X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTOGP

Στη Ducati ο Κράτσλοου

Ο πιο περιζήτητος οδηγός στο MotoGP το φετινό καλοκαίρι, Καλ Κράτσλοου υπέγραψε διετές συμβόλαιο με τη Ducati, κλείνοντας την πόρτα στη Yamaha και στη Honda.

O Kαλ Κράτσλοου ζητούσε εργοστασιακή μοτοσικλέτα και μεγάλο συμβόλαιο. Τώρα! Μόνο η Ducati θα μπορούσε να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις του Βρετανού αυτό το καλοκαίρι και ο πιο περιζήτητος οδηγός αποφάσισε να πάρει το ρίσκο και να υπογράψει διετές συμβόλαιο με την Ιταλίδα κυρία.

Ο 27χρονος οδηγός θα αντικαταστήσει τον Νίκι Χέιντεν που αποτελεί παρελθόν μετά από έξι χρόνια από το "καμάρι" της Μπολόνια και θα είναι τιμέιτ του Αντρέα Ντοβιτσιόζο, ο οποίος αντικατέστησε το 2012 τον Βαλεντίνο Ρόσι στην ομάδα.

Τις τελευταίες τρεις σεζόν ο γρήγορος Κράτσλοου, μόνιμος κάτοικος της νήσου Μαν, αγωνίζεται στη δορυφορική ομάδα της Yamaha, την Tech 3 με εντυπωσιακά αποτελέσματα (έξι βάθρα και μια pole position).

Ήθελε να κάνει το άλμα σε μια μεγαλύτερη ομάδα, όμως η Yamaha δεν έχει χώρο για εκείνον στην εργοστασιακή ομάδα τουλάχιστον την επόμενη χρονιά με τους Χόρχε Λορένθο και Ρόσι να παραμένουν. Ο Κράτσλοου ζήτησε μια θέση τουλάχιστον το 2015, όμως η Yamaha δεν μπορούσε να δεσμευθεί.

Δυστυχώς η Ducati αποτελεί μεγάλο ρίσκο για κάθε οδηγό τα τελευταία χρόνια. Ο Ρόσι προέρχεται από τις δύο χειρότερες σεζόν στην καριέρα του επάνω στη Desmosedici.

" Ποιος μπορεί να πει πως η Ducati δεν θα αλλάξει; Εξαρτάται ποιον θα έχουν στην Ducati και τι θα κάνουν στη μοτοσικλέτα. Δεν φοβάμαι. Γιατί να φοβηθώ; Υπάρχει κάτι που με φοβίζει; Υπάρχει φάντασμα;", είχε δηλώσει παλιότερα ο Κράτσλοου.

TAGS MOTOGP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ