Στόνερ... για φίλημα
Ο Κέισι Στόνερ κατέκτησε μια πολύ δύσκολη νίκη στη πίστα της Βαρκελώνης, αφήνοντας δεύτερο το Βαλεντίνο Ρόσι
Στο πιο συναραπαστικό αγώνα του πρωταθλήματος με αμέτρητες προσπεράσεις και αλεπάλληλες εναλλαγές στις πρώτες θέσεις, ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Κέισι Στόνερ, με δυνατό σύμμαχο τις "άπιαστες" επιδόσεις της Ducati, κατάφερε να κατακτήσει τη νίκη στο Καταλανικό γκραν πρι και αύξησε τη διαφορά στους 14 βαθμούς απο το δεύτερο Βαλεντίνο Ρόσι.
Το έργο του 21χρονου Αυστραλού, μόνο εύκολο δεν ήταν καθώς η πίεση απο το "γιατρό" και το Ντάνι Πεντρόσα ήταν πραγματικά ασφυκτική, όμως τελικά ο Στόνερ αποδείχτηκε "σκληρό καρύδι" και με το αβαντάζ των υψηλών ταχυτήτων στην ευθεία πήρε μια σπουδαία και δύσκολη νίκη.
H αρχή είναι το ήμισυ του παντός...
Τα φώτα της εκκίνησης έσβησαν, με το Βαλεντίνο Ρόσι να μην εκμεταλεύεται το πλεονέκτημα της pole position και το Ντάνι Πεντρόσα να ξεκινάει ιδανικά και να βρίσκεται στη πρώτη θέση, έχοντας πίσω του τον Κέισι Στόνερ. Όμως όχι για πολύ καθώς ο Αυστραλός αναβάτης της Ducati, απο το πρώτη κιόλας μεγάλη ευθεία με τις επιδόσεις της Ιταλικής μοτοσυκλέτας να μοιάζουν ασυναγώνιστες κατάφερε να περάσει τον Ισπανό και να οδηγεί εκείνος πλεόν τον αγώνα.Όσο για τον Ρόσι προς στιγμήν ήταν τέταρτος, όμως δεν δυσκολεύτηκε να περάσει στη τρίτη θέση.
Αγωνία μέχρι τη τελευταία στροφή
Πραγματικά όποιος είδε για πρώτη φόρα αγώνα MotoGP σήμερα, σίγουρα θα γίνει μεγάλος θαυμαστής του αθλήματος. Οι συνεχείς εναλλαγές στη πρώτη θέση, οι αμέτρητες συγκινήσεις, η αγωνία μέχρι και τη τελαυταία στροφή και σκληρή μάχη ανάμεσα σε τρεις, δίνουν στο γκραν πρι της Βαρκελώνης το τίτλο του καλύτερου και πιο συναρπαστικού αγώνα της φετινής σεζόν.
Συνεχείς εναλλαγές
Μπορεί ο Κέισι Στόνερ να πρωπορευόταν απο το πρώτο γύρο, όμως για να καταφέρει τελικά να πάρει τη νίκη περασε απο χίλια κύμματα καθώς ο Βαλεντίνο Ρόσι του άσκησε τρομερή πίεση. Ο Ιταλός σούπερ σταρ κατάφερε 15 γύρους πριν το τέλος να περάσει το εμπόδιο του Ντάνι Πεντρόσα και να πλασαριστεί στη δεύτερη θέση , αρχίζοντας την αντεπίθεση.
Οι αποστάσεις ανάμεσα στις τρεις πρώτες μοτοσυκλέτες ήταν μικρές και οι απόπειρες για προσπεράσεις πολλές. Μάλιστα ο "γιατρός" 8 γύρους πριν απο τον τερματισμό κατάφερε να περάσει το Στόνερ και να πάρει εκείνος τα ηνία του αγώνα. Η χαρά του Ρόσι και των υπευθύνων της FIAT Yamaha δεν κράτησε πολύ καθώς ένα γύρο αργότερα, οι τελικές ταχύτητες της Ducati, έδωσαν και πάλι τη πρωτιά στον 21χρονο Αυστραλό αναβάτη.
Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δεν το έβαλε κάτω, ξεκίνησε νέα αντεπίθεση και κατάφερε να περάσει και πάλι πρώτος 4 μόλις γύρους πριν το τερματισμό. Λογάριασε όμως χωρίς τον...Στόνερ καθώς ο Αυστραλός δεν είχε πει τη τελευταία του κουβέντα και τη "ξεστόμισε" τελικά 2 γύρους πριν πέσει η καρό σημαία του τερματισμού, με αποτέλεσμα ο "γιατρός" να μην έχει τα χρονικά περιθώρια που θα ήθελε για να αντιδράσει. Οι απόπειρες του Ρόσι για προσπέρασμα έγιναν όμως δεν είχα happy end για τον Ιταλό, που βρίσκεται πλέον 14 βαθμούς πίσω απο το Στόνερ στη βαθμολογία των αναβατών.
Αναλυτικά η τελική κατάταξη του γκραν πρι της Βαρκελώνης
Βαθμολογία αναβατών
Βαθμολογία κατασκευαστών
Βαθμολογία ομάδων
Το έργο του 21χρονου Αυστραλού, μόνο εύκολο δεν ήταν καθώς η πίεση απο το "γιατρό" και το Ντάνι Πεντρόσα ήταν πραγματικά ασφυκτική, όμως τελικά ο Στόνερ αποδείχτηκε "σκληρό καρύδι" και με το αβαντάζ των υψηλών ταχυτήτων στην ευθεία πήρε μια σπουδαία και δύσκολη νίκη.
H αρχή είναι το ήμισυ του παντός...
Τα φώτα της εκκίνησης έσβησαν, με το Βαλεντίνο Ρόσι να μην εκμεταλεύεται το πλεονέκτημα της pole position και το Ντάνι Πεντρόσα να ξεκινάει ιδανικά και να βρίσκεται στη πρώτη θέση, έχοντας πίσω του τον Κέισι Στόνερ. Όμως όχι για πολύ καθώς ο Αυστραλός αναβάτης της Ducati, απο το πρώτη κιόλας μεγάλη ευθεία με τις επιδόσεις της Ιταλικής μοτοσυκλέτας να μοιάζουν ασυναγώνιστες κατάφερε να περάσει τον Ισπανό και να οδηγεί εκείνος πλεόν τον αγώνα.Όσο για τον Ρόσι προς στιγμήν ήταν τέταρτος, όμως δεν δυσκολεύτηκε να περάσει στη τρίτη θέση.
Αγωνία μέχρι τη τελευταία στροφή
Πραγματικά όποιος είδε για πρώτη φόρα αγώνα MotoGP σήμερα, σίγουρα θα γίνει μεγάλος θαυμαστής του αθλήματος. Οι συνεχείς εναλλαγές στη πρώτη θέση, οι αμέτρητες συγκινήσεις, η αγωνία μέχρι και τη τελαυταία στροφή και σκληρή μάχη ανάμεσα σε τρεις, δίνουν στο γκραν πρι της Βαρκελώνης το τίτλο του καλύτερου και πιο συναρπαστικού αγώνα της φετινής σεζόν.
Συνεχείς εναλλαγές
Μπορεί ο Κέισι Στόνερ να πρωπορευόταν απο το πρώτο γύρο, όμως για να καταφέρει τελικά να πάρει τη νίκη περασε απο χίλια κύμματα καθώς ο Βαλεντίνο Ρόσι του άσκησε τρομερή πίεση. Ο Ιταλός σούπερ σταρ κατάφερε 15 γύρους πριν το τέλος να περάσει το εμπόδιο του Ντάνι Πεντρόσα και να πλασαριστεί στη δεύτερη θέση , αρχίζοντας την αντεπίθεση.
Οι αποστάσεις ανάμεσα στις τρεις πρώτες μοτοσυκλέτες ήταν μικρές και οι απόπειρες για προσπεράσεις πολλές. Μάλιστα ο "γιατρός" 8 γύρους πριν απο τον τερματισμό κατάφερε να περάσει το Στόνερ και να πάρει εκείνος τα ηνία του αγώνα. Η χαρά του Ρόσι και των υπευθύνων της FIAT Yamaha δεν κράτησε πολύ καθώς ένα γύρο αργότερα, οι τελικές ταχύτητες της Ducati, έδωσαν και πάλι τη πρωτιά στον 21χρονο Αυστραλό αναβάτη.
Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δεν το έβαλε κάτω, ξεκίνησε νέα αντεπίθεση και κατάφερε να περάσει και πάλι πρώτος 4 μόλις γύρους πριν το τερματισμό. Λογάριασε όμως χωρίς τον...Στόνερ καθώς ο Αυστραλός δεν είχε πει τη τελευταία του κουβέντα και τη "ξεστόμισε" τελικά 2 γύρους πριν πέσει η καρό σημαία του τερματισμού, με αποτέλεσμα ο "γιατρός" να μην έχει τα χρονικά περιθώρια που θα ήθελε για να αντιδράσει. Οι απόπειρες του Ρόσι για προσπέρασμα έγιναν όμως δεν είχα happy end για τον Ιταλό, που βρίσκεται πλέον 14 βαθμούς πίσω απο το Στόνερ στη βαθμολογία των αναβατών.
Αναλυτικά η τελική κατάταξη του γκραν πρι της Βαρκελώνης
ΘΕΣΗ | ΑΡΙΘ. | ΑΝΑΒΑΤΗΣ | ΧΩΡΑ | ΟΜΑΔΑ | ΧΡΟΝΟΣ | Χ.Α.Ω | ΒΑΘΜΟΙ |
1 | 27 | Κέισι Στόνερ | AUS | Ducati Marlboro | 43'16.907 | 163.821 | 25 |
2 | 46 | Βαλεντίνο Ρόσι | ITA | FIAT Yamaha | 43'16.976 | 163.817 | 20 |
3 | 26 | Ντάνι Πεντρόσα | SPA | Repsol Honda | 43'17.297 | 163.797 | 16 |
4 | 21 | Τζον Χόπκινς | USA | Rizla Suzuki | 43'24.721 | 163.330 | 13 |
5 | 14 | Ραντι Ντε Πουνιέ | FRA | Kawasaki Racing | 43'34.760 | 162.703 | 11 |
6 | 65 | Λόρις Καπιρόσι | ITA | Ducati Marlboro | 43'36.316 | 162.606 | 10 |
7 | 71 | Κρις Βερμιούλεν | AUS | Rizla Suzuki | 43'36.402 | 162.601 | 9 |
8 | 4 | Άλεξ Μπάρος | BRA | Pramac d'Antin | 43'41.769 | 162.268 | 8 |
9 | 33 | Μάρκο Μελάντρι | ITA | Honda Gresini | 43'41.870 | 162.262 | 7 |
10 | 5 | Κόλιν Έντουαρντς | USA | FIAT Yamaha | 43'52.255 | 161.621 | 6 |
11 | 1 | Νίκι Χέιντεν | USA | Repsol Honda | 43'53.208 | 161.563 | 5 |
12 | 6 | Μακότο Ταμάντα | JPN | Dunlop Yamaha | 43'55.627 | 161.415 | 4 |
13 | 66 | Άλεξ Χόφμαν | GER | Pramac d'Antin | 43'57.841 | 161.279 | 3 |
14 | 50 | Σιλβέ Ζουιντολί | FRA | Dunlop Yamaha | 44'01.306 | 161.068 | 2 |
15 | 56 | Σίνια Νακάνο | JPN | Konica Minolta Honda | 44'11.010 | 160.470 | 1 |
16 | 10 | Κένι Ρόμπερτς Τζ. | USA | Team Roberts | 44'16.562 | 160.143 | - |
17 | 7 | Κάρλος Τσέκα | SPA | Honda LCR | 44'19.222 | 159.982 | - |
18 | 80 | Κούρτις Ρόμπερτς | USA | Team Roberts | 44'20.229 | 159.922 | - |
19 | 24 | Τόνι Ελίας | SPA | Honda Gresini | εγκατέλειψε | 162.823 | - |
Βαθμολογία αναβατών
ΘΕΣΗ | ΑΝΑΒΑΤΗΣ | ΧΩΡΑ | ΒΑΘΜΟΙ |
1 | Κέισι Στόνερ | AUS | 140 |
2 | Βαλεντίνο Ρόσι | ITA | 126 |
3 | Ντάνι Πεντρόσα | SPA | 98 |
4 | Μάρκο Μελάντρι | ITA | 75 |
5 | Κρις Βερμιούλεν | AUS | 72 |
6 | Τζον Χόπκινς | USA | 72 |
7 | Λόρις Καπιρόσι | ITA | 57 |
8 | Άλεξ Μπάρος | BRA | 51 |
9 | Τόνι Ελίας | SPA | 45 |
10 | Κόλιν Έντουαρντς | USA | 45 |
11 | Νίκι Χέιντεν | USA | 41 |
12 | Άλεξ Χόφμαν | GER | 38 |
13 | Ραντί Ντε Πουνιέ | FRA | 30 |
14 | Κάρλος Τσέκα | SPA | 20 |
15 | Σινία Νακάνο | JPN | 19 |
16 | Μακότο Ταμάντα | JPN | 16 |
17 | Σιλβέ Ζουιντολί | FRA | 16 |
18 | Νιέτο | SPA | 5 |
19 | Ολιβιέ Ζακ | FRA | 4 |
20 | Κένι Ρόμπερτς Τζ. | USA | 4 |
Βαθμολογία κατασκευαστών
ΘΕΣΗ | ΟΜΑΔΑ | ΒΑΘΜΟΙ |
1 | Ducati Marlboro | 197 |
2 | FIAT Yamaha | 171 |
3 | Rizla Suzuki | 144 |
4 | Repsol Honda | 139 |
5 | Gresini Honda | 120 |
6 | Pramac d'Antin | 89 |
7 | Kawasaki Racing | 39 |
8 | Dunlop Yamaha | 32 |
9 | Honda LCR | 20 |
10 | Konica Minolta Honda | 19 |
11 | Team Roberts | 4 |
Βαθμολογία ομάδων
ΘΕΣΗ | ΟΜΑΔΑ | ΒΑΘΜΟΙ |
1 | DUCATI | 143 |
2 | YAMAHA | 126 |
3 | HONDA | 125 |
4 | SUZUKI | 95 |
5 | KAWASAKI | 39 |
6 | KR212V | 4 |