Στο ρελαντί ο Μάσα
Ο Φελίπε Μάσα, ήταν ο μεγάλος νικητής του Ισπανικού γκραν πρι. Δεύτερος ο Χάμιλτον, τρίτος ο Αλόνσο
Το 'πε και το ΄κανε ο Φελίπε Μάσα, οποίος λίγες μέρες πριν απο την έναρξη του Ισπανικού γκραν πρι διαλαλούσε με σιγουρία πως θα κατακτήσει την νίκη στη πιστα της Βαρκελώνης και τα κατάφερε. Ο Βραζιλιάνος πιλότος της "σκουντερία" ήταν αλάνθαστος και με άψογη οδήγηση πήρε την δεύτερη συνεχόμενη νίκη του σε 4 αγώνες στο φετινό πρώταθλημα.
Όλα τα λεφτά η εκκίνηση
Από το πρώτα δευτερόλεπτα η μάχη για την πρώτη θέση ήταν πραγματικά συναρπαστική. Ο Φερνάντο Αλόνσο ξεκίνησε εκπληκτικά έφτασε δίπλα στο Φελίπε Μάσα αλλά ο Βραζιλιάνος πιλότος της "σκουντερία" αποδείχτηκε πολύ σκληρό καρύδι και διατήρησε την πρώτη θέση.
Μάλιστα σε κάποιο σημείο τα δύο μονοθέσια των Μάσα και Αλόνσο είχαν μια επαφή, και ανάγκασαν τον Ισπανό πρωταθλητή να βγεί εκτός πίστας για λίγα δευτερόλεπτα, πέφτοντας στη τέταρτη θέση. Άλλη μια κόντρα που έκλεψε την παράσταση ήταν αυτή ανάμεσα στο Κίμι Ραΐκόνεν και τον Χάμιλτον που βρήκε νικητή με πολύ καλή εκκίνηση τον Άγγλο πιλότο της McLaren.
Εύκολη η συνέχεια για Μάσα
Μετά την εκκίνηση και τη διατήρηση της πρώτης θέσης ο Φελίπε Μάσα δεν απειλήθηκε ουσιαστικά σε καμία στιγμή του αγώνα και με την διαφορά απο το δεύτερο Λούις Χάμιλτον όσο περνούσαν οι γύροι να αυξάνεται κατάφερε να πάρει μια σπουδαία νίκη, τη δεύτερη σε 4 αγώνες τη φετινή σεζόν. Τα πράγματα δεν πήγαν το ίδιο καλά για τον ομόσταυλο του Μάσα, Κίμι Ραΐκόνεν καθώς ένα πρόβλημα στη δεξιά μπροστινή ανάρτηση του μονοθεσίου του, στον ένατο γύρο, έδωσαν πρώορο τέλος στον αγώνα για τον Φινλανδό.
Η κατάσταση στις πρώτες θέσεις δεν άλλαξε, με τον Μάσα να παίρνει τη νίκη, ενώ τον Λούις Χάμιλτον τερματίζοντας στη δεύτερη θέση, να συνεχίζει να σπάει τα ρεκόρ ανεβαίνοντας για τέταρτη συνεχόμενη φορά στο πόντιουμ, στους τέσσερις πρώτους αγώνες της καριέρας του. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Φερνάντο Αλόνσο που δεν κατάφερε να πάρει τη νίκη μπροστά στο κοινό της χώρας του.
Η τελική κατάταξη του γκραν πρι της Βαρκελώνης
1. Φελίπε Μάσα (Ferrari) 1:31:36.230
2. Λούις Χάμιλτον (McLaren) +6.790
3. Φερνάντο Αλόνσο (McLaren) +17.456
4. Ρόμπερτ Κούμπιτσα (BMW) +31.615
5. Ντέιβιντ Κούλθαρντ (Red Bull) +58.331
6. Νίκο Ρόζμπεργκ (Williams) +59.538
7. Χέικι Κοβαλάΐνεν (Renault) +1'02.128
8. Τακούμα Σάτο (Super Aguri) +1 γύρο
9. Τζιανκάρλο Φισικέλα (Renault) +1 γύρο
10. Ρούμπενς Μπαρικέλο (Honda) +1 γύρο
11. Άντονι Ντάβιντσον (Super Aguri) +1 γύρο
12. Τζέισον Μπάτον (Honda) +1 γύρο
13. Άντριαν Σούτιλ (Spyker) +2 γύρους
14. Κρίστιαν Άλμπερς (Spyker) +2 γύρους
Εγκατέλειψαν
Νίκι Χάιντφιλντ (BMW)
Ράλφ Σουμάχερ (Toyota)
Βιταντόνιο Λιουίτζι (Toro Rosso)
Σκότ Σπίντ (Toro Rosso)
Κίμι Ραΐκόνεν (Ferrari)
Γιάρνο Τρούλι (Toyota)
Μάρκ Γουέμπερ (Red Bull)
Άλεξ Βούρτζ (Williams)
Βαθμολογία οδηγών
1. Λούις Χάμιλτον (McLaren) 30
2. Φερνάντο Αλόνσο (McLaren) 28
3. Φελίπε Μάσα (Ferrari) 27
4. Κίμι Ραΐκόνεν (Ferrari) 22
5. Νίκι Χάιντφιλντ (BMW) 15
6. Ρόμπερτ Κούμπιτσα (BMW) 8
- Τζιανκάρλο Φισικέλα (Renault) 8
7. Nίκο Ρόζμπεργκ (Williams) 5
8. Ντέιβιντ Κούλθαρντ (Red Bull) 4
-. Γιάρνο Τρούλι (Toyota) 4
9. Xέικι Κοβαλάινεν (Renault) 3
10. Tακούμα Σάτο (Super Aguri) 1
-. Ράλφ Σουμάχερ (Toyota) 1
Bαθμολογία κατασκευαστών
1. McLaren 58
2. Ferrari 49
3. BMW 23
4. Renault 11
5. Williams 5
-. Toyota 5
6. Red Bull 4
7. Super Aguri 1
Όλα τα λεφτά η εκκίνηση
Από το πρώτα δευτερόλεπτα η μάχη για την πρώτη θέση ήταν πραγματικά συναρπαστική. Ο Φερνάντο Αλόνσο ξεκίνησε εκπληκτικά έφτασε δίπλα στο Φελίπε Μάσα αλλά ο Βραζιλιάνος πιλότος της "σκουντερία" αποδείχτηκε πολύ σκληρό καρύδι και διατήρησε την πρώτη θέση.
Μάλιστα σε κάποιο σημείο τα δύο μονοθέσια των Μάσα και Αλόνσο είχαν μια επαφή, και ανάγκασαν τον Ισπανό πρωταθλητή να βγεί εκτός πίστας για λίγα δευτερόλεπτα, πέφτοντας στη τέταρτη θέση. Άλλη μια κόντρα που έκλεψε την παράσταση ήταν αυτή ανάμεσα στο Κίμι Ραΐκόνεν και τον Χάμιλτον που βρήκε νικητή με πολύ καλή εκκίνηση τον Άγγλο πιλότο της McLaren.
Εύκολη η συνέχεια για Μάσα
Μετά την εκκίνηση και τη διατήρηση της πρώτης θέσης ο Φελίπε Μάσα δεν απειλήθηκε ουσιαστικά σε καμία στιγμή του αγώνα και με την διαφορά απο το δεύτερο Λούις Χάμιλτον όσο περνούσαν οι γύροι να αυξάνεται κατάφερε να πάρει μια σπουδαία νίκη, τη δεύτερη σε 4 αγώνες τη φετινή σεζόν. Τα πράγματα δεν πήγαν το ίδιο καλά για τον ομόσταυλο του Μάσα, Κίμι Ραΐκόνεν καθώς ένα πρόβλημα στη δεξιά μπροστινή ανάρτηση του μονοθεσίου του, στον ένατο γύρο, έδωσαν πρώορο τέλος στον αγώνα για τον Φινλανδό.
Η κατάσταση στις πρώτες θέσεις δεν άλλαξε, με τον Μάσα να παίρνει τη νίκη, ενώ τον Λούις Χάμιλτον τερματίζοντας στη δεύτερη θέση, να συνεχίζει να σπάει τα ρεκόρ ανεβαίνοντας για τέταρτη συνεχόμενη φορά στο πόντιουμ, στους τέσσερις πρώτους αγώνες της καριέρας του. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Φερνάντο Αλόνσο που δεν κατάφερε να πάρει τη νίκη μπροστά στο κοινό της χώρας του.
Η τελική κατάταξη του γκραν πρι της Βαρκελώνης
1. Φελίπε Μάσα (Ferrari) 1:31:36.230
2. Λούις Χάμιλτον (McLaren) +6.790
3. Φερνάντο Αλόνσο (McLaren) +17.456
4. Ρόμπερτ Κούμπιτσα (BMW) +31.615
5. Ντέιβιντ Κούλθαρντ (Red Bull) +58.331
6. Νίκο Ρόζμπεργκ (Williams) +59.538
7. Χέικι Κοβαλάΐνεν (Renault) +1'02.128
8. Τακούμα Σάτο (Super Aguri) +1 γύρο
9. Τζιανκάρλο Φισικέλα (Renault) +1 γύρο
10. Ρούμπενς Μπαρικέλο (Honda) +1 γύρο
11. Άντονι Ντάβιντσον (Super Aguri) +1 γύρο
12. Τζέισον Μπάτον (Honda) +1 γύρο
13. Άντριαν Σούτιλ (Spyker) +2 γύρους
14. Κρίστιαν Άλμπερς (Spyker) +2 γύρους
Εγκατέλειψαν
Νίκι Χάιντφιλντ (BMW)
Ράλφ Σουμάχερ (Toyota)
Βιταντόνιο Λιουίτζι (Toro Rosso)
Σκότ Σπίντ (Toro Rosso)
Κίμι Ραΐκόνεν (Ferrari)
Γιάρνο Τρούλι (Toyota)
Μάρκ Γουέμπερ (Red Bull)
Άλεξ Βούρτζ (Williams)
Βαθμολογία οδηγών
1. Λούις Χάμιλτον (McLaren) 30
2. Φερνάντο Αλόνσο (McLaren) 28
3. Φελίπε Μάσα (Ferrari) 27
4. Κίμι Ραΐκόνεν (Ferrari) 22
5. Νίκι Χάιντφιλντ (BMW) 15
6. Ρόμπερτ Κούμπιτσα (BMW) 8
- Τζιανκάρλο Φισικέλα (Renault) 8
7. Nίκο Ρόζμπεργκ (Williams) 5
8. Ντέιβιντ Κούλθαρντ (Red Bull) 4
-. Γιάρνο Τρούλι (Toyota) 4
9. Xέικι Κοβαλάινεν (Renault) 3
10. Tακούμα Σάτο (Super Aguri) 1
-. Ράλφ Σουμάχερ (Toyota) 1
Bαθμολογία κατασκευαστών
1. McLaren 58
2. Ferrari 49
3. BMW 23
4. Renault 11
5. Williams 5
-. Toyota 5
6. Red Bull 4
7. Super Aguri 1