Στάσιμοι κινητήρες για 10 χρόνια!
Πάγωμα στην εξέλιξη των κινητήρων για τα επόμενα 10 χρόνια αποφάσισε η FIA. Ανακοινώθηκε το καλεντάρι του 2008
Συγκεκριμένα το συμβούλιο της FIA συναντήθηκε σήμερα Τετάρτη (24/10) στο Παρίσι και ανακοίνωσε πως παγώνει η εξέλιξη των μηχανών για τα επόμενα 10 χρόνια.
Μάλιστα έξι κατασκευαστικές εταιρίες είχαν θέσει πρόταση να χρησιμοποιούνται κινητήρες 675 ίππων και για τέσσερις αγώνες αντί για δύο που ισχύει σήμερα, όμως η απάντηση του προέδρου της FIA, Μαξ Μόσλεϊ, ήταν αρνητική.
Πρόθεση του Μόσλεϊ είναι να κλείσει η "ψαλίδα" ανάμεσα στα "μεγαθήρια" και τις μικρές ομάδες και αυτός ήταν ο λόγος που αποφασίστηκε να μην υπάρχει εξέλιξη στους κινητήρες τα επόμενα δέκα χρόνια.
"Θα υπάρξει ένα πλήρες πάγωμα στην εξέλιξη των κινητήρων για μια περίοδο 10 ετών, αρχής γενομένης από το 2008. Αλλαγή μπορεί να γίνει μετά από πέντε χρόνια, αλλά μόνο με την ομόφωνη συμφωνία όλων των μερών και ύστερα από μια προειδοποιητική περίοδο άλλων δύο χρόνων.
Το πλήρες πάγωμα σημαίνει ότι δεν θα υπάρξουν εξαιρέσεις για την εξέλιξη συγκεκριμένων κομματιών της μηχανής, όπως συμβαίνει βάσει των ισχυόντων κανόνων",
ανέφερε σχετικά η ανακοίνωση της FIA.
Στο συμβούλιο της FIA ανακοινώθηκε επίσης και το καλεντάρι της επόμενης χρονιάς με τις 18 πίστες, μεταξύ αυτών κι αυτή της Σινγκαπούρης όπου για πρώτη φορά στην ιστορία της F1 το γκραν πρι θα διεξαχθεί βράδυ.
Αναλυτικά το πρόγραμμα της σεζόν 2008
16/3 Αυστραλία
23/3 Μαλαισία
6/4 Μπαχρέιν
27/4 Ισπανία
11/5 Τουρκία
25/5 Μονακό
8/6 Καναδά
22/6 Γαλλία
6/7 Μεγάλη Βρετανία
20/7 Γερμανία
3/8 Ουγγαρία
24/8 Eυρώπη
7/9 Bέλγιο
14/9 Ιταλία
28/9 Σινγκαπούρη (νυχτερινός αγώνας)
12/10 Ιαπωνία
19/10 Κίνα
02/11 Βραζιλία
Απο Spyker...Force India
Αλλάζει το όνομα της Spyker, καθώς ύστερα απο έγκριση του Παγκοσμίου Συμβουλίου της FIA, την νέα χρονιά θα λέγεται Force India.
Πριν από μερικές εβδομάδες δύο επιχειρηματίες, ο Ινδός Βιτζέι Μαλία και ο Ολλανδός Μίτσιελ Μολ, εξαγόρασαν την ολλανδική εταιρεία κατασκευής πολυτελών αυτοκινήτων και ο πρώτος άρχισε να κάνει πράξη την εκπεφρασμένη επιθυμία του να δώσει... άρωμα της ασιατικής χώρας στην ομάδα.
Αξίζει να σημειωθεί επίσης, πως έγινε γνωστό ότι το λογότυπο της Force India θα περιέχει στο σχέδιό της την ινδική σημαία.
Η Force India είναι η τρίτη μετονομασία της ομάδας, η οποία ήταν γνωστή στο παρελθόν ως Τζόρνταν. Το 2005 την εξαγόρασε ο όμιλος Midland, ενώ στα τέλη του 2006 πουλήθηκε στη Spyker.
Μάλιστα έξι κατασκευαστικές εταιρίες είχαν θέσει πρόταση να χρησιμοποιούνται κινητήρες 675 ίππων και για τέσσερις αγώνες αντί για δύο που ισχύει σήμερα, όμως η απάντηση του προέδρου της FIA, Μαξ Μόσλεϊ, ήταν αρνητική.
Πρόθεση του Μόσλεϊ είναι να κλείσει η "ψαλίδα" ανάμεσα στα "μεγαθήρια" και τις μικρές ομάδες και αυτός ήταν ο λόγος που αποφασίστηκε να μην υπάρχει εξέλιξη στους κινητήρες τα επόμενα δέκα χρόνια.
"Θα υπάρξει ένα πλήρες πάγωμα στην εξέλιξη των κινητήρων για μια περίοδο 10 ετών, αρχής γενομένης από το 2008. Αλλαγή μπορεί να γίνει μετά από πέντε χρόνια, αλλά μόνο με την ομόφωνη συμφωνία όλων των μερών και ύστερα από μια προειδοποιητική περίοδο άλλων δύο χρόνων.
Το πλήρες πάγωμα σημαίνει ότι δεν θα υπάρξουν εξαιρέσεις για την εξέλιξη συγκεκριμένων κομματιών της μηχανής, όπως συμβαίνει βάσει των ισχυόντων κανόνων",
ανέφερε σχετικά η ανακοίνωση της FIA.
Στο συμβούλιο της FIA ανακοινώθηκε επίσης και το καλεντάρι της επόμενης χρονιάς με τις 18 πίστες, μεταξύ αυτών κι αυτή της Σινγκαπούρης όπου για πρώτη φορά στην ιστορία της F1 το γκραν πρι θα διεξαχθεί βράδυ.
Αναλυτικά το πρόγραμμα της σεζόν 2008
16/3 Αυστραλία
23/3 Μαλαισία
6/4 Μπαχρέιν
27/4 Ισπανία
11/5 Τουρκία
25/5 Μονακό
8/6 Καναδά
22/6 Γαλλία
6/7 Μεγάλη Βρετανία
20/7 Γερμανία
3/8 Ουγγαρία
24/8 Eυρώπη
7/9 Bέλγιο
14/9 Ιταλία
28/9 Σινγκαπούρη (νυχτερινός αγώνας)
12/10 Ιαπωνία
19/10 Κίνα
02/11 Βραζιλία
Απο Spyker...Force India
Αλλάζει το όνομα της Spyker, καθώς ύστερα απο έγκριση του Παγκοσμίου Συμβουλίου της FIA, την νέα χρονιά θα λέγεται Force India.
Πριν από μερικές εβδομάδες δύο επιχειρηματίες, ο Ινδός Βιτζέι Μαλία και ο Ολλανδός Μίτσιελ Μολ, εξαγόρασαν την ολλανδική εταιρεία κατασκευής πολυτελών αυτοκινήτων και ο πρώτος άρχισε να κάνει πράξη την εκπεφρασμένη επιθυμία του να δώσει... άρωμα της ασιατικής χώρας στην ομάδα.
Αξίζει να σημειωθεί επίσης, πως έγινε γνωστό ότι το λογότυπο της Force India θα περιέχει στο σχέδιό της την ινδική σημαία.
Η Force India είναι η τρίτη μετονομασία της ομάδας, η οποία ήταν γνωστή στο παρελθόν ως Τζόρνταν. Το 2005 την εξαγόρασε ο όμιλος Midland, ενώ στα τέλη του 2006 πουλήθηκε στη Spyker.