X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

"Σφαίρα" ο Λάτβαλα στην Ιορδανία

Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα (Ιορδανία)

Διαφορά 30.2 δευτερολέπτων απολαμβάνει ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα στο 1ο σκέλος του Ράλι Ιορδανίας (video)

Ο ατίθασος οδηγός της εργοστασιακής ομάδας της Ford πήρε τις δύο πρώτες ειδικές του αγώνα. Έκανε γκάφα στην 3η ειδική όταν καθυστέρησε να φτάσει στην εκκίνηση, ωστόσο γλίτωσε το... ράπισμα του Μάλκολμ Γουίλσον καθώς δεν του επιβλήθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων! Στο ίδιο σφάλμα υπέπεσε και ο Πέτερ Σόλμπεγκ.
Ο Λάτβαλα συνέχισε να πιέζει το Focus, πήρε την 5η ειδική και βρέθηκε με την "κολοσσιαία" διαφορά των 30.2 δευτερολέπτων, όταν ο Οζιέ και ο Σόλμπεργκ σήκωσαν το πόδι από το γκάζι, προκειμένου να εξασφαλίσουν ευνοϊκότερη σειρά εκκίνησης τη Μεγάλη Παρασκευή (2/4). Έξι ειδικές και 140 αγωνιστικά χιλιόμετρα (!) περιμένουν τους οδηγούς. Αναμένεται να είναι επεισοδιακή!

Ο Φινλανδός δεν ήταν σίγουρος για το αν θα του... βγει το ρίσκο που πήρε, αλλά τουλάχιστον η ομάδα του παρουσιάζει καλύτερη εικόνα μετά τη ντροπιαστική ήττα από τη Citroen στο Μεξικό, όπου οι οδηγοί της Ford δεν ήταν ταχύτεροι ούτε σε μία ειδική!

Ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος, Σεμπαστιάν Λεμπ βρίσκεται 3ος. Ο Γάλλος τα βρήκε σκούρα, ξεκινώντας 1ος και η μοναδική νίκη του ήρθε στην τελευταία ειδική της ημέρας (7η), όταν όλοι οι οδηγοί που βρίσκονταν μπροστά του, καθυστέρησαν.

Ο διεκδικητής του περσινού τίτλου, ο Μίκο Χίρβονεν είναι 5ος, 42.2 δευτερόλεπτα μακριά από τον τιμέιτ του και θα προσπαθήσει να βρεθεί μπροστά από τον Λεμπ.

Όσο για τον Κίμι Ράικονεν (Citroen Junior), έμεινε μακριά από βλάβες και ατυχήματα, αλλά χαρακτήρισε αυτή την ημέρα ως τη "δυσκολότερη σε ένα αυτοκίνητο Ράλι". Πάντως ο "Iceman" το απολαμβάνει, μέχρι και blog γράφει στην επίσημη ιστοσελίδα του πρωταθλήματος!

Η πρώτη 10άδα στο 1ο σκέλος:
1.Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα Ford Focus RS WRC 1 ώρα, 11 λεπτά και 31.5 δευτ.
2.Σεμπαστιάν Οζιέ Citroen C4 WRC +30.2 δευτ.
3.Σεμπαστιάν Λεμπ Citroen C4 WRC +31.8 δευτ.
4.Πέτερ Σόλμπεργκ Citroen C4 WRC +32.5δευτ.
5.Μίκο Χίρβονεν Ford Focus RS WRC +42.2δευτ.
6.Ντάνι Σόρδο Citroen C4 WRC +45.4δευτ.
7.Χένινγκ Σόλμπεργκ Ford Focus RS WRC +01:20.9δευτ.
8.Μάθιου Γουίλσον Ford Focus RS WRC +02.01.1δευτ.
9.Φεντερίκο Βιγιάγκρα Ford Forcus RS WRC +02.48.2δευτ.
10.Κίμι Ράικονεν Citroen C4 WRC +03.50.5δευτ.


Οδηγώντας στις πέτρες με τον Χένινγκ Σόλμπεγκ:



























TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ