Στα δύο η ειδική "Κλένια-Μυκήνες"
Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα και Εβγένι Νόβικοφ έκαναν τον ίδιο χρόνο στο πρώτο πέρασμα από την ειδική "Κλένια-Μυκήνες". Ο Ρώσος προηγείται με διαφορά 39.1 δευτερολέπτων του Φινλανδού στη γενική.
Ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα θέλει την πρώτη νίκη του με τη Volkswagen, όμως ο Εβγένι Νόβικοφ οδηγεί Ford, την κυρίαρχο εταιρεία στο Ράλλυ Ακρόπολις.
Ο εθνικός μας αγώνας συνεχίζεται από το πρωί και οργώνει την Πελοπόννησο. Πρώτος σταθμός οι "Κλένια-Μυκήνες" με τους δύο προαναφερθέντες οδηγούς να σημειώνουν τον ίδιο χρόνο και να μοιράζονται τη νίκη.
Τρίτη πρωτιά για τον γρήγορο Ρώσο και πρώτη για τον Φινλανδό. Ο Νόβικοφ προηγείται με διαφορά 39.1 δευτερολέπτων του Λάτβαλα στη γενική κατάταξη.
Δεύτερος ήταν ο τρίτος στη γενική, Ντάνι Σόρδο (Citroen), 13.5 δευτερόλεπτα πίσω από το δίδυμο. Ο Σόρδο έχασε τη θέση του από τον Λάτβαλα.
Απόλυτα ικανοποιημένος ο... συνοδηγός του Λάτβαλα, Μίκα Αντίλα. Ο Λάτβαλα είπε " ήταν μια καλή ειδική. Συνήθως, ο Μίκα δεν λέει τίποτα, όπως αυτή τη φορά είπε πως κάναμε καλή ειδική. Έπρεπε να πιέσουμε, όμως αυτό είναι το Ακρόπολις και πρέπει να είμαστε προσεκτικοί".
Ο έτερος νικητής, ο Νόβικοφ επιβεβαίωσε πως " ακολουθώ τα περάσματα του Γιάρι-Μάτι. Αυτό είναι το σχέδιο και αν χρειαστεί, θα πάω γρηγορότερα".
Ευχάριστα για τους φίλους του Ακρόπολις είναι παρά τις αναποδιές που τους έτυχαν στην πρεμιέρα, ο Μαντς Όστμπεργκ (M-Sport Ford) και ο Σεμπαστιάν Οζιέ (VW) πέτυχαν καλούς χρόνους. Ο Νορβηγός ήταν, ενώ ο Οζιέ βρέθηκε στη θέση να σκουπίζει το δρόμο για τους άλλους δύο οδηγούς της ομάδας.
Όλοι οι οδηγοί είπαν γλύστρησαν σε κάποιο σημείο με τον Χαλίντ Αλ Κασίμι (Citroen) να χάνει δύο φορές τον έλεγχο και να χάνει χρόνο.
Στην WRC 2 ο Ρόμπερτ Κουμπίτσα "πετάει" και προηγείται με διαφορά 45 δευτερολέπτων. Είναι 10ος στη γενική!
Η δεύτερη μέρα του 59ου Ράλλυ Ακρόπολις συνεχίζεται με την 4η ειδική στο Γυμνό, ειδική μήκους 17.16χλμ. Στις 09.38.
Οι οδηγοί θα έχουν πολλή δουλειά σήμερα με οκτώ ειδικές με την τελευταία να ξεκινάει στις 21.36. Είναι το δεύτερο πέρασμα από τη Ζήρεια.