Στη σκόνη!
Το 3ο σκέλος του 7ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις ξεκίνησε στις 3 πρώτες ειδικές του πιο ξεχωριστού σκέλους
Οι Ιταλοί, κέρδισαν τις δύο από τις τρεις ειδικές, και αύξησαν κι άλλο τη διαφορά τους, από τους διώκτες τους. Πίσω τους, οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με το Ford Escort, κατάφεραν να κερδίσουν μία ειδική, και παράλληλα να δημιουργήσουν μία σημαντική διαφορά από τους τρίτους Brazzoli – Trutalli με Porsche 911.
Οι Montecristo-Πάλλας διατηρούνται στην 4η θέση της γενικής, την ώρα που οι Τσάπαλος-Πετρόπουλος με την Porsche 911, οι οποίοι ακολουθούν από την 5η θέση της γενικής, νιώθουν πλέον καυτή την ανάσα των Λυκάκη-Χατζηθεοδωρίδη, που με το Ford Escort έχουν ανέβει στην 6η θέση της γενικής.
Στην κατηγορία Regularity, η μάχη για την πρώτη θέση συνεχίζεται με αμείωτο ενδιαφέρον. Μετά την 29η δοκιμασία του αγώνα, οι Καρούμπας-Μακρυγιάννης με το Fiat 124 Spider βρίσκονται στην πρώτη θέση της γενικής με 40,9 βαθμούς ποινής. Με ελάχιστη διαφορά, ακολουθούν οι Βανέζος-Κοτζαμάνης από την Κύπρο με το Roadster, οι οποίοι έχουν 41,4 βαθμούς ποινής!
Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της κατηγορίας Sporting βρίσκονται ήδη στο Λουτράκι και έχει αρχίσει η μετατροπή τους από χωμάτινα σε ασφάλτινα. Στις 20:00 μμ το πρώτο αυτοκίνητο θα εκκινήσει από το Λουτράκι και συνολικά τα πληρώματα θα πραγματοποιήσουν τέσσερις ειδικές διαδρομές, πριν επιστρέψουν στην βάση τους για την τελευταία διανυκτέρευση.
Δηλώσεις των πρωταγωνιστών
BIANCHINI Marco - BALDACCINI Emanuele (LANCIA Stratos HF): "Στην πρώτη ειδική διαδρομή της ημέρας ήμαστε πολύ προσεκτικοί. Οι επόμενες δυο ήταν ωραίες, αλλά πάντα έχουμε στο μυαλό μας να σεβαστούμε το αυτοκίνητο. Η νύχτα έχει ειδικό βάρος στους αγώνες, οπότε ανυπομονούμε για αυτό το κομμάτι του αγώνα".
VELANIS Vassilis - VELANIS Jhn (FORD Escort RS 2000): " Το πρωινό ήταν πολύ καλό για εμάς, αφού ευχαριστηθήκαμε πολύ στο χώμα, ενώ παράλληλα αυξήσαμε τη διαφορά από τους Ιταλούς που μας ακολουθούν. Περιμένουμε τη συνέχεια, στις νυχτερινές ειδικές διαδρομές".
BRAZZOLI Enrico - TRUTALLI Simone (PORSCHE 911 3.0 SC): "Στις χωμάτινες ειδικές διαδρομές κινηθήκαμε πολύ προσεκτικά, αφού στόχος μας είναι το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Η διαφορά από τους Έλληνες αυξήθηκε, οπότε σχεδιάζουμε να επιτεθούμε στις ασφάλτινες ειδικές διαδρομές της νύχτας".