X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Σουμάχερ: "Είχε προβλήματα το μονοθέσιό μου"

Ο Μίκαελ Σουμάχερ με τελευταίες του δηλώσεις ξεκαθάρισε ότι δεν είχε κανένα πρόβλημα με τον teammate του, Νίκο Ρόσμπεργκ, ενώ εξέφρασε τα παράπονά του σχετικά με τα προβλήματα που είχε το μονοθέσιό του.

" Δεν είχα προβλήματα με το Νίκο. Ωστόσο, είπα στο Νόρμπερτ Χάουγκ και τον Ρος Μπρον ότι ήταν ώρα να βρουν εξηγήσεις", σχολίασε ο Μίκαελ Σουμάχερ όσον αφορά το ερώτημα γιατί ήταν (σχεδόν) συνέχεια πιο αργός από τον Ρόσμπεργκ.

Συνεχίζοντας, ο "Σούμι", τόνισε ότι ο λόγος που δεν είχε τα αποτελέσματα που περίμενε... κρύβεται πίσω από το μονοθέσιό του. " Ο γρηγορότερος πιλότος δεν αποτελεί σημείο αναφοράς για τον άλλο. Μπορείς να δεις τα στοιχεία, του πώς οδηγούσε αλλά αυτό δεν λειτουργεί τόσο καλά και στο άλλο μονοθέσιο. Κοιτώντας πίσω, μπορώ να πω ότι υπήρχαν μερικά πράγματα λάθος στο μονοθέσιό μου".

Όμως, ο Γερμανός δεν αρκέστηκε να ρίξει αυθαίρετα τις ευθύνες στην ομάδα του, εξηγώντας ποια ήταν τα προβλήματα που αντιμετώπιζε:

" Η εξάτμιση ζεσταινόταν μερικές φορές πάρα πολύ, με αποτέλεσμα να καίγεται το κάτω μέρος του μονοθέσιου. Όμως δεν έχω μιλήσει δημοσίως γι' αυτά τα θέματα, προτίμησα να τα συζητήσουμε εσωτερικά".

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ