X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Σκληρά λόγια από τον ιδιοκτήτη της Red Bull

Ο δισεκατομμυριούχος Ντίτριχ Μάτεστσιτς "καταδικάζει" τον τρόπο που έχει εξελιχθεί η Φόρμουλα 1. Ετοιμάζει αλλαγές και πάλι η Pirelli, διαμαρτύρεται η Lotus.

Η Red Bull δεν είναι καθόλου ευχαριστημένη με τα ελαστικά της Pirelli και έφτασε μέχρι και ο πράος στις δημόσιες τοποθετήσεις του, Ντίτριχ Μάτεστσιτς να διαμαρτυρηθεί για το καθεστώς που επικρατεί στη Φόρμουλα 1.

Σύμφωνα με το Autosport ο ιδιοκτήτης της Red Bull εξέφρασε τα παράπονα του στον Μπέρνι Έκλεστοουν. Θεωρεί πως η Pirelli πήγε μακριά για να διασφαλίσει τον έντονο ανταγωνισμό.

"Όλοι καταλαβαίνουν τι συμβαίνει εδώ πέρα. (Η Φόρμουλα 1) δεν έχει να κάνει με το καθαρά αγωνιστικό κομμάτι. Υπάρχει ανταγωνισμός στη διαχείριση των ελαστικών. Οι πραγματικοί αγώνες είναι διαφορετικοί. Με τις υπάρχουσες συνθήκες δεν μπορούμε να πάρουμε το καλύτερο από το μονοθέσιο μας και βέβαια όχι από τους οδηγούς μας. Δεν γίνονται πραγματικές κατατακτήριες δοκιμές, κανένας δεν τα δίνει όλα για την pole position, αφού όλοι κρατάνε τα ελαστικά τους για τον αγώνα", σχολίασε ο Αυστριακός επιχειρηματίας, ιδιοκτήτης της Red Bull και της Toro Rosso.

Τέσσερα pitstops σε έναν αγώνα φάνηκαν υπερβολικά πολλά με τον ισχυρό άνδρα των "ταύρων" να προσθέτει " ναι, ο στόχος μας ήταν να έχουμε συναρπαστικότερους αγώνες με περισσότερα pitstops για αλλαγή ελαστικών, όχι όμως τόσα. Αυτή είναι τώρα μια διαφορετική κατάσταση από την πρόθεση που είχαμε αρχικά"

Η Pirelli σκέφτεται να κάνει νέες αλλαγές στα ελαστικά μετά το βρετανικό Grand Prix, ώστε να εξασφαλίσει τη διεξαγωγή τουλάχιστων δύο pitstop.

Στη Lotus πάλι διαμαρτύρονται για τα νέα σχέδια της Pirelli, αφού δεν θεωρούν σωστή κίνηση να υποκύψει η Pirelli στις πιέσεις των ομάδων που δεν διαχειρίζονται σωστά τα ελαστικά. H βρετανική ομάδα είναι εξαιρετική σε αυτό το κομμάτι.Σύμφωνα με τον Ερίκ Μπουγιέ " δεν νομίζω πως η Pirelli θα αλλάξει κάτι. Τους ζητήθηκε να φτιάξουν ελαστικά με τη διάρκεια του κάθε σετ να είναι 20 γύροι και αυτό έκαναν".

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ