X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Στέλλα: "Ο Μίκαελ Σουμάχερ ήταν η μηχανή που κινούσε τη Ferrari"

FILE - The March 3, 2002 file photo shows Ferrari's Michael Schumacher of Germany spraying champagne during podium celebrations at the Australian Formula One Grand Prix in Melbourne, Australia. Seven-time world champion Michael Schumacher confirmed Thursday Oct. 4, 2012 that he will retire for good at the end of current Formula One season. (AP Photo/Ross Land, file) AP PHOTO/ROSS LAND

Το τεράστιο κίνητρο του Μίκαελ Σουμάχερ να γίνει πρωταθλητής της Formula 1 με τη Ferrari και η ευαίσθητη προσωπικότητά του ήταν “η πηγή ενέργειας” της Scuderia τη χρυσή περίοδο του 2000-'04, σύμφωνα με τον τότε μηχανικό του Σούμι, Αντρέα Στέλλα.

Ο Ιταλός, που σήμερα είναι ο ενορχηστρωτής της μεταμόρφωσης της McLaren σε κορυφαία ομάδα της Formula 1 από τη θέση του διευθυντή της, έζησε τη χρυσή αυτή εποχή της Ferrari ως επικεφαλής μηχανικός του Μίκαελ Σουμάχερ - αλλά και τα επόμενα χρόνια του Κίμι Ράικονεν και του Φερνάντο Αλόνσο, πριν ακολουθήσει τον Ισπανό στο Ουόκινγκ το 2015.

Μιλώντας στο podcast Beyond the Grid της F1, ο Αντρέα Στέλλα έδωσε ορισμένες σπάνιες λεπτομέρειες για εκείνη τη dream team της Ferrari της περιόδου 1996-2004, που έφερε πέντε διαδοχικά πρωταθλήματα οδηγών για τον Μίκαελ Σουμάχερ και έξι τίτλους κατασκευαστών για τη Scuderia.

Ο Μίκαελ ήταν η μηχανή των συναισθημάτων, η πηγή της ενέργειας, με την επιθυμία του να κερδίζει”, είπε ο Ιταλός. “Δεν μπορώ να βρω τα κατάλληλα λόγια, διότι η φιλοδοξία του ήταν τόσο μεγάλη που χρειαζόταν μια ολόκληρη ομάδα για να τη διαχειριστεί. Ο Ζαν Τοντ, ο Ρος Μπρον και ο Λούκα ντι Μοντεζέμολο ήταν όλοι απαραίτητοι για να ισορροπήσουν και να κατανείμουν τη δύναμή του στους διαφόρους ανθρώπους της ομάδας.

Η αφοσίωση και η αποφασιστικότητά του να πετύχει με τη Ferrari ήταν το καύσιμο της ομάδας. Και ήταν πολύ μεταδοτικό: αν δεν ένιωθες το ίδιο κίνητρο και τύχαινε να συνεργαστείς μαζί του, ένιωθες να επανέρχεται αμέσως η αποφασιστικότητα”, συμπλήρωσε ο Στέλλα.

Από αριστερά: Οι Κίμι Ράικονεν, Φερνάντο Αλόνσο, Μίκαελ Σουμάχερ και Αντρέα Στέλλα στο βάθρο του GP Ευρώπης, στη Βαλένθια το 2012 AP PHOTO/ FERNANDO HERNANDEZ


Και πρόσθεσε ότι είχε πολύ μεγάλη σημασία τότε στο Μαρανέλο το δέσιμο μεταξύ των ανθρώπων της ομάδας: “Ήταν συνηθισμένο να μην νιώθεις άνετα. Αυτό ίσχυε επί μονίμου βάσεως, διότι βρισκόμασταν εκεί για να κερδίζουμε, και δεν υπήρχε άλλη επιλογή. Θέλαμε να θριαμβεύσουμε, αλλά κατά βάθος ήμασταν ακόμα συνεργάτες και αυτό μεταφραζόταν σε ένα συναισθηματικό δέσιμο, σχεδόν όπως μιας οικογένειας.

Ο Μίκαελ είναι εξαιρετικά ευαίσθητος άνθρωπος. Έπρεπε να νιώθει συνδεδεμένος με την ομάδα για να κερδίζει, και αυτό μπορούσε να σσυμβεί μόνο αν του έδινες ακριβώς τις λύσεις που έπρεπε στο αυτοκίνητο, στις ρυθμίσεις, στο traction control. Τους έδινες ένα χέρι βοηθείας, και μετέτρεπε τη βοήθεια σε επιτυχία”, κατέληξε ο Ιταλός.

TAGS FORMULA 1 F1 ΜΙΧΑΕΛ ΣΟΥΜΑΧΕΡ FERRARI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ