FORMULA 1

Στην ιστορική Σίλβερστοουν...

Στην ιστορική Σίλβερστοουν...
σιλβερστοουν

Ο ένατος αγώνας της φετινής σεζόν, πλησιάζει με τη ιστορική πίστα του Σίλβερστοουν να είναι "οικοδέσποινα"

Λίγες ημέρες πέρασαν απο το 1-2 της Ferrari στη πίστα του Μάνι Κούρ και ο αγώνας στο Σίλβερστοουν πλησιάζει και μας αφήνει υποσχέσεις για νέα μεγάλη κόντρα. ΜcLaren και Ferrari θέλουν η καθέμια για διαφορετικούς λόγους τη νίκη στη Βρετανία και η μάχη προβλέπεται "καυτή".
Νίκη στην έδρα της θέλει η McLaren
Οι πάντες στην ΜcLaren, θέλουν να επιστρέψουν στις επιτυχίες στη Αγγλική πίστα τόσο για να απαντήσουν στο 1-2 της Ferrari, όσο και για να πανηγυρίσουν μπροστά στο κοινό της χώρας τους. Ιδιαίτερα ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Λιούις Χάμιλτον, ζητάει διακαώς τη νίκη μπροστά στους συμπατριώτες του που περιμένουν πως και πως να τον απολαύσουν απο κοντά.

Το κίνητρο είναι πιο μεγάλο απο κάθε άλλη φορά για το ρούκι πιλότο της McLaren και πολύ είναι αυτοί που τον θεωρούν φαβορί. Ο ομόσταβλος του Χάμιλτον, Φερνάντο Αλόνσο, απογοήτευσε για άλλη μια φορά στο Μάνι Κουρ, τερματίζοντας στη έβδομη θέση με αποτέλεσμα να απομακρυνθεί κι' άλλο απο τη κορυφή και η νίκη στη Βρετανία είναι μονόδρομος.

Να επαναλάβει το θρίαμβο του Μάνι Κουρ η Ferrari
Τα χαμόγελα επέστρεψαν στις τάξεις της Ferrari μετά το 1-2 στο Μάνι Κουρ, όμως δε κράτησαν για πολύ, καθώς σε διάστημα λίγων ημερών έρχεται ο αγώνας στο Σίλβερστοουν. Παρά τη νίκη του στην Γαλλία, ο Κίμι Ραΐκόνεν, συνεχίζει να έχει μεγάλη διαφορά απο την κορυφή και μια δεύτερη συνεχόμενη επιτυχία, θα ήταν ιδανική για να επιστρέψει στο κηνύγι του πρωταθλήματος.

Ο Φελίπε Μάσα, που έχασε τη πρωτιά στο Μάνι Κουρ απο τον τιμ μέιτ του παραμένει στη τρίτη θέση της βαθμολογίας και ζητάει νίκη που θα τον βοηθήσει να μπει σφήνα στους δύο πρωτοπόρους πιλότος της McLaren.

Αξιόπιστη ΒMW, επιστρέφει η Renault
Σ' ότι αφορά τη BMW, η Γερμανική εταιρία αποδεικνυεί αγώνα με τον αγώνα πως είναι μια απο τις πιο αξιόπιστες ομάδες του πρωταθλήματος και δε φαίνεται να απειλείται ουσιαστικά απο κανέναν για τη τρίτη θέση. Η επιστροφή του Ρόμπερτ Κούμπιτσα έφερε το 4-5 για τη BMW, με το Νικ Χάιντφιλντ οδηγώντας ώριμα να κατακτά τη πέμπτη θέση και να ανανεώνει για δύο ακόμη χρόνια το συμβόλαιο του με την Γερμανική εταιρία.

Η Renault, δείχνει συνεχώς σημάδια βελτίωσης σε σχέση με το ξεκίνημα της σεζόν, όμως και πάλι δε θυμίζει σε τίποτα τις εμφανίσεις των προηγούμενων δύο ετών που της έδωσαν το πρωτάθλημα. Ο Τζιανκάρλο Φισικέλα, βρίσκει το φόρμα του δείχνοντας ανταγωνιστικός, ενώ ο ρούκι πιλότος της Γαλλικής εταιρίας, Χέικι Κοβαλάινεν, δείχνει να εξοικιώνεται με τις απαιτήσεις της Renault και της F1.

H πίστα
Καλώς ήλθατε στην πίστα που έγινε ο πρώτος αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Από το 1992 και μετά προστέθηκαν μερικές στροφές στο Σίλβερστόουν ώστε να μειωθούν οι ταχύτητες, που είχαν φτάσει σε υπερβολικά νούμερα.

Το Grand Prix της Μεγάλης Βρετανίας είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το παγκόσμιο πρωτάθλημα για τρεις λόγους. 1) είναι η γηραιότερη πίστα στο καλεντάρι, 2) η Αγγλία συμμετέχει στο πρωτάθλημα με τέσσερις ομάδες (McLaren, Williams, Red Bull, Renault) και 3).

Από την πλευρά των πιλότων η 5.1 χιλιομέτρων πίστα του Σίλβερστόουν είναι η καλύτερα σχεδιασμένη πίστα στο καλεντάρι και σε αυτό έχουν βοηθήσει οι πολλές αλλαγές. Όπως οι περισσότερες πίστες στην Βρετανία αρχικά το Σίλβερστόουν αρχικά ήταν ένα αεροδρόμιο του B' ΠΠ.

Οι τελευταίες αλλαγές αφορούν τα καινούργια πιτς και τη διαδρομή, έτσι ώστε να δίνει περισσότερο θέαμα στους θεατές. Για να επικρατήσει ένας οδηγός στην Αγγλία θα πρέπει να διαθέτει αρκετό θάρρος και πολύ καλή φυσική κατάσταση σε μία πίστα που χαρακτηρίζεται από την ταχύτητά της.

Ρεκόρ ταχύτερου γύρου (2004): Μίκαελ Σουμάχερ Ferrari – 1'18''739
Ταχύτερος γύρος 2006: Φερνάντο Αλόνσο Renault- 1'20''253
Ρεκόρ Pole Position (2004): Κίμι Ραϊκόνεν McLaren – 1'18''233
Τελευταία Pole Position (2006): Φερνάντο Αλόνσο Renault - 1'20''253
Το πόντιουμ του 2006: Φερνάντο Αλόνσο - Μίκαελ Σουμάχερ – Κίμι Ραϊκόνεν




























TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ