ότι το Άλμπερτ Παρκ προκαλούσε φθορά της επιφάνειας (graining) των εμπρός ελαστικών, σε σχέση με την πλειοψηφία των σιρκουί που προκαλούν θερμική φθορά (degradation) των πίσω ελαστικών. Και αυτή είναι μια συνθήκη στην οποία η Ferrari πλεονεκτεί από τη Red Bull.
Πέραν του ότι ο Σαρλ Λεκλέρ έχει προβλέψει πως η εκτεταμένη αναβάθμιση της Ferrari SF-24 -που θα δούμε στην Ίμολα στον μέσον Μαΐου- μπορεί να την κάνει πιο απειλητική στη Red Bull, ο Κάρλος Σάινθ πιστεύει ότι υπάρχουν 4 πίστες οι οποίες ταιριάζουν στη Ferrari. Και εκεί μπορεί να δοθεί μια μάχη στα ίσα με τον Φερστάπεν.
“Νομίζω ότι θα είμαστε σε θέση να μαχόμαστε για νίκες σε άλλες πίστες”, είπε ο Ισπανός μετά το GP Ιαπωνίας, όπου τερμάτισε στην 3η θέση εμπρός από τον ομόλογό του, Σαρλ Λεκλέρ. “Πιστεύω ότι θα έχουμε από μια ευκαιρία στο Μόντε Κάρλο, στη Μόντσα, στη Σιγκαπούρη, και ίσως ακόμα και στο Μαϊάμι.
Υπάρχουν, όμως, άλλες πίστες στις οποίες απλώς η Red Bull έχει πολύ καλύτερο αυτοκίνητο. Μέχρι να εξελίξουμε το αυτοκίνητό μας για αυτού τους είδους τις πίστες, θα παραμένουν τρία δέκατα μέχρι μισό δευτερόλεπτο μπροστά.
Οπότε, είναι καιρός να σκύψουμε το κεφάλι, να δουλέψουμε και να προσπαθήσουμε να φτιάξουμε ένα καλό σύνολο που θα μας βοηθήσουν σε αυτούς του είδους της πίστες”, κατέληξε ο 29χρονος Ισπανός οδηγός της Scuderia. Μέχρι το Μαϊάμι, το Ορθόδοξο Πάσχα, μεσολαβεί το GP Κίνας στις 19-21 Απριλίου, όπου η RBR προφανώς φαντάζει και πάλι φαβορί.