X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTORSPORTS

Στη σκόνη!

Bianchini-Baldaccini ιστορικο ακροπολις

Το 3ο σκέλος του 7ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις ξεκίνησε στις 3 πρώτες ειδικές του πιο ξεχωριστού σκέλους

Εκτός από τις τρεις χωμάτινες ειδικές που άνοιξαν την αυλαία της σημερινής ημέρας, σήμερα στις 20:00 τα πληρώματα θα βρεθούν και πάλι στα βουνά, για να αγωνιστούν βράδυ σε ασφάλτινες ειδικές διαδρομές. Μία εικόνα αναμφίβολα διαφορετική, ξεχωριστή, η οποία αναμένεται να μας ταξιδέψει σε άλλες εποχές. Τότε, που οι αγώνες Ράλλυ δεν γνώριζαν ωράριο και αποτελούσαν μία πραγματικά περιπέτεια σε όλη τη διάρκεια της ημέρας. Πριν όμως τα πληρώματα βρεθούν στις βραδινές ειδικές, πήραν ακόμα μία και μάλιστα για τελευταία φορά, γεύση από τις χωμάτινες ειδικές διαδρομές του αγώνα. Στα Εξαμίλλια, τις Μυκήνες και τα Αθίκια, γράφτηκε ο... χωμάτινος επίλογος, με τους Bianchini-Baldaccini να είναι για ακόμα μία φορά οι μεγάλοι πρωταγωνιστές με την Lancia Stratos.

Οι Ιταλοί, κέρδισαν τις δύο από τις τρεις ειδικές, και αύξησαν κι άλλο τη διαφορά τους, από τους διώκτες τους. Πίσω τους, οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με το Ford Escort, κατάφεραν να κερδίσουν μία ειδική, και παράλληλα να δημιουργήσουν μία σημαντική διαφορά από τους τρίτους Brazzoli – Trutalli με Porsche 911.

Οι Montecristo-Πάλλας διατηρούνται στην 4η θέση της γενικής, την ώρα που οι Τσάπαλος-Πετρόπουλος με την Porsche 911, οι οποίοι ακολουθούν από την 5η θέση της γενικής, νιώθουν πλέον καυτή την ανάσα των Λυκάκη-Χατζηθεοδωρίδη, που με το Ford Escort έχουν ανέβει στην 6η θέση της γενικής.

Στην κατηγορία Regularity, η μάχη για την πρώτη θέση συνεχίζεται με αμείωτο ενδιαφέρον. Μετά την 29η δοκιμασία του αγώνα, οι Καρούμπας-Μακρυγιάννης με το Fiat 124 Spider βρίσκονται στην πρώτη θέση της γενικής με 40,9 βαθμούς ποινής. Με ελάχιστη διαφορά, ακολουθούν οι Βανέζος-Κοτζαμάνης από την Κύπρο με το Roadster, οι οποίοι έχουν 41,4 βαθμούς ποινής!

Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της κατηγορίας Sporting βρίσκονται ήδη στο Λουτράκι και έχει αρχίσει η μετατροπή τους από χωμάτινα σε ασφάλτινα. Στις 20:00 μμ το πρώτο αυτοκίνητο θα εκκινήσει από το Λουτράκι και συνολικά τα πληρώματα θα πραγματοποιήσουν τέσσερις ειδικές διαδρομές, πριν επιστρέψουν στην βάση τους για την τελευταία διανυκτέρευση.

Δηλώσεις των πρωταγωνιστών


BIANCHINI Marco - BALDACCINI Emanuele (LANCIA Stratos HF): "Στην πρώτη ειδική διαδρομή της ημέρας ήμαστε πολύ προσεκτικοί. Οι επόμενες δυο ήταν ωραίες, αλλά πάντα έχουμε στο μυαλό μας να σεβαστούμε το αυτοκίνητο. Η νύχτα έχει ειδικό βάρος στους αγώνες, οπότε ανυπομονούμε για αυτό το κομμάτι του αγώνα".

VELANIS Vassilis - VELANIS Jhn (FORD Escort RS 2000): " Το πρωινό ήταν πολύ καλό για εμάς, αφού ευχαριστηθήκαμε πολύ στο χώμα, ενώ παράλληλα αυξήσαμε τη διαφορά από τους Ιταλούς που μας ακολουθούν. Περιμένουμε τη συνέχεια, στις νυχτερινές ειδικές διαδρομές".

BRAZZOLI Enrico - TRUTALLI Simone (PORSCHE 911 3.0 SC): "Στις χωμάτινες ειδικές διαδρομές κινηθήκαμε πολύ προσεκτικά, αφού στόχος μας είναι το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Η διαφορά από τους Έλληνες αυξήθηκε, οπότε σχεδιάζουμε να επιτεθούμε στις ασφάλτινες ειδικές διαδρομές της νύχτας".














ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ