MOTOGP

Στόνερ... για φίλημα

Στόνερ... για φίλημα
στονερ

Ο Κέισι Στόνερ κατέκτησε μια πολύ δύσκολη νίκη στη πίστα της Βαρκελώνης, αφήνοντας δεύτερο το Βαλεντίνο Ρόσι

Στο πιο συναραπαστικό αγώνα του πρωταθλήματος με αμέτρητες προσπεράσεις και αλεπάλληλες εναλλαγές στις πρώτες θέσεις, ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Κέισι Στόνερ, με δυνατό σύμμαχο τις "άπιαστες" επιδόσεις της Ducati, κατάφερε να κατακτήσει τη νίκη στο Καταλανικό γκραν πρι και αύξησε τη διαφορά στους 14 βαθμούς απο το δεύτερο Βαλεντίνο Ρόσι.
Το έργο του 21χρονου Αυστραλού, μόνο εύκολο δεν ήταν καθώς η πίεση απο το "γιατρό" και το Ντάνι Πεντρόσα ήταν πραγματικά ασφυκτική, όμως τελικά ο Στόνερ αποδείχτηκε "σκληρό καρύδι" και με το αβαντάζ των υψηλών ταχυτήτων στην ευθεία πήρε μια σπουδαία και δύσκολη νίκη.

H αρχή είναι το ήμισυ του παντός...



Τα φώτα της εκκίνησης έσβησαν, με το Βαλεντίνο Ρόσι να μην εκμεταλεύεται το πλεονέκτημα της pole position και το Ντάνι Πεντρόσα να ξεκινάει ιδανικά και να βρίσκεται στη πρώτη θέση, έχοντας πίσω του τον Κέισι Στόνερ. Όμως όχι για πολύ καθώς ο Αυστραλός αναβάτης της Ducati, απο το πρώτη κιόλας μεγάλη ευθεία με τις επιδόσεις της Ιταλικής μοτοσυκλέτας να μοιάζουν ασυναγώνιστες κατάφερε να περάσει τον Ισπανό και να οδηγεί εκείνος πλεόν τον αγώνα.Όσο για τον Ρόσι προς στιγμήν ήταν τέταρτος, όμως δεν δυσκολεύτηκε να περάσει στη τρίτη θέση.

Αγωνία μέχρι τη τελευταία στροφή



Πραγματικά όποιος είδε για πρώτη φόρα αγώνα MotoGP σήμερα, σίγουρα θα γίνει μεγάλος θαυμαστής του αθλήματος. Οι συνεχείς εναλλαγές στη πρώτη θέση, οι αμέτρητες συγκινήσεις, η αγωνία μέχρι και τη τελαυταία στροφή και σκληρή μάχη ανάμεσα σε τρεις, δίνουν στο γκραν πρι της Βαρκελώνης το τίτλο του καλύτερου και πιο συναρπαστικού αγώνα της φετινής σεζόν.

Συνεχείς εναλλαγές



Μπορεί ο Κέισι Στόνερ να πρωπορευόταν απο το πρώτο γύρο, όμως για να καταφέρει τελικά να πάρει τη νίκη περασε απο χίλια κύμματα καθώς ο Βαλεντίνο Ρόσι του άσκησε τρομερή πίεση. Ο Ιταλός σούπερ σταρ κατάφερε 15 γύρους πριν το τέλος να περάσει το εμπόδιο του Ντάνι Πεντρόσα και να πλασαριστεί στη δεύτερη θέση , αρχίζοντας την αντεπίθεση.

Οι αποστάσεις ανάμεσα στις τρεις πρώτες μοτοσυκλέτες ήταν μικρές και οι απόπειρες για προσπεράσεις πολλές. Μάλιστα ο "γιατρός" 8 γύρους πριν απο τον τερματισμό κατάφερε να περάσει το Στόνερ και να πάρει εκείνος τα ηνία του αγώνα. Η χαρά του Ρόσι και των υπευθύνων της FIAT Yamaha δεν κράτησε πολύ καθώς ένα γύρο αργότερα, οι τελικές ταχύτητες της Ducati, έδωσαν και πάλι τη πρωτιά στον 21χρονο Αυστραλό αναβάτη.

Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δεν το έβαλε κάτω, ξεκίνησε νέα αντεπίθεση και κατάφερε να περάσει και πάλι πρώτος 4 μόλις γύρους πριν το τερματισμό. Λογάριασε όμως χωρίς τον...Στόνερ καθώς ο Αυστραλός δεν είχε πει τη τελευταία του κουβέντα και τη "ξεστόμισε" τελικά 2 γύρους πριν πέσει η καρό σημαία του τερματισμού, με αποτέλεσμα ο "γιατρός" να μην έχει τα χρονικά περιθώρια που θα ήθελε για να αντιδράσει. Οι απόπειρες του Ρόσι για προσπέρασμα έγιναν όμως δεν είχα happy end για τον Ιταλό, που βρίσκεται πλέον 14 βαθμούς πίσω απο το Στόνερ στη βαθμολογία των αναβατών.

Αναλυτικά η τελική κατάταξη του γκραν πρι της Βαρκελώνης


ΘΕΣΗ ΑΡΙΘ. ΑΝΑΒΑΤΗΣ ΧΩΡΑ ΟΜΑΔΑ ΧΡΟΝΟΣ Χ.Α.Ω ΒΑΘΜΟΙ
1 27 Κέισι Στόνερ AUS Ducati Marlboro 43'16.907 163.821 25
2 46 Βαλεντίνο Ρόσι ITA FIAT Yamaha 43'16.976 163.817 20
3 26 Ντάνι Πεντρόσα SPA Repsol Honda 43'17.297 163.797 16
4 21 Τζον Χόπκινς USA Rizla Suzuki 43'24.721 163.330 13
5 14 Ραντι Ντε Πουνιέ FRA Kawasaki Racing 43'34.760 162.703 11
6 65 Λόρις Καπιρόσι ITA Ducati Marlboro 43'36.316 162.606 10
7 71 Κρις Βερμιούλεν AUS Rizla Suzuki 43'36.402 162.601 9
8 4 Άλεξ Μπάρος BRA Pramac d'Antin 43'41.769 162.268 8
9 33 Μάρκο Μελάντρι ITA Honda Gresini 43'41.870 162.262 7
10 5 Κόλιν Έντουαρντς USA FIAT Yamaha 43'52.255 161.621 6
11 1 Νίκι Χέιντεν USA Repsol Honda 43'53.208 161.563 5
12 6 Μακότο Ταμάντα JPN Dunlop Yamaha 43'55.627 161.415 4
13 66 Άλεξ Χόφμαν GER Pramac d'Antin 43'57.841 161.279 3
14 50 Σιλβέ Ζουιντολί FRA Dunlop Yamaha 44'01.306 161.068 2
15 56 Σίνια Νακάνο JPN Konica Minolta Honda 44'11.010 160.470 1
16 10 Κένι Ρόμπερτς Τζ. USA Team Roberts 44'16.562 160.143 -
17 7 Κάρλος Τσέκα SPA Honda LCR 44'19.222 159.982 -
18 80 Κούρτις Ρόμπερτς USA Team Roberts 44'20.229 159.922 -
19 24 Τόνι Ελίας SPA Honda Gresini εγκατέλειψε 162.823 -

Βαθμολογία αναβατών


ΘΕΣΗ ΑΝΑΒΑΤΗΣ ΧΩΡΑ ΒΑΘΜΟΙ
1 Κέισι Στόνερ AUS 140
2 Βαλεντίνο Ρόσι ITA 126
3 Ντάνι Πεντρόσα SPA 98
4 Μάρκο Μελάντρι ITA 75
5 Κρις Βερμιούλεν AUS 72
6 Τζον Χόπκινς USA 72
7 Λόρις Καπιρόσι ITA 57
8 Άλεξ Μπάρος BRA 51
9 Τόνι Ελίας SPA 45
10 Κόλιν Έντουαρντς USA 45
11 Νίκι Χέιντεν USA 41
12 Άλεξ Χόφμαν GER 38
13 Ραντί Ντε Πουνιέ FRA 30
14 Κάρλος Τσέκα SPA 20
15 Σινία Νακάνο JPN 19
16 Μακότο Ταμάντα JPN 16
17 Σιλβέ Ζουιντολί FRA 16
18 Νιέτο SPA 5
19 Ολιβιέ Ζακ FRA 4
20 Κένι Ρόμπερτς Τζ. USA 4


Βαθμολογία κατασκευαστών

ΘΕΣΗ ΟΜΑΔΑ ΒΑΘΜΟΙ
1 Ducati Marlboro 197
2 FIAT Yamaha 171
3 Rizla Suzuki 144
4 Repsol Honda 139
5 Gresini Honda 120
6 Pramac d'Antin 89
7 Kawasaki Racing 39
8 Dunlop Yamaha 32
9 Honda LCR 20
10 Konica Minolta Honda 19
11 Team Roberts 4


Βαθμολογία ομάδων

ΘΕΣΗ ΟΜΑΔΑ ΒΑΘΜΟΙ
1 DUCATI 143
2 YAMAHA 126
3 HONDA 125
4 SUZUKI 95
5 KAWASAKI 39
6 KR212V 4
























TAGS MOTOGP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ