FORMULA 1

Σε ποιες πίστες θα είναι λιγότερο κυρίαρχη η Red Bull RB20, κατά τον Άντριαν Νιούι

RED BULL CONTENT POOL
BUDAPEST, HUNGARY - JULY 21: Adrian Newey, the Chief Technical Officer of Red Bull Racing looks on in the garage during practice ahead of the F1 Grand Prix of Hungary at Hungaroring on July 21, 2023 in Budapest, Hungary. (Photo by Dan Istitene/Getty Images) RED BULL CONTENT POOL

Ο σχεδιαστής του απολύτως κυρίαρχου μονοθεσίου της Formula 1, εξηγεί ποιες πίστες του προγράμματος ταιριάζουν λιγότερο στη Red Bull RB20, καθώς και ότι δεν είναι οι ιδέες που πήρε από τη Mercedes φέτος εκείνες που κάνουν τη διαφορά στην απόδοσή της.

Μέσα στον όλο αναβρασμό της Red Bull Racing, ο διευθύνων τεχνικός σύμβουλος της ομάδας Άντριαν Νιούι παραμένει αφοσιωμένος στην RB20 και στο πλάνο εξέλιξής της για τη σεζόν του 2024, καθώς κα στο μετασχηματισμό της στο μονοθέσιο του 2025 - του τελευταίου έτους του τρέχοντος πλαισίου των τεχνικών κανονισμών.

Στο πλαίσιο αυτό, ο Βρετανός, ο κορυφαίος σχεδιαστής της ιστορίας της F1, εξήγησε πως η RB20 είναι μετεξέλιξη των Red Bull των δύο τελευταίων ετών, και συνεπώς οι όποιες αδυναμίες της βρίσκονται σε πίστες και σιρκουί που είναι ήδη γνωστό ότι της ταιριάζουν λιγότερο.

Red Bull Content Pool
Ο Μαξ Φερστάπεν στο κόκπιτ της Red Bull RB20, στο GP Σαουδικής Αραβίας 2024 RED BULL CONTENT POOL

Αυτό που προσπαθήσαμε να πετύχουμε ήταν ένα αυτοκίνητο ταιριαστό για όλα τα σιρκουί”, είπε ο Νιούι μιλώντας στο podcast 'F1 Nation'. “Πέρσι οι πίστες όπου είχαμε μικρότερο πλεονέκτημα ήταν τα σιρκουί δρόμων με τη μέγιστη ρύθμιση άντωσης. Στη Σιγκαπούρη επίσης τα θαλασσώσαμε λίγο, και δεν αποδώσαμε όσο μπορούσαμε.

Αν ήμασταν λίγο πιο συγκροτημένοι εκεί θα είχαμε ανέβει στο βάθρο. Αλλά είναι σίγουρα αλήθεια ότι αυτά τα σιρκουί είναι εκείνα στα οποία έχουμε το μικρότερο προβάδισμα. Αν καταφέρουμε να μην είμαστε αυτοκαταστροφικοί σε αυτά, τότε μπορεί [το αυτοκίνητο] να είναι αρκετά καλό”, πρόσθεσε ο Βρετανός.

RED BULL CONTENT POOL
Ο Άντριαν Νιούι στο GP Σαουδικής Αραβίας 2024 RED BULL CONTENT POOL


Πέραν αυτού, ο Νιούι μίλησε και για μια από τις πολυσυζητημένες πτυχές της φετινής RB20: τις ομοιότητες που έχει, στα σημεία των (ισχνών) πλευρικών αεραγωγών και του καλύμματος του κινητήρα, με τις Mercedes των δύο προηγούμενων ετών.

H βασική αρχιτεκτονική του αυτοκινήτου είναι η τρίτη εξέλιξη [της σχεδιαστικής φιλοσοφίας] που ξεκίνησε από την RB18, όπου πέραν των ψυγείων παραμένου ίδια σχεδόν όλα: η γεωμετρία της εμπρός ανάρτησης, η πίσω ανάρτηση, το κιβώτιο ταχυτήτων και το κάλυμμά του - πρόκειται για την τρίτη εξέλιξη της RB18”, εξήγησε ο Βρετανός αεροδυναμιστής.

Τα σημεία που είναι ορατά, που κέντρισαν πολλή προσοχή προφανώς, προκύπτουν από την πίεσή μας να βρούμε αεροδυναμικά οφέλη. Η ορατή αλλαγή είναι βασικά πολύ μεγαλύτερη από την αλλαγή απόδοσης που αυτή προσφέρει. Τα υπόλοιπα, πιο διακριτικά εξαρτήματα που δεν έχουν παρατηρήσει πολλοί, είναι υπεύθυνα για μεγαλύτερα οφέλη”, κατέληξε ο Άντριαν Νιούι.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 RED BULL RED BULL RB20 ΑΝΤΡΙΑΝ ΝΙΟΥΙ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ